Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei
Skal kjøpe barnesikring til kjøkkenskap og noen skuffer i soverommet. Lurer på hvilken sikring er best å bruke? Har sett på ikea sitt men det står at det kan gi lim merker etter at sikringen er fjernet. Noe annet du kan anbefale?

Anonymkode: cfe3e...89d

Skrevet

Ikke nødvendig :)

Anonymkode: 2d5a9...b20

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendig :)

Anonymkode: 2d5a9...b20

Mener du at man skal la være å sette på sikring? Jeg syns at det gjør meg litt sint når jeg sier nei nei og nei tik barnet. Et par ganger fikk han kjeft også🤣 derfor tenker jeg det beste er å sette på noe lås greier 

Ts

Skrevet

Jeg er en bedagelig anlagt mor og barnesikret hele 1. etasje, så jeg slapp å forfølge ungen og si "nei" hele tiden. Vi har brukt barnesikring fra IKEA, Clas Ohlson, Jernia, Jula osv. Min erfaring er at alt funker. :) 

Anonymkode: dfcfd...3cd

• Liker 1
Skrevet

Bare pass på kjøkkenskuffene, mange barnesikringer lar deg åpne skuffen akkurat nok til at babyfingre kommer inn i sprekken, og da klemmer de hvertfall. Jeg bare lot han holde på i noen skuffer, flyttet det farlige i overskapene. Da kunne jeg lage mat, han hadde tidsfordriv! 

Anonymkode: 64560...c1d

• Liker 4
Skrevet

Ryddet bort det farlige fra barnehøyde, og satte på sikring fra ebay på det andre. Genial løsning med magneter til å åpne skap/skuffer. 

Anonymkode: d57ac...4c7

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en bedagelig anlagt mor og barnesikret hele 1. etasje, så jeg slapp å forfølge ungen og si "nei" hele tiden. Vi har brukt barnesikring fra IKEA, Clas Ohlson, Jernia, Jula osv. Min erfaring er at alt funker. :) 

De fra ikea...setter det ikke lim flekker igjen  på skapet etter at sikringen er fjernet?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De fra ikea...setter det ikke lim flekker igjen  på skapet etter at sikringen er fjernet?

Våre er skrudd fast, ikke limt. Jeg er nå gravid med nummer to, så vi lar sikringene bare sitte så lenge. Så jeg vet ikke hvordan det vil se ut når alt er fjernet.

Skrevet

Vi knytte igjen skapdører som var innenfor rekkevidde med hyssing. Funket fjell når vi var på overnattingsbesøk o.l. også. Vår har aldri hatt interesse av å åpne skuffer. (Vi har heller ikke sagt nei, han syns det er mye gøyere å rote med planter/lys etc. om vi sier nei, enn om vi lar han utforske litt). 

Anonymkode: b3971...39a

• Liker 1
Skrevet

Vi prøvekjørte et par forskjellige fra Clas Ohlson, og de fungerte utmerket. Har fremdeles ikke kommet ut av skuffen 😆😂

Anonymkode: 9671d...f21

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte med magnet til dørene fra ebay. Billigere enn i norge! På skuffene har jeg sånne stenger, de er irriterende kjenner jeg men men, funka ikke med magnet der. Min er konstant og prøver seg på skuffene så hadde aldri giddet å la være å ha barnesikring der 😛

Anonymkode: b52b1...c04

Skrevet

Bare tull med barnesikring. Tre barn, og har aldri hatt behov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...