Bali Skrevet 9. oktober 2019 #1 Skrevet 9. oktober 2019 Hei, jeg er en man på under 25år ennå. Jeg har en samboer som er et litt over ett år yngre enn meg og vi har vørt sammen ett år. Vi hadde det helt perfekt helt til får ca.2 mnd siden da en kompis av meg lasta tinder på tlf min uten at jeg viste det. Da damma så dette svarte det jeg trodde at jeg hadde den fra før eller lasta jeg den uten at jeg mente det, men etter vart viste det seg at det var kompis som lasta det på tlf min mens vi var på (ferie) så sa det til dama men hu tror ennå ikke på dette tror jeg? Også er hu rar vi har heller ikke samme sexliv som før, jeg byggyner og bli knekt sammen vett ikke hva jeg skal gjøre dette iriterer meg syklig og ødleger mellom oss.. Hu stoler ikke på meg virker det som, hu er paranoid om gamle kjæringer som jeg knulla, når jeg bare sender av og til snap til dem eller jeg får uten og meno noe mer ikke noe (bigg deal) Jeg er helt arlig med hu men hu førstår ikke det???! Noen tips? 🤔 Kjører hudett mitt...
pessimistisk Skrevet 9. oktober 2019 #2 Skrevet 9. oktober 2019 Første tips er å ikke sende snaps til "kjæringer" du har knulla. Jeg forstår helt ærlig ikke hvorfor du skal ha de på snap, med mindre det er nære venner av deg. Spesielt ikke når hun er så usikker på deg! 5
Bali Skrevet 9. oktober 2019 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2019 Før første hu skulle ikke vitte at jeg knulla dem eller ikke, om jeg skulle ikke si dette til hene da hu spørte hvem er det..så fåler jeg at jeg må si sannheten.. Jeg tilbudet og slette di men hu sa til meg får en stund siden at jeg trenger ikke gjøre det????
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #4 Skrevet 9. oktober 2019 Høres ikke bra ut, rett og slett. Anonymkode: 79c3c...cac
MuffinStud Skrevet 9. oktober 2019 #5 Skrevet 9. oktober 2019 5 hours ago, Bali said: Før første hu skulle ikke vitte at jeg knulla dem eller ikke, om jeg skulle ikke si dette til hene da hu spørte hvem er det..så fåler jeg at jeg må si sannheten.. Jeg tilbudet og slette di men hu sa til meg får en stund siden at jeg trenger ikke gjøre det???? "Det var ikke meningen at hun skulle vite X" er kanskje litt uheldig når du skal bygge tillit? Jeg sier ikke at du skal resolutt kutte all kontakt med eks'er, men dette å sende snaps og slikt direkte stilet til de selv om det "bare er for å dele en latter" er kanskje unødvendig? Det er ikke få i min bekjentskapskrets som insisterer på at de "passivt drukner i tilbud", men som for meg fremstår selv som massivt oppsøkende mot kvinner.
Hr. Aktiv Skrevet 9. oktober 2019 #6 Skrevet 9. oktober 2019 Ser ikke problemet egentlig. Som man reder ligger man. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #7 Skrevet 9. oktober 2019 5 timer siden, Bali skrev: Hei, jeg er en man på under 25år ennå. Jeg har en samboer som er et litt over ett år yngre enn meg og vi har vørt sammen ett år. Vi hadde det helt perfekt helt til får ca.2 mnd siden da en kompis av meg lasta tinder på tlf min uten at jeg viste det. Da damma så dette svarte det jeg trodde at jeg hadde den fra før eller lasta jeg den uten at jeg mente det, men etter vart viste det seg at det var kompis som lasta det på tlf min mens vi var på (ferie) så sa det til dama men hu tror ennå ikke på dette tror jeg? Også er hu rar vi har heller ikke samme sexliv som før, jeg byggyner og bli knekt sammen vett ikke hva jeg skal gjøre dette iriterer meg syklig og ødleger mellom oss.. Hu stoler ikke på meg virker det som, hu er paranoid om gamle kjæringer som jeg knulla, når jeg bare sender av og til snap til dem eller jeg får uten og meno noe mer ikke noe (bigg deal) Jeg er helt arlig med hu men hu førstår ikke det???! Noen tips? 🤔 Kjører hudett mitt... Lær deg å skrive før du ber om tips Anonymkode: 0d416...428 2
Gjest Paramount Skrevet 9. oktober 2019 #8 Skrevet 9. oktober 2019 At hun har holdt ut med deg i ett år er det eneste jeg forbinder med paranoia hos henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå