AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #1 Del Skrevet 8. oktober 2019 Jeg har ny elsker, og han er det kåteste jeg har vært borti. Helst mange ganger per dag, hver dag. Dette passer meg helt ypperlig. Men jeg lurer litt. Han bruker alltid penisring. Rundt penis og pung. Jeg vet det eneste som kan gi meg svar er han, men det er så nytt enda så jeg vil vente litt med å spørre han direkte. Så derfor lurer jeg. Kanskje mest til menn. Dere som bruker penisring. Hvorfor bruker dere det? Er det mest for nytelsen, eller for å klare å beholde ereksjonen? Bli litt større? Han er kanskje litt i nedre del av normalen i størrelse. Kanskje føler han at han blir litt større med penisringen? Han er som nevnt svært kåt av seg, men det kan jo fint være vanskeligheter med ereksjonen likevel. Er det mest sannsynlig at han bruker den for nytelsen eller for ereksjonen? Hvorfor bruker dere penisring? Anonymkode: 4a8a0...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 8. oktober 2019 #2 Del Skrevet 8. oktober 2019 Mest for ereksjonen ja, men jeg trenger den ikke lengre🤫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Playful Skrevet 8. oktober 2019 #3 Del Skrevet 8. oktober 2019 24 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Mest for ereksjonen ja, men jeg trenger den ikke lengre🤫 For å få større ereksjon, for at den skal vare lenger, eller fordi du ikke ble nok tent av dama og derfor trengte hjelp? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 8. oktober 2019 #4 Del Skrevet 8. oktober 2019 Nei, for lengre utholdende ereksjon og litt større kuk ja. Aldri hatt problem med tenninga nei🤭Jeg trener jo nesten daglig, kan komme på 3 minutter, men kan fortsette på samme ståkuk og komme 2-3 ganger etter den første. Jeg er en M48... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #5 Del Skrevet 9. oktober 2019 Hvor mye større kuk får du av penisring? Anonymkode: 25c68...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MuffinStud Skrevet 9. oktober 2019 #6 Del Skrevet 9. oktober 2019 Ja, penisringen er et konstant stimuli. Ereksjonen er kraftigere og holder seg bedre. Gjør også at den holder seg større når den går tilbake til avslappet tilstand. Ikke uvanlig at mannlige strippere bruker ring/wrap dersom utstyret skal vises. Jeg vet ikke hvor mye større den blir i volum, men det er litt. Først og fremst føles den mer "struttende" og kona kjenner forskjell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 9. oktober 2019 #7 Del Skrevet 9. oktober 2019 Det er nok pga stimuleringen, og kanskje synes han selv han ser bedre ut . Det kan også være at han generelt er så kåt at han har omtrent konstant harde faste baller, noe som av og til fører til at testiklene spretter opp når trykket blir enda sterkere, gjerne pga en kvinne , snakker ut fra egen erfaring her. En penisring forhindrer dette. Jeg tviler sterkt på at han har problemer med ereksjonen, da han er etter deg flere ganger daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 9. oktober 2019 #8 Del Skrevet 9. oktober 2019 Det kan som nevnt over være flere grunner til det. Grunnen til at jeg forsøkte var størrelse. Selv om det kun ble en minimal økning, handlet det mer om følelsen. Jeg følte meg litt større, og fikk det for meg at det ble bedre for partner, som var min første kjæreste. Nå viste det seg i ettertid at hun ikke kjente forskjell i det hele tatt. 😬 Mange bruker også slike ringer som en slags sikkerhet. Ereksjon er en følsom mekanisme, og man vil jo gjerne prestere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #9 Del Skrevet 9. oktober 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ny elsker, og han er det kåteste jeg har vært borti. Helst mange ganger per dag, hver dag. Dette passer meg helt ypperlig. Men jeg lurer litt. Han bruker alltid penisring. Rundt penis og pung. Jeg vet det eneste som kan gi meg svar er han, men det er så nytt enda så jeg vil vente litt med å spørre han direkte. Så derfor lurer jeg. Kanskje mest til menn. Dere som bruker penisring. Hvorfor bruker dere det? Er det mest for nytelsen, eller for å klare å beholde ereksjonen? Bli litt større? Han er kanskje litt i nedre del av normalen i størrelse. Kanskje føler han at han blir litt større med penisringen? Han er som nevnt svært kåt av seg, men det kan jo fint være vanskeligheter med ereksjonen likevel. Er det mest sannsynlig at han bruker den for nytelsen eller for ereksjonen? Hvorfor bruker dere penisring? Anonymkode: 4a8a0...ca4 Syns det rett og slett er deiligere å ha sex med penisring. Selv om det føles deiligere klarer jeg å holde litt lengre med penisring også. Bonusen er at den føles litt hardere/større ut. Vet ikke om damer merker stor forskjell, men jeg kan merke litt forskjell. Anonymkode: 70126...281 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #10 Del Skrevet 9. oktober 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye større kuk får du av penisring? Anonymkode: 25c68...9eb Ikke så mye større, men føles kanskje hardere og litt tykkere ut. Vil man få større penis er det bedreå bruke en penishylse med hull i tuppen til penis foreksempel. Får da kun tykkere penis. Finnes også penishylser som forlenger også. Anonymkode: 70126...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #11 Del Skrevet 9. oktober 2019 Men blir penis mer følsom? Eller motsatt, tar det lengre tid før mannen kommer? Jeg tar det for gitt at det er variabler her - men sånn generelt? Anonymkode: 0a193...5f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #12 Del Skrevet 9. oktober 2019 Mest til menn: Jeg er egentlig stort sett stor nok. Ca 20 cm. MEN... Jeg plages av at ballene spretter opp med en gang den blir stiv. Det var ikke slik før, og jeg synes det er rart i og med jeg er 47. Jeg har undret på om jeg burde skaffe en ballestrekker eller om en ring holder. Noen synspunkter på dette? Anonymkode: 30fa7...37d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #13 Del Skrevet 9. oktober 2019 15 timer siden, Bamseklemmer skrev: Nei, for lengre utholdende ereksjon og litt større kuk ja. Aldri hatt problem med tenninga nei🤭Jeg trener jo nesten daglig, kan komme på 3 minutter, men kan fortsette på samme ståkuk og komme 2-3 ganger etter den første. Jeg er en M48... Perfekt. Håper det er samme årsak hos han 😊 Anonymkode: 4a8a0...ca4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #14 Del Skrevet 9. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mest til menn: Jeg er egentlig stort sett stor nok. Ca 20 cm. MEN... Jeg plages av at ballene spretter opp med en gang den blir stiv. Det var ikke slik før, og jeg synes det er rart i og med jeg er 47. Jeg har undret på om jeg burde skaffe en ballestrekker eller om en ring holder. Noen synspunkter på dette? Anonymkode: 30fa7...37d Hva mener du med at ballene spretter opp? Anonymkode: 4a8a0...ca4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 9. oktober 2019 #15 Del Skrevet 9. oktober 2019 Er mange fordeler med en penisring. Hardere ereksjon Lettere å vedlikeholde ereksjonen (fint hvis man bytter litt på med slikking og slikt mellom "dragene"). Litt større kuk, som oftere gir mer friksjon og glede for begge deler. Større orgasmer. Mange varianter, slik at man kan bruke dem til forskjellige formål (vibrator til pungen/skrukket, eller klitoris). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #16 Del Skrevet 9. oktober 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med at ballene spretter opp? Anonymkode: 4a8a0...ca4 Vel, at de "dras opp" mot roten av penis når man nærmer seg ejakulasjon er vel normalt. Men hos meg kommer de opp med en gang jeg får ereksjon Anonymkode: 30fa7...37d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #17 Del Skrevet 9. oktober 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, at de "dras opp" mot roten av penis når man nærmer seg ejakulasjon er vel normalt. Men hos meg kommer de opp med en gang jeg får ereksjon Anonymkode: 30fa7...37d Hmm. Det har jeg aldri lagt merke til, i en alder av 36 år. 😂 Gjør det noe da? Anonymkode: 4a8a0...ca4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #18 Del Skrevet 9. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hmm. Det har jeg aldri lagt merke til, i en alder av 36 år. 😂 Gjør det noe da? Anonymkode: 4a8a0...ca4 Vel...Ja. tingen er at når ballene er helt oppe ved skambenet, så er de litt i veien når du peiser på. He he! Dette er kitt tragikomisk. Men ballene kan være i veien om de er for overivrige. Anonymkode: 30fa7...37d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 9. oktober 2019 #19 Del Skrevet 9. oktober 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel...Ja. tingen er at når ballene er helt oppe ved skambenet, så er de litt i veien når du peiser på. He he! Dette er kitt tragikomisk. Men ballene kan være i veien om de er for overivrige. Anonymkode: 30fa7...37d Snøre. Knute. Null problem vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #20 Del Skrevet 9. oktober 2019 Når penisringen gjør deg så hard at hun napper i ollonet med åpningen på skjeden. Det er godt for begge to som en tease før hun sakte trer seg nedover resten av skaftet. Hun kommer lenge før hun lar penis treffe bunn. Når det skjer er hun ute av kontroll. 23/18 over og ut. Anonymkode: 05ceb...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå