AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #1 Skrevet 8. oktober 2019 Jeg synes at mannen min kommer alt for fort. I dg hadde vi sex for første gang på noen uker og etter litt forspill var jeg klar for action. Det ble kanskje 20 jokk i doggy før han var ferdig.. Vi har vært sammen i 14 år, og det har ikke blitt bedre med årene. Blir aldri mer enn èn runde heller. Har prøvd å edge han mange ganger uten at jeg føler at det hjelper stort. Tips? 😟 Anonymkode: 031ce...1b6
Bamseklemmer Skrevet 8. oktober 2019 #2 Skrevet 8. oktober 2019 Er det fordi han ikke blir stiv igjen etter første orgasme? Har dere prøvd potensmiddel tilpasset han? Cockriing? Hvor gammel er han? 2
G3ntl3man Skrevet 8. oktober 2019 #3 Skrevet 8. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes at mannen min kommer alt for fort. I dg hadde vi sex for første gang på noen uker og etter litt forspill var jeg klar for action. Det ble kanskje 20 jokk i doggy før han var ferdig.. Vi har vært sammen i 14 år, og det har ikke blitt bedre med årene. Blir aldri mer enn èn runde heller. Har prøvd å edge han mange ganger uten at jeg føler at det hjelper stort. Tips? 😟 Anonymkode: 031ce...1b6 Vet han at du synes det er ett "problem"? Eller tror han at du er fornøyd slik det er nå? 5
Gjest Paramount Skrevet 9. oktober 2019 #4 Skrevet 9. oktober 2019 (endret) Dere må bare prøve dere fram. Jeg vil tro det er mange individuelle forskjeller. For meg funker det bra med edging og litt alkohol, da blir jeg en maskin Endret 9. oktober 2019 av Paramount
Hr. Aktiv Skrevet 9. oktober 2019 #5 Skrevet 9. oktober 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes at mannen min kommer alt for fort. I dg hadde vi sex for første gang på noen uker og etter litt forspill var jeg klar for action. Det ble kanskje 20 jokk i doggy før han var ferdig.. Vi har vært sammen i 14 år, og det har ikke blitt bedre med årene. Blir aldri mer enn èn runde heller. Har prøvd å edge han mange ganger uten at jeg føler at det hjelper stort. Tips? 😟 Anonymkode: 031ce...1b6 Jepp bytt ham ut. Det pleier å funke. Når man ikke har endret på noe iløpet av 14 år tviler jeg på du vil merke noen radikal endring de neste 14. 1
Gjest Paramount Skrevet 9. oktober 2019 #6 Skrevet 9. oktober 2019 5 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Jepp bytt ham ut. Det pleier å funke. Når man ikke har endret på noe iløpet av 14 år tviler jeg på du vil merke noen radikal endring de neste 14. Håpløst råd når alt du vet om dette paret, som har opplevd 14 år sammen, er at de har noen seksuelle problemer. Noen ideer egner seg best i søppelbøtta.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #7 Skrevet 9. oktober 2019 9 hours ago, AnonymBruker said: dg hadde vi sex for første gang på noen uker og etter litt forspill var jeg klar for action. Det ble kanskje 20 jokk i doggy før han var ferdig Hvorfor i all verden er det flere uker siden sist dere hadde sex 😮 Da er det jo ikke rart det blir kortvarig Anonymkode: 2d11a...1e5 5
Hr. Aktiv Skrevet 9. oktober 2019 #8 Skrevet 9. oktober 2019 20 minutter siden, Paramount skrev: Håpløst råd når alt du vet om dette paret, som har opplevd 14 år sammen, er at de har noen seksuelle problemer. Noen ideer egner seg best i søppelbøtta. Når man har vært sammen i 14 år vet man stort sett hva partneren ønsker. Man vet såpass at man har tilegnet seg kunnskap og bedre kontroll på sin egen penis (noe ihvertfall jeg har gjort og tviler på det er så stor forskjell på oss menn når det kommer til stykket). Jeg vet også at funker ikke sexen så funker ikke forholdet heller på sikt. 1
Gjest Paramount Skrevet 9. oktober 2019 #9 Skrevet 9. oktober 2019 (endret) HrAktiv, du har litt rett, men bare litt. Du tar ikke høyde for at livet handler om forandring og utvikling. Med litt fantasi og god vilje kan to fornuftige mennesker komme lenger enn dit du ser for deg. Mennesket er ikke støpt i betong. Endret 9. oktober 2019 av Paramount
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #10 Skrevet 9. oktober 2019 TS her. Helt utrolig at man alltid skal få råd om dumping så snart det er noen problemer. Det er virkelig ikke rart denne skilsmissestatistikken er så høy i dagens samfunn. Nei, å droppe ham er absolutt ikke et alternativ. For alt ellers i forholdet fungerer utmerket, og vi har det fantastisk sammen. Problemet er at han ikke varer så lenge, men det vil jo ikke si at all sex er dårlig. For er det noe han elsker så er det å bruke tid på meg. Jeg var rett og slett bare ute etter tips til hvordan dette kan løses, og takk til dere som svarte på det. Han føler seg ferdig etter utløsning, så lysten forsvinner og dermed blir han heller ikke stiv igjen. Han sørger derimot alltid for at jeg har fått orgasme, så på den fronten er han ikke egoistisk. Problemene er kun ved penetrering, særlig om det har vært forspill. Og til deg med kritisk kommentar til at vi ikke har hatt sex på flere uker. Jeg har gjennomgått en stor operasjon og han har vært syk, så det er ganske naturlig å avstå fra sex i sånne perioder..🙄 Anonymkode: 031ce...1b6 7
Bamseklemmer Skrevet 9. oktober 2019 #11 Skrevet 9. oktober 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gjennomgått en stor operasjon og han har vært syk, så det er ganske naturlig å avstå fra sex i sånne perioder..🙄 Helt forståelig det ja, ingen grunn til skilsmisse😉 At menn bruker gjennomsnittelig 5-7 minutter og kvinnen trenger 20-25 minutter på å oppnå orgasme, er det jo et litt gap mellom partene. Et mysterium som har skapt mye bryderier i årenes løp. At han kommer for fort, kan nok ha mange årsaker da. Jeg kurerer det med onani, ikke at det hjelper så mye på å komme for fort, men det hjelper at man kan komme flere ganger i samme akten. De som plages med reisning kan da bruke potentsmiddel eller cockring. Etter litt googling traff jeg på denne: https://www.shytobuy.no/vigrx-spray-tidlig-utlosning.html?utm_source=healthtrader&utm_medium=affiliate&utm_campaign=60540280 Jeg har ikke prøvd denne og vet derfor ikke effekten, men det er et eksempel på at det finnes hjelpemidler🤞🙄
Hr. Aktiv Skrevet 9. oktober 2019 #12 Skrevet 9. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS her. Helt utrolig at man alltid skal få råd om dumping så snart det er noen problemer. Det er virkelig ikke rart denne skilsmissestatistikken er så høy i dagens samfunn. Nei, å droppe ham er absolutt ikke et alternativ. For alt ellers i forholdet fungerer utmerket, og vi har det fantastisk sammen. Problemet er at han ikke varer så lenge, men det vil jo ikke si at all sex er dårlig. For er det noe han elsker så er det å bruke tid på meg. Jeg var rett og slett bare ute etter tips til hvordan dette kan løses, og takk til dere som svarte på det. Han føler seg ferdig etter utløsning, så lysten forsvinner og dermed blir han heller ikke stiv igjen. Han sørger derimot alltid for at jeg har fått orgasme, så på den fronten er han ikke egoistisk. Problemene er kun ved penetrering, særlig om det har vært forspill. Og til deg med kritisk kommentar til at vi ikke har hatt sex på flere uker. Jeg har gjennomgått en stor operasjon og han har vært syk, så det er ganske naturlig å avstå fra sex i sånne perioder..🙄 Anonymkode: 031ce...1b6 Da hadde vel dette "problemet" vært bedre å tatt opp med ham det gjelder enn her på kg? Ang. det med dumping har jeg lært av mange damer her inne og samffunnet forøvrig. Der dumpes det heller og skaper nye problemer istedet for å ta tak i de problemer vi allerede har. Men etter så mange år sammen så burde jo han ha tilegnet seg en såpass erfaring at han vet når det nærmer seg og dermed klarer å holde igjen litt hvis det er viktig. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #13 Skrevet 9. oktober 2019 1 time siden, Bamseklemmer skrev: Helt forståelig det ja, ingen grunn til skilsmisse😉 At menn bruker gjennomsnittelig 5-7 minutter og kvinnen trenger 20-25 minutter på å oppnå orgasme, er det jo et litt gap mellom partene. Et mysterium som har skapt mye bryderier i årenes løp. At han kommer for fort, kan nok ha mange årsaker da. Jeg kurerer det med onani, ikke at det hjelper så mye på å komme for fort, men det hjelper at man kan komme flere ganger i samme akten. De som plages med reisning kan da bruke potentsmiddel eller cockring. Etter litt googling traff jeg på denne: https://www.shytobuy.no/vigrx-spray-tidlig-utlosning.html?utm_source=healthtrader&utm_medium=affiliate&utm_campaign=60540280 Jeg har ikke prøvd denne og vet derfor ikke effekten, men det er et eksempel på at det finnes hjelpemidler🤞🙄 Tusen takk for tips! Dette skal jeg sjekke mer opp i😊 Anonymkode: 031ce...1b6 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #14 Skrevet 9. oktober 2019 1 time siden, Hr. Aktiv skrev: Da hadde vel dette "problemet" vært bedre å tatt opp med ham det gjelder enn her på kg? Ang. det med dumping har jeg lært av mange damer her inne og samffunnet forøvrig. Der dumpes det heller og skaper nye problemer istedet for å ta tak i de problemer vi allerede har. Men etter så mange år sammen så burde jo han ha tilegnet seg en såpass erfaring at han vet når det nærmer seg og dermed klarer å holde igjen litt hvis det er viktig. Har så absolutt tenkt å ta opp dette med mannen min, men tenkte det kunne være greit å komme med noen konkrete forslag til hva vi kunne forsøke fremfor å bare kaste ut beskjeden om at han ikke holder ut lenge nok. Hva han burde klare etter 14 år i forhold spiller ingen rolle når saken er at han ikke klarer. Da mener jeg det er bedre å høre om andres erfaringer og forsøke å finne en løsning. Jeg ser ikke ned på mannen min av den grunn. Anonymkode: 031ce...1b6 1
Gjest bloody Skrevet 9. oktober 2019 #15 Skrevet 9. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har så absolutt tenkt å ta opp dette med mannen min, men tenkte det kunne være greit å komme med noen konkrete forslag til hva vi kunne forsøke fremfor å bare kaste ut beskjeden om at han ikke holder ut lenge nok. Hva han burde klare etter 14 år i forhold spiller ingen rolle når saken er at han ikke klarer. Da mener jeg det er bedre å høre om andres erfaringer og forsøke å finne en løsning. Jeg ser ikke ned på mannen min av den grunn. Anonymkode: 031ce...1b6 Om man kommer etter 20 jukk så har man flere ulike valg. Et er å bare la seg komme å så være "ferdig og utmatta" etterpå. Som mann kan man faktiskt forsøke å ikke komme, tilogmed stoppe opp mitt i, men for mange "menn" er det det samma som å ikke komme hjem fra jobb med maten ferdig servert på bordet.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #16 Skrevet 9. oktober 2019 Det er deg det er noe feil med Anonymkode: c2788...2d6 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #17 Skrevet 9. oktober 2019 Innimellom er det et problem motsatt vei også.. Når de varer og varer og varer.. Men det var en avsporing, sorry! Synes mannen din det er et problem? Hvis han gir deg orgasme først, er det vel kanskje fordi han vet at du er "ferdig", sånn at han kan konsentrere seg om seg selv? Kanskje han synes 20 jukk er nok, med mindre han selv har gitt uttrykk for at det plager han? At han mister lysta etter utløsning er jo ikke unormalt, her er vi også ferdige når han har fått utløsning. Det er liksom fyrverkeriet i slutten av showet, det. Anonymkode: df7ae...532
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #18 Skrevet 9. oktober 2019 Det er en reseptfritt bedøvende krem som heter xylocain som en kan smøre på penishode fem minutter før penetrering, og den virket meget bra for min sin del. Prøv den👍 Anonymkode: 1f635...5d5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #19 Skrevet 9. oktober 2019 Jeg har også problemer med for tidlig utløsning. Det har ikke blitt noe bedre med årene, snarere tvert i mot. Problemet dukket opp etter at vi fikk barn og begynte å ha sex sjeldnere. Da vi var nyforelskede og hadde sex nesten hver dag kunne jeg kontrollere utløsningen ganske lett. Men de siste årene har det blitt slik at vi ikke har sex mer enn 2-3 ganger i måneden. Da er jeg rett og slett så ute av trening at jeg ofte kommer alt for fort. Det gjelder særlig i misjonær og doggy. Jeg holder lengst når hun rir meg. Så jeg tror den mest effektive løsningen er å ha sex oftere. Anonymkode: 01e3b...739 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #20 Skrevet 9. oktober 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes at mannen min kommer alt for fort. I dg hadde vi sex for første gang på noen uker og etter litt forspill var jeg klar for action. Det ble kanskje 20 jokk i doggy før han var ferdig.. Vi har vært sammen i 14 år, og det har ikke blitt bedre med årene. Blir aldri mer enn èn runde heller. Har prøvd å edge han mange ganger uten at jeg føler at det hjelper stort. Tips? 😟 Anonymkode: 031ce...1b6 Anbefaler å begynne med en penis hylse. Da holder han mye lengre.🙂 https://www.sinful.no/vixen-creations-colossus-penis-sleeve-18-cmhttps://www.sinful.no/vixen-creations-colossus-penis-sleeve-18-cm Dette er bare et eksempel. De finnes i mange ulike varianter og størrelser. Anonymkode: ff92f...ac2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå