Cherie Skrevet 21. mai 2005 #1 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg har lyst til å lage pappmasje fra bunnen av... men må man ha en foodprosessor for å få dette til? Er det noen som har en oppskrift....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 21. mai 2005 #2 Del Skrevet 21. mai 2005 Da jeg var barn hadde vi ikke foodprocessor, men vi lagde masse fin pappmasje for det. Vi laget en bøtte med tapetklister og rev aviser i bittesmå biter og rørte opp i (sikkert med hendene). Man kan også rive strimler av aviser og lime dem på en form lag for lag til pappmasjeen er tykk. Dette er den gammeldagse pappmasje. Jeg tror at noen også blander gipspulver i massen, men det har jeg ikke prøvd. God arbeidslyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 21. mai 2005 he he ... nå er det ikke jeg som skal til dyst da,, ,,, men min lille nevø... Jeg har et prosjekt i gang på kjøkkenet der jeg bare bløtlegger aviser og tuller rundt en ballong og lar det tørke.... tenkte jeg skulle se om det holdt seg sammen om det bare fikk litt lakk på seg til slutt .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå