AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #1 Skrevet 8. oktober 2019 Vi flytter snart inn i nytt hus hvor det er en liten bod, et greit vaskerom og et kaldloft, av potensielle lagrinsplasser. Hvor og hvordan (er plastesker å foretrekke eller styre unna?) lagrer man klær, lammeskinn, bilstol etc.? Vi har eventuelt et lite soverom, som skal fungere som kontor/datarom, som vi kan sette hyller inn på i høyden og bruke som oppbevaring om behovet er stort, men vi håper på å styre unna dette - da det er slik vi har det nå, og rommet er rotete konstant 😅 Anonymkode: 1f6ba...92a
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #2 Skrevet 8. oktober 2019 Så lenge det står tørt, kan det lagres akkurat som dere vil. Jeg er fan av gjennomsiktige plastkasser (så man ser hva som er i) med lokk som kan stables. Anonymkode: 5f35f...c11 2
atropos Skrevet 8. oktober 2019 #3 Skrevet 8. oktober 2019 Vi lagrer alt i tette plastbokser på loftet (kaldt) det holder seg fint der. Bilstoler har vi ikke lagra, men vognbag har vi lagra på samme loft i en plastikksekk.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #4 Skrevet 8. oktober 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge det står tørt, kan det lagres akkurat som dere vil. Jeg er fan av gjennomsiktige plastkasser (så man ser hva som er i) med lokk som kan stables. Anonymkode: 5f35f...c11 13 minutter siden, atropos skrev: Vi lagrer alt i tette plastbokser på loftet (kaldt) det holder seg fint der. Bilstoler har vi ikke lagra, men vognbag har vi lagra på samme loft i en plastikksekk. Takk for tips! Jeg liker plastboksene selv, men leste en gang at det var alfa omega for dannelse av mugg pga tetthet og kondens, eller noe sånt... Anonymkode: 1f6ba...92a
atropos Skrevet 9. oktober 2019 #5 Skrevet 9. oktober 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips! Jeg liker plastboksene selv, men leste en gang at det var alfa omega for dannelse av mugg pga tetthet og kondens, eller noe sånt... Anonymkode: 1f6ba...92a Det kommer an på hvor det står tenker jeg. Er det tørt på loftet ditt, er det ikke et problem. Og så kommer det selvsagt an på hvor lenge det skal lagres. Er det til neste barn eller barnebarna liksom...
Gjest kruspersilletaco Skrevet 9. oktober 2019 #6 Skrevet 9. oktober 2019 Lagrer klær i plastkasser med lokk. Husk å merke godt hva/hvilken str som er oppi. Ellers pakkes ting inn i plastsekker og teipes igjen + merkes godt. Beste tipset jeg har er å bruke litt ekstra tid på å få bort flekker osv. Får mye igjen for det når du tar alt frem igjen og vet det er bare å tørke over/en runde i vaskemaskin
Ny Bruker Skrevet 9. oktober 2019 #7 Skrevet 9. oktober 2019 Jeg bruker flytteesker i kartong. Ei ekse per størrelse. Lagrer i garderobeskap i underetasje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå