Gå til innhold

Hva gjør jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnefar skjønner ikke bleia trenger være ny ved nattestid, eller at tissebleier også trenger et skift. Han har nå etter ett og et halvt år fortsatt ikke skjønt det går ann smøre på salve hvis hun er sår. Tannpuss gjør de på 5 sekunder og bare på kvelden, morgenen blir alltid glemt. Hvis han skal stå opp med henne om morgenen og jeg endelig skal få sove ut bruker jeg iallfall minst en halvtime, og er han ordentlig morgengretten prøver han holde henne fast oppå seg for å sove en time eller to til dette resulterer i hysterisk gråt. Måltider trenger ikke ha noe grønnsaker. I barnehagen sjekker han aldri om det er behov for skift eller nye bleier. Matboksen er også bare brødskiver selv om jeg har sagt gang på gang hva med ett egg, eller noen tomater. Vi har to timer med henne nå om dagen etter Barnehagen(far er arbeidsledig) først når hun kommer hjem tar han seg et bad eller ringer rundt på telefonen, samt selvsagt tar noen runder innom gamlingen. Hvis jeg tvinger han til å ikke gjøre de tingene har vi en evig krangel om hvorfor han ikke bare kan ligge på sofaen og sette på tv.  Jeg tenker hva med litt kvalitetstid, skjerm har da vært hans konstante ting hele dagen. Altså etter barnehagen går det rett i matlaging spising og soving, mens jeg lager maten, hvorfor kan han ikke konsentrere seg om henne. Det er snakk om en halvtime, men han må alltid innom spillet sitt, så datter søker naturlig meg som gir oppmerksomhet. Så da står jeg da med en gråtende unge på armen og prøver lage mat og prøver unngå kjefte høylytt på barnefar mens jeg føler meg så besviken og skuffet på hennes vegne. Pappa er på #kontoret# det er en setning det svir inni meg å si. Hvis hun kommer inn dit tar hun på seg headsett og tar en playstation kontroll i hånda og leker pappa. Og pappa synes det er kjempegøy.. 

Anonymkode: 99469...fb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Familievernkontoret... helsestasjon....

Jobber du? Går hun fullt i bhg?

Anonymkode: a90a7...5bd

• Liker 2
Skrevet

Jeg jobber. Men mannen er hjemme og hun går fullt i barnehage, jeg må til og med minne han hente henne innen max tiden, fordi han koser seg så med gaming att han aldri på eget initiativ sier nå må vi hente henne. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber. Men mannen er hjemme og hun går fullt i barnehage, jeg må til og med minne han hente henne innen max tiden, fordi han koser seg så med gaming att han aldri på eget initiativ sier nå må vi hente henne. 

Frister å si: gi han valget om å ta seg sammen og være skikkelig far eller ungkar.

Men først kan dere jo prøve å snakke sammen, parterapi? 

Hvorfor jobber han ikke?

Anonymkode: a90a7...5bd

• Liker 1
Skrevet

Han eier eget firma det går ikke strålende om dagen men han har en inntekt det samt investeringer, og utbytte. 

Skrevet

Skal vi oppsummere litt her? 

En voksen mann, uten noe å ta seg til om dagene, neglisjerer både sitt barn og sin samboers behov, sørger ikke for å drive et felles hus og hjem, familielivet og forholdet kommer i aller siste rekke der førsteprioritet er gaming/spill/data.

Hvordan kan du godta å ha det sånn?

• Liker 3
Skrevet

Han der hadde jeg bare gitt opp. Er ikke håp. 

Anonymkode: 4fd4e...965

• Liker 3
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Ninab82, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...