Gå til innhold

Appen WISH. Lureri!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.  
Nå og da har jeg bestilt småting fra wish. 
Ikke store ting, men som litt øyenskygge, børste, nøkkelknippe.. Det er lenge siden sist jeg var der, men igår formiddag bestemte jeg meg får å laste ned appen igjen og ra en titt.

Der var set vinterjakker til 5 kroner, stort varmt teppe, 5kr. Vintersko 5 kroner. Ja, dere skjønner. Så jeg tok helt av inne på siden og handlet 19 produkter, 5 kroner per gjenstand. De trakk pengene fra kontoen og det ble godkjent.

Nå ikveld har jeg fått 19 Mail om at produktet ikke hadde blitt behandlet i tide, så jeg får ingen av disse produktene likevel, nå må jeg betale full pris om jeg skal ha varene. Jeg får mine usle penger tilbake sto det i alle de 19 mailene.. Jeg bestilte igår (7.10) og da jeg hadde bestilt sto det på hver enkelte produkt at varen behandles innen 7.10. (Idag). Og nå ombestemmer de seg ?? Hva er dette for noe!? Dette er jo lureri.  
Jeg mailet de å sa at dette er ikke akseptabelt, men hva hjelper vel det at jeg skriver hva jeg mener er akseptabelt eller ikke...!? 
Er det noen andre en WISH jeg kan kontakt å klage på dette lureriet??

Anonymkode: eac0f...31f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente 8.10 da det skulle behandles. Ts

Anonymkode: eac0f...31f

Skrevet

Veldig rart... har bestilt fra wish mange ganger uten at det er noe sånt som har skjedd. 

Anonymkode: 3ecda...6fd

• Liker 1
Skrevet

Aldri hørt om noe slikt. Men ting er som regel billigere på eBay uansett.

Og etter at de begynte å sende reklame med ekstremt høy og støyende lyd på YouTube så har jeg boikottet hele dritten.

• Liker 1
Skrevet

Aldri hatt noe problemer med Wish🤷🏻‍♀️

Anonymkode: a805d...51b

Skrevet

Du må jo lese vilkårene på de produktene som selges til 5 kr (som egentlig koster typ 500). Det er noe nytt de har begynt med. Den aller første som bekrefter kjøp på varen, får varen til den prisen, resten får refundert beløpet. Ikke noe svindel, det står ganske klart og tydelig om man gidder å lese. 

Anonymkode: 82f4b...e91

• Liker 4
Skrevet

Les ting litt mer nøye før du hyler ut neste gang ts B458BA5D-2A7B-4471-902D-37E82D933FE5.thumb.png.3185b229376d1388498b3a3adac48cf9.png

Anonymkode: 82f4b...e91

• Liker 3
  • 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Nei. beløpet refunderes ikke automatisk, for dere som tror det. Du må selv klikke deg inn for å se om kjøpet ble godkjent. Ble det ikke det så må du velge refusjon, deretter om du vil ha det i wishpoeng eller tilbake på konto. Dette kreves en aktiv handling fra din side, wish refunderer ikke ellers. Merk at du bare får refundert det varen koster, ikke portoen som du også samtidig betalte. Anbefaler ingen å bestille disse lureproduktene, det er ikke en dråpes sjanse i havet for at du får det.

Anonymkode: 3a6e1...ede

AnonymBruker
Skrevet

Det er førstemann til mølla tilbud. Det står klart og tydelig på varen med oransje skrift! 

Ikke rop svindel bare fordi du ikke klarer å lese 😅🙈

Anonymkode: 2c2c7...244

AnonymBruker
Skrevet

Ikke er det Porto på varen heller. Gud bedre. 

Anonymkode: 2c2c7...244

AnonymBruker
Skrevet

Sykelig billig 🤮

Anonymkode: 34155...a34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...