PrinsesseNila Skrevet 8. oktober 2019 #1 Skrevet 8. oktober 2019 Jeg og samboeren min skal i løpet av det neste 1,5 året ut av studentbolig og ut på det ordinære leiemarkedet i Oslo. Siden vi er fleksible på tidspunkt lurte jeg på - er det noen tid på året som er bedre/verre å flytte på? Altså i form av er det noen spesifikk tid på året flere leiligheter er ledige? Leiligheter som er aktuelle for oss er 3-roms innenfor ring 3, så vi faller i en litt annen kategori enn studenter før studiestart liksom.
newman01 Skrevet 9. oktober 2019 #2 Skrevet 9. oktober 2019 Det er større utvalg av tomme (eller snart tomme) leiligheter i april-juni. Studenter tar seg sommerferie og drar hjem eller til neste studieby/arbeidssted. Juli-august er nok de verste, da man må krige mot alle studentene som ønsker fast bosted før høsten setter inn 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #3 Skrevet 10. oktober 2019 Det er vel mange studenter som leier tre roms innenfor ring 3? Det gjorde i hvert fall jeg som student. Generelt april/mai/juni gode tider å lete etter leiligheter. Anonymkode: 01062...7c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå