Maleficente Skrevet 8. oktober 2019 #1 Skrevet 8. oktober 2019 Jeg har Googlet men finner ingenting nyttig, jeg hev mer Mel oppi gryten lenge etter det startet å koke 🙄 så ut som det klumpet seg. Har jeg ødelagt alt?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #2 Skrevet 8. oktober 2019 Neida, ingenting ødelagt, er bare å fiske opp klumpene😊 eller leve med at de er der, går sikkert bra det å. Bruk en gaffel å plukk opp med😊 Dersom du vil ha mer mel i, bland det godt ut i vann, og hell i litt i slengen. Anonymkode: 30228...9aa 1
Maleficente Skrevet 8. oktober 2019 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Neida, ingenting ødelagt, er bare å fiske opp klumpene😊 eller leve med at de er der, går sikkert bra det å. Bruk en gaffel å plukk opp med😊 Dersom du vil ha mer mel i, bland det godt ut i vann, og hell i litt i slengen. Anonymkode: 30228...9aa Okei tusen takk 😅
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #4 Skrevet 9. oktober 2019 6 timer siden, Maleficente skrev: Jeg har Googlet men finner ingenting nyttig, jeg hev mer Mel oppi gryten lenge etter det startet å koke 🙄 så ut som det klumpet seg. Har jeg ødelagt alt? Du kan ikke ha i mel i varmt vann, ikke annen jevner heller... putt det i et lite glass med lokk og rist det godt med kaldt vann og så jevner du så mye som trengs av det.... Ser du har fått ca. samme svar over, men det er viktig når man lager mat Det som skjer med varm væske er at stivelsen blir "aktivert" og du får klumper. Anonymkode: e9407...ba3 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #5 Skrevet 25. oktober 2019 Unnskyld meg, men jevning i fårikål?????????? Det må da være straffbart?! Anonymkode: d524f...ed7 2
Antoinette Skrevet 25. oktober 2019 #6 Skrevet 25. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Unnskyld meg, men jevning i fårikål?????????? Det må da være straffbart?! Anonymkode: d524f...ed7 Et dryss hvetemel mellom lagene av kjøtt og kål er Ingrid Espelid-metoden. Det gir en lett fylde til den ferdige retten. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #7 Skrevet 25. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Unnskyld meg, men jevning i fårikål?????????? Det må da være straffbart?! Anonymkode: d524f...ed7 Neida, vanlig noen steder i landet. Anonymkode: 04ab9...9b7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå