AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #1 Skrevet 8. oktober 2019 Er det virkelig folk som blir det? Og hvorfor? Anonymkode: 74c66...b8c
Krølle-frøkna Skrevet 8. oktober 2019 #2 Skrevet 8. oktober 2019 (endret) Til første spørsmål: det finner du nok ut av nå iallfall. Til andre spørsmål: fordi for noen er det å danne familie det viktigste i hele livet. But who cares. Me and my cat forever! Endret 8. oktober 2019 av Krølle-frøkna glemte "å" hehe 2
Million Skrevet 8. oktober 2019 #3 Skrevet 8. oktober 2019 Nei, det kunne aldri ramle meg inn å bli. Good for you, tenker jeg, om noen sier til meg at de ikke har planer om barn. Er det seriøst noen som faktisk blir PROVOSERT av andres valg om barn? Er det mulig? Kjerringer altså. En mann ville aldri latt seg bry med å legge seg opp i noe sånt.
Silva Pluvialis Skrevet 8. oktober 2019 #4 Skrevet 8. oktober 2019 Hvorfor skulle jeg bli provosert av at andre ikke vil ha barn? Det er jo helt og holdent deres valg 🥰
Chantielle Skrevet 8. oktober 2019 #5 Skrevet 8. oktober 2019 Ja, det er hva jeg har opplevd iallefall,at det provoserer endel. Har barn selv, men opplever at de som har valgt vekk å få barn, , blir kalt for egoister osv. Trist at man ikke kan akseptere andres valg. 1
jordbær86 Skrevet 8. oktober 2019 #6 Skrevet 8. oktober 2019 Jeg ble slettet på Facebook engang av ei som akkurat hadde fått barn, hun skrev hver dag på Facebook om hvor lykkelig hun var. Jeg kommenterte noe i en diskusjon på Facebook rundt dette om å velge å få barn eller ikke, skrev at jeg ikke ønsker barn da dette ikke er meningen med livet for meg, hun slettet meg rett etterpå, så mulig hun har sett hva jeg skrev, må jo ikke være derfor hun slettet meg da, men kan jo hende. Bryr meg ikke, men om hun slettet meg på grunn av dette så virker hun jo litt hårsår.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #8 Skrevet 8. oktober 2019 Som barnløs mann har jeg ikke opplevd det. Men det virker som det er andre forventninger til kvinner enn menn. Og kanskje litt annerledes på bygda enn i Oslo. Anonymkode: d071d...736 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #9 Skrevet 9. oktober 2019 Å ja. De tar det som personlig kritikk av eget valg om å få en to tre barn selv. Anonymkode: f8424...268
WhiteSwan Skrevet 9. oktober 2019 #10 Skrevet 9. oktober 2019 Det er bare så teit å bli provosert pga det 😂
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #11 Skrevet 9. oktober 2019 Jeg har valgt vekk å få barn av mange ulike årsaker, det virker som noen tar det som et angrep på egne valg av barn. Eller at de angriper for å dekke over at de egentlig synes de burde ha valgt annerledes selv. Anonymkode: ffb29...35c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå