Gå til innhold

Grå ullkåpe - anbefaling?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har postet samme tråd om svart kåpe, men har nå ombestemt meg og ønsker grå kåpe i stedet. Har funnet noen jeg liker fra Marc O' Polo og Hugo Boss, men vil gjerne ha flere tips:

Noen som kan anbefale meg ei fin grå ullkåpe til GOD kvalitet, UTEN knyting i livet? Gjerne med knapper, usynlig glidelås er et pluss. Må kunne lukkes! Pris er ikke viktig. Angående fargen, det bør være melert eller melange grå og ikke en blå/lilla nyanse. Den skal være ensfarget og ikke rutete. Krage med slag, gjerne litt lengde.

Må være så mye ull som mulig, helst over 70% (fôret trenger ikke være ull). 

Anonymkode: b8878...a5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ja, jeg har brukt filter og sjekket på Zalando, men gjerne hjelp meg dersom jeg kan ha oversett noe... :)

Skrevet

Du har bestemt deg for å handle hos Zalando? 

- da kan jeg ikke hjelpe.

Hadde du brukt Boozt så ville du funnet denne: https://www.boozt.com/no/no/gerry-weber-edition/coat-wool_20231894/20231905?navId=67432&group=listing&position=1000000

Kashmir er også en type ull, bare fra en spesiell type geit og ikke fra sau. Den kåpen har altså 80% ull.

Anonymkode: 57c2a...0a7

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har bestemt deg for å handle hos Zalando? 

- da kan jeg ikke hjelpe.

Hadde du brukt Boozt så ville du funnet denne: https://www.boozt.com/no/no/gerry-weber-edition/coat-wool_20231894/20231905?navId=67432&group=listing&position=1000000

Kashmir er også en type ull, bare fra en spesiell type geit og ikke fra sau. Den kåpen har altså 80% ull.

Anonymkode: 57c2a...0a7

Hvor har jeg skrevet at jeg har bestemt meg for å handle hos Zalando??

Takk for tipset, men når jeg skriver "krage med slag" mener jeg sånn her: 

image.png.913530150eb55ead99ac78a37107c280.png

(Bilde lånt fra Zalando.no)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...