AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #1 Skrevet 8. oktober 2019 Jeg har postet samme tråd om svart kåpe, men har nå ombestemt meg og ønsker grå kåpe i stedet. Har funnet noen jeg liker fra Marc O' Polo og Hugo Boss, men vil gjerne ha flere tips: Noen som kan anbefale meg ei fin grå ullkåpe til GOD kvalitet, UTEN knyting i livet? Gjerne med knapper, usynlig glidelås er et pluss. Må kunne lukkes! Pris er ikke viktig. Angående fargen, det bør være melert eller melange grå og ikke en blå/lilla nyanse. Den skal være ensfarget og ikke rutete. Krage med slag, gjerne litt lengde. Må være så mye ull som mulig, helst over 70% (fôret trenger ikke være ull). Anonymkode: b8878...a5b
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #2 Skrevet 8. oktober 2019 Og ja, jeg har brukt filter og sjekket på Zalando, men gjerne hjelp meg dersom jeg kan ha oversett noe... Anonymkode: b8878...a5b
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #3 Skrevet 8. oktober 2019 Du har bestemt deg for å handle hos Zalando? - da kan jeg ikke hjelpe. Hadde du brukt Boozt så ville du funnet denne: https://www.boozt.com/no/no/gerry-weber-edition/coat-wool_20231894/20231905?navId=67432&group=listing&position=1000000 Kashmir er også en type ull, bare fra en spesiell type geit og ikke fra sau. Den kåpen har altså 80% ull. Anonymkode: 57c2a...0a7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #4 Skrevet 8. oktober 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har bestemt deg for å handle hos Zalando? - da kan jeg ikke hjelpe. Hadde du brukt Boozt så ville du funnet denne: https://www.boozt.com/no/no/gerry-weber-edition/coat-wool_20231894/20231905?navId=67432&group=listing&position=1000000 Kashmir er også en type ull, bare fra en spesiell type geit og ikke fra sau. Den kåpen har altså 80% ull. Anonymkode: 57c2a...0a7 Hvor har jeg skrevet at jeg har bestemt meg for å handle hos Zalando?? Takk for tipset, men når jeg skriver "krage med slag" mener jeg sånn her: (Bilde lånt fra Zalando.no) Anonymkode: b8878...a5b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå