Gå til innhold

Kjæresten tenker det hadde vært opphissende med breathplay?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ba meg om å gi det en sjanse, og helt ærlig, så har jeg ikke  imot det - om det er meg det skal handle om

Men det er han som vil bli kvalt. Og det er bare rart. Jeg kan liksom sette ham i håndjern og kvele ham til han blir blå, men kunne aldri sett på ham som en mann etter det. Det er problemet... 😕

Jeg har prøvd å postpone det og har brukt opp alle de forskjellige unnskyldningene. Min drømmetype har ikke sånne fantasier. 

Får litt panikk her. Skal jeg bare si det rett ut og håpe at han gir opp med det? Alternativt, la ham ha sin vei men slå opp med ham etter det? 

Anonymkode: cd3c9...c70

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

postpone

Hva er det?

• Liker 1
Skrevet

Be han forsøke på deg først? I og med at han selv ber om det tror jeg ikke sperren er så høy for å utføre det på andre heller, om det kan hjelpe deg å ‘’se på han som en mann’’.

Skrevet

Du bør være ærlig og si at det er avtennende, det hjelper ikke å utsette som du sier.

Anonymkode: ae9ea...cac

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Hva er det?

Unnskyld meg for engelskbruken, postpone betyr å utsette. 

• Liker 2
Skrevet

Alle tøffinger blir kvalt av og til på film. Foruten kanskje Terminator, men han er jo robot. Skjønner ikke at du mener han er mindre mann av det?? Hva er begrunnelsen? Kan dere ikke leke agenter på hver sin side av en sak? haha. 

Anonymkode: 35d05...b19

Skrevet

Det er en oppskrytt fetish, skumle saker og er ikke for amatører...

• Liker 6
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle tøffinger blir kvalt av og til på film. Foruten kanskje Terminator, men han er jo robot. Skjønner ikke at du mener han er mindre mann av det?? Hva er begrunnelsen? Kan dere ikke leke agenter på hver sin side av en sak? haha. 

Anonymkode: 35d05...b19

Oi, for en tanke 😂

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg for engelskbruken, postpone betyr å utsette. 

Du har studert i statene?

Anonymkode: c887d...7b3

Skrevet

Jeg kan forstå å være skeptisk til å kvele noen, men forstår ikke hva det skal bety at det gjør han til noe mindre mann? Tror du har en litt rar forestilling i forhold til kjønnsroller. 

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alternativt, la ham ha sin vei men slå opp med ham etter det? 

Da kan du like godt dumpe med det samme, så slipper du helt sikkert å delta på obduksjon, eller autopsy. 

Anonymkode: b2c85...39e

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei... 

6 minutter siden, Deerinspotlight skrev:

Jeg kan forstå å være skeptisk til å kvele noen, men forstår ikke hva det skal bety at det gjør han til noe mindre mann? Tror du har en litt rar forestilling i forhold til kjønnsroller. 

Tja... det er min oppfatning og den blir det ikke lett å endre. Skulle ønske det ikke var sånn. 

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mest sannsynlig bare veldig ung, og synes det er artigere å snakke Hollywood språk enn erkenorsk 

Anonymkode: b7b5b...434

Skrevet

Nei! Du skal IKKE kvele ham til han blir blå, du skal stoppe lenge lenge før det. 

Snakk med ham, om du virkelig ikke vil dette, ikke gjør det. 

Anonymkode: 5e12e...472

Skrevet
1 time siden, Bamseklemmer skrev:

Hva er det?

Utsette

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hva om han dør? Hadde aldri gått med på noe sånt, hverken på meg eller han 😂

Skrevet

Dette er vel frarådet av fagfolk for lenge siden? Jeg skal ikke påstå 100%, men mener det har vært mange dødsulykker som følge av denne metoden. Man skal være meget meget dreven for å vite hvor mye den andre takler av lite oksygen..

Anonymkode: f4b73...1c2

Skrevet (endret)
12 minutter siden, Coronas skrev:

Utsette

trodde utsette var delay.

Uansett, noen jenter liker at menn tar kveletak på dem, men det er jo for å få til et slemt utrykk som de tenner på🙈 Jeg tenner ikke på det, jeg er for bløt og omsorgsfull, så null kveling for min del😂 Men jeg har aldri sett menn bli det, NSFW ikke gjør dette hjemme TS😜

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Skrevet

Herregud, jente, du kan i verste fall ende opp med å bli dømt for MORD! Dette hadde jeg faktisk aldri i livet gått med på å gjøre mot noen. ALDRI! 

Jeg ville seriøst begynt å lure på om vi kanskje ikke passet så godt sammen som kjærester, tross alt, hvis det var så at lystene hans gikk i den retningen, å nesten bli drept. Eller faktisk bli det om uhellet er ute. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...