AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #1 Skrevet 8. oktober 2019 Borettslaget bestemte seg for en oppgradering av ruterne og dekoderne i alle leilighetene. Jeg får ikke koblet mitt LG Smart TV til det nye nettverket. For det første finner det ikke nettverket, og for det andre finner den bare 2 andre nettverk som ser ut til å være helt tilfeldig da de er forskjellige fra hver gang. Har også forsøkt å legge nettverket til ved skjult nettverk, men får likevel ikke koblet meg til. Ingen problemer på tv eller mobil, og her får jeg opp minst 20 andre nettverk i tillegg. Har forsøkt å gjenopprette fabrikkinstillinger på tv, men dette til ingen nytte. What to do? Anonymkode: 456b0...f35
Anusnym Skrevet 8. oktober 2019 #2 Skrevet 8. oktober 2019 Kanskje TVen din ikke støtter 5G-nettverk.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #3 Skrevet 12. oktober 2019 Regner med du har fått samme som oss. Med 2.4 ghz og 5 ghz. TV`en vil kun koble seg på 2.4 og ikke 5. Så pass på at 2.4 står på Anonymkode: c13ab...7cf
newman01 Skrevet 15. oktober 2019 #4 Skrevet 15. oktober 2019 Siden du ikke sier hvilken LG-modell du har, vil jeg tippe den er passe gammel. Mest sannsynlig støtter den ikke 5GHz nettverk, og sliter med det (sikkert samme SSID på begge nettverk 2,4 og 5GHz). Prøv å deaktivere 5GHz-nettet i ruter, koble tv'n opp til ruter, og når de snakker sammen kan du aktivere 5GHz igjen. Vil tippe det fungerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå