AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #1 Skrevet 8. oktober 2019 Jeg har tatt vippe extensions før og alltid blitt rød i øyene og det har jo gått over etter 1 dag, men denne gangen er det litt annerledes. Det er litt vondt og rødt men fikk tatt noen saltvanns dråper men det er vel ikke farlig nå som jeg har tatt det før og aldri har hatt allergisk reaksjon eller det bare en irritasjon? Det er mest rødt på høyre øyet. Anonymkode: 90ab2...49f
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #2 Skrevet 8. oktober 2019 Hvor lenge er det siden du fikk de satt på? Har sett alvorlige øyebetennelser som er forårsaket av vippeextensions. Men du har kanskje ikke smerter eller tåreflod? Anonymkode: 83231...038
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #3 Skrevet 8. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor lenge er det siden du fikk de satt på? Har sett alvorlige øyebetennelser som er forårsaket av vippeextensions. Men du har kanskje ikke smerter eller tåreflod? Anonymkode: 83231...038 Fikk tatt dem på igår faktisk. Ble litt rød der og da men hun tok jo dråper i øyet og fikk med meg som jeg kunne ta. Har litt smerter når jeg lukker øynene hardt men ellers ikke. Vil jo ikke ødelegge synet mitt når jeg allerede sliter med dårlig syn og jeg kan jo selvfølgelig ta de av om det er et problem men så rart for jeg har tatt det 2 ganger tidligere Anonymkode: 90ab2...49f
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #4 Skrevet 8. oktober 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk tatt dem på igår faktisk. Ble litt rød der og da men hun tok jo dråper i øyet og fikk med meg som jeg kunne ta. Har litt smerter når jeg lukker øynene hardt men ellers ikke. Vil jo ikke ødelegge synet mitt når jeg allerede sliter med dårlig syn og jeg kan jo selvfølgelig ta de av om det er et problem men så rart for jeg har tatt det 2 ganger tidligere Anonymkode: 90ab2...49f Bare følg med på det, skulle det bli verre med økende smerter, tåreflod og lysskyhet så oppsøker du lege. Ser enten ut som en allergisk reaksjon eller en betennelse. Selv om du har tatt det før og bare reagert litt allergisk så kan man reagere kraftigere jo flere ganger man utsetter seg for allergenet. Det at du pleier å bli rød tyder på at du reagerer på limet. Anonymkode: 83231...038 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #5 Skrevet 8. oktober 2019 38 minutter siden, AnonymBruker said: Bare følg med på det, skulle det bli verre med økende smerter, tåreflod og lysskyhet så oppsøker du lege. Ser enten ut som en allergisk reaksjon eller en betennelse. Selv om du har tatt det før og bare reagert litt allergisk så kan man reagere kraftigere jo flere ganger man utsetter seg for allergenet. Det at du pleier å bli rød tyder på at du reagerer på limet. Anonymkode: 83231...038 Ja ikke sant, tusen takk for god svar! Skal følge med på det. Men når jeg har vært rød så har jo det gått over jaja får se om det går over ellers så bare jeg tar jeg de av der jeg tok dem. Anonymkode: 90ab2...49f 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #6 Skrevet 10. oktober 2019 På 8.10.2019 den 19.19, AnonymBruker skrev: Ja ikke sant, tusen takk for god svar! Skal følge med på det. Men når jeg har vært rød så har jo det gått over jaja får se om det går over ellers så bare jeg tar jeg de av der jeg tok dem. Anonymkode: 90ab2...49f Jeg ble også rød i øynene andre gangen jeg tok det. Det limet de bruker er ganske sterkt og det var det jeg reagerte på. Så jeg kommer aldri til å legge på vipper igjen. Synet mitt går foran lengre vipper. Anonymkode: c6e2d...6c0
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #7 Skrevet 11. oktober 2019 Det ser ut som en allergisk reaksjon ja. Jeg brukte vippeextensions i over et år før jeg plutselig begynte å reagere. Sånn er det bare noen ganger. Du kan jo se det an noen dager, men som du sier så er synet viktigst. Anonymkode: 1bd92...c9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå