nordicfox Skrevet 8. oktober 2019 #1 Skrevet 8. oktober 2019 (endret) [Deleted] Endret 19. november 2024 av nordicfox slettet 1
Bamseklemmer Skrevet 8. oktober 2019 #2 Skrevet 8. oktober 2019 13 minutter siden, nordicfox skrev: jeg kommer til å kreve rumpelek for det er tenner meg noe sinnsykt. Både på meg og på han Den der blir du neppe rik på, tror du blir rikere av å samle tomflasker ved E6🙈 1
isw Skrevet 8. oktober 2019 #3 Skrevet 8. oktober 2019 Er det ikke bare å henge på utestedene på vestkanten? Gjerne de stedene hvor litt eldre menn går?
nordicfox Skrevet 8. oktober 2019 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2019 (endret) Slettet Endret 19. november 2024 av nordicfox
nordicfox Skrevet 8. oktober 2019 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2019 (endret) Slettet Endret 19. november 2024 av nordicfox 1
isw Skrevet 8. oktober 2019 #6 Skrevet 8. oktober 2019 Akkurat nå, nordicfox skrev: Jeg bor på et altfor lite tettsted langt borte fra den slags muligheter dessverre. Jeg tror ikke du finner noen som betaler så mye uten å møte deg dessverre
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #7 Skrevet 8. oktober 2019 Du må ikke tro alt du hører på Internett. Det er ikke massevis av menn som tenner på å gi fremmede damer de aldri møter masse penger. Selvfølgelig ikke. Du kan selge sex for et par tusen timen om du er ung og pen. Men det du drømmer om vil nok forbli en drøm. Anonymkode: 0d6cc...ff9 3
nordicfox Skrevet 8. oktober 2019 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2019 (endret) Slettet Endret 19. november 2024 av nordicfox
nordicfox Skrevet 9. oktober 2019 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2019 (endret) Slettet Endret 19. november 2024 av nordicfox
MuffinStud Skrevet 9. oktober 2019 #10 Skrevet 9. oktober 2019 Gjerne gjør denne tråden til en "blog" om din reise. Slik du beskriver dette med rumpelek og slikt, så tenker jeg at det ikke er feil å kalle det prostitusjon. Jeg får inntrykk av at du sitter i førersetet enn så lenge og du virker jo robust som få, men det er selvfølgelig ikke lang vei til at en businessmann paypig starter å reforhandle og at det nærmer seg grensene både på hva du ønsker for deg og din kropp, og hvor avhengig du er av pengestrømmen. Plutselig en dag kan du finne at det har gått for langt og du er usikker på hvor du mistet førersetet ditt. Så selv om du går inn i dette med maks kontroll og rollespillet er i full gang, så bør du være var på evt signaler om at rammene for spillet ikke verdsettes av din paypig. 1
Gjest Alterego666 Skrevet 9. oktober 2019 #11 Skrevet 9. oktober 2019 (endret) På 8.10.2019 den 18.27, nordicfox skrev: Dette er ikke noe jeg kun har hørt om på nett, dette er noe jeg ser med egne øyer fra et familiemedlem og jeg har både færre runder rundt sola enn henne i tillegg til en ung og strammere kropp, så det skal gå bra tenker jeg Da ville jeg spurt dette familiemedlemmet. Endret 9. oktober 2019 av Alterego666
Dude12345 Skrevet 15. juli 2020 #12 Skrevet 15. juli 2020 På 9.10.2019 den 10.13, MuffinStud skrev: Gjerne gjør denne tråden til en "blog" om din reise. Slik du beskriver dette med rumpelek og slikt, så tenker jeg at det ikke er feil å kalle det prostitusjon. Jeg får inntrykk av at du sitter i førersetet enn så lenge og du virker jo robust som få, men det er selvfølgelig ikke lang vei til at en businessmann paypig starter å reforhandle og at det nærmer seg grensene både på hva du ønsker for deg og din kropp, og hvor avhengig du er av pengestrømmen. Plutselig en dag kan du finne at det har gått for langt og du er usikker på hvor du mistet førersetet ditt. Så selv om du går inn i dette med maks kontroll og rollespillet er i full gang, så bør du være var på evt signaler om at rammene for spillet ikke verdsettes av din paypig. tror ikke du helt forstår findom :) det er liksom ikke mannen som skal bestemme. når jeg har vert i findom forhold, så har det meste vert avklart på forhånd å hun setter regler for meg, ei bestemte at jeg måtte sende henne penger ver dag, sende henne melding med engang jeg våknet å si god natt før jeg la meg, jeg hadde ikke låv til å onanere uten tillatelse å måtte selv sakt betale og ydmyke meg hver gang, ikke tillatelse til å ingå et findom forhold med noen andre mens vi var i lag, å fikk ikke låv til å stå å tisse som paypig liker jeg ikke å bestemme å vill ha noen som kan herske overmeg jeg mister rett å slett kåtheten hvis hun server meg :)
Dude12345 Skrevet 15. juli 2020 #13 Skrevet 15. juli 2020 På 8.10.2019 den 17.59, nordicfox skrev: Jeg alltid vært dominant i eget sexliv og ser nå at jeg kan bruke dette til min fordel nå når jeg er havnet i en finanisell krise. Jeg er blakk og regningene hoper seg opp og her jeg bor har jeg kun mulighet for online jobbing, fram til jeg flytter i mai (jeg er allerede i gang med tre andre online inntekter, men setter mer pris på noe jeg synes er sexy og gøy!) Setter pris på tips om noen vet hvordan jeg best kan gå frem for å finne meg en pengeslave som er klar for å lyde ordre, jeg kommer til å kreve rumpelek for det er tenner meg noe sinnsykt. Både på meg og på han Og joda, det finnes nok av disse mannfolkene rundt omkring, enten dere andre kvinner ønsker å tro det eller ei. så flott at flere norske har interesse for denne herlige fetishen har du tenkt på twitter, fetlife og inctagram mange pengeslaver henger der å ser etter ei dråning jeg anbefaler å se litt hva andre gjør å lære av dem å utvikle din egen stil :)
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #14 Skrevet 16. juli 2020 Er du i mål eller kan jeg hjelpe Anonymkode: bb9eb...c5b
Gjest Alterego666 Skrevet 16. juli 2020 #15 Skrevet 16. juli 2020 På 9.10.2019 den 8.41, nordicfox skrev: Så veldig mye forventer jeg heller ikke. Dette gjelder jo uansett en helt annen greie enn prostitusjon På hvilken måte skiller findom seg fra prostitusjon?
Dude12345 Skrevet 16. juli 2020 #16 Skrevet 16. juli 2020 11 timer siden, Alterego666 skrev: På hvilken måte skiller findom seg fra prostitusjon? prostutisjon er kjøp av salg av seksuelle tjenester findom er som regel gjort over nett, og utelukkende ingen seksuell tjenester, man offrer penger som en form for undergivelse har aldri å kommer aldri til å kjøpe sex
Dude12345 Skrevet 16. juli 2020 #17 Skrevet 16. juli 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du i mål eller kan jeg hjelpe Anonymkode: bb9eb...c5b hvem skriver du til ?
Gjest Alterego666 Skrevet 16. juli 2020 #18 Skrevet 16. juli 2020 6 timer siden, Dude12345 skrev: prostutisjon er kjøp av salg av seksuelle tjenester findom er som regel gjort over nett, og utelukkende ingen seksuell tjenester, man offrer penger som en form for undergivelse har aldri å kommer aldri til å kjøpe sex Såååå....du kjøper sex, men du får ikke sex? Smart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå