AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #1 Skrevet 8. oktober 2019 Er det noen menn her inne som ALDRI har tatt kontakt med en kvinne på PM, uansett årsak? Dersom du har sendt PM til noen som har oppfordret til kontakt i en tråd, telles dette ikke som første kontakt. Ikke svar som anonym, det har ingen troverdighet. Anonymkode: a96c9...021
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #2 Skrevet 8. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ikke svar som anonym, det har ingen troverdighet. Sier AnonymBruker. Anonymkode: e627f...f88 22
Akhenaton Skrevet 8. oktober 2019 #3 Skrevet 8. oktober 2019 Har aldri tatt kontakt med noen her, nei. Men har fått PMer fra noen damer, og det har bare vært hyggelig (og har selvfølgelig svart på dem). 4
Ichiko Skrevet 8. oktober 2019 #4 Skrevet 8. oktober 2019 TS, hva mener du egentlig med "dårlig rykte" og "troverdighet"? Hvorfor er du selv anonym? 9
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #5 Skrevet 8. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sier AnonymBruker. Anonymkode: e627f...f88 So what? Hva er problemet med at ts er anonym? Ts er ikke "menn på kg". Hva er vitsen å svare dersom du er anonym? Alle kan påstå at de aldri har sendt PM som anonym. Anonymkode: a96c9...021
Snaskesnusken Skrevet 8. oktober 2019 #6 Skrevet 8. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: So what? Hva er problemet med at ts er anonym? Ts er ikke "menn på kg". Hva er vitsen å svare dersom du er anonym? Alle kan påstå at de aldri har sendt PM som anonym. Anonymkode: a96c9...021 Du legger ikke opp til en god debatt med den metoden der. For alt «vi» vet er du en slik mann som sender PM. Du er anonym og kan påstå hva som helst.. 5
Ichiko Skrevet 8. oktober 2019 #7 Skrevet 8. oktober 2019 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker said: So what? Hva er problemet med at ts er anonym? Ts er ikke "menn på kg". Hva er vitsen å svare dersom du er anonym? Alle kan påstå at de aldri har sendt PM som anonym. Anonymkode: a96c9...021 Men det er jo du TS som har bestemt at anonyme mangler troverdighet, ikke vi. Greit å ville være anonym, men da må andre få være det også. Jeg synes ikke det er særlig troverdig med "jeg skal se deg men du får ikke se meg". Endret 8. oktober 2019 av Ichiko 5
Snaskesnusken Skrevet 8. oktober 2019 #8 Skrevet 8. oktober 2019 Akkurat nå, Ichiko skrev: Men det er jo TS som har bestemt at anonyme mangler troverdighet, ikke vi. Greit å ville være anonym, men da må andre få være det også. Jeg synes ikke det er særlig troverdig med "jeg skal se deg men du får ikke se meg". Du responderer på et av Ts sine innlegg nå.
Aragorn ll Elessar Skrevet 8. oktober 2019 #9 Skrevet 8. oktober 2019 Jeg har slått av meldingsfunksjonen, jeg sender ikke PM og jeg vil ikke ha PM. 5
likestilling Skrevet 8. oktober 2019 #10 Skrevet 8. oktober 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen menn her inne som ALDRI har tatt kontakt med en kvinne på PM, uansett årsak? Dersom du har sendt PM til noen som har oppfordret til kontakt i en tråd, telles dette ikke som første kontakt. Ikke svar som anonym, det har ingen troverdighet. Anonymkode: a96c9...021 Ja... jeg har aldri hatt kontakt med en kvinne på PM, uansett årsak. Det eneste er at jeg svarte i en tråd der en anonym bruker spurte om hjelp til en engelsk setning og sa at vedkommende kunne sende meg en PM (fordi h*n ikke ville dele den i tråden). Det viste seg at det var en jente i skolealder og jeg svarte henne på spørsmålet hennes om setningen. Det var kun hjelp med en setning på engelsk og kjønn var irrelevant. 3
Ichiko Skrevet 8. oktober 2019 #11 Skrevet 8. oktober 2019 3 minutter siden, Snaskesnusken said: Du responderer på et av Ts sine innlegg nå. Jada. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #13 Skrevet 8. oktober 2019 1 time siden, Snaskesnusken skrev: Du legger ikke opp til en god debatt med den metoden der. For alt «vi» vet er du en slik mann som sender PM. Du er anonym og kan påstå hva som helst.. Ja, enig. Jeg kunne godt svart, men med en sånn sur tone fra TS gidder jeg bare ikke. Anonymkode: 18cfa...72e 2
Hillbill Skrevet 8. oktober 2019 #14 Skrevet 8. oktober 2019 Har aldri kontaktet noen, hverken kvinner eller menn, på PM. Har så vidt jeg husker heller ikke fått noen meldinger i innboksen. 1
isw Skrevet 8. oktober 2019 #16 Skrevet 8. oktober 2019 Jeg har sendt PM men det er kun for å fortsette diskusjoner fordi det er interessant å diskutere en sak. Aldri sendt grisemeldinger, bilder av tissen min eller oppfordringer til å møtes. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #17 Skrevet 8. oktober 2019 Jeg har aldri sendt pm, aldri prøvd meg på noen på bussen, aldri prøvd meg på noen på byen heller. Er det bra nok? Anonymkode: dd0e0...4c0 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #18 Skrevet 8. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har aldri sendt pm, aldri prøvd meg på noen på bussen, aldri prøvd meg på noen på byen heller. Er det bra nok? Anonymkode: dd0e0...4c0 Usikker. Har du sett litt for lenge på en kvinne? I så fall er det rett i skammekroken med deg også. Anonymkode: 28fce...5fd 1
Bamseklemmer Skrevet 8. oktober 2019 #19 Skrevet 8. oktober 2019 Har sendt 4 på oppfordring og mottatt 16, 1 var pottesur, 1 transe,og 1 mann, resten har vært helt fantastiske, 3 av disse er mine grønne hjerter, vi deler råd og erfaring, linker og bilder, mye latter og noen ganger tårer, ingen får vite hvem de er. Så det handler om gjensidig respekt, ærlighet, anonymitet, omsorg og forståelse, det er det jeg forlanger i en pm pluss god humor😂 2
youcancallmejune Skrevet 8. oktober 2019 #20 Skrevet 8. oktober 2019 Det er da ikke noe galt i å sende pm til noen. Det kunne jeg godt ha gjort selv hvis jeg hadde noe på hjertet som ikke helt passet å skrive i en tråd. Jeg kunne forstått utbruddet ditt hvis det var snakk om å være direkte klengete eller sende dickpics uoppfordret. Jeg synes det er hyggelig å få pm, så vennligst ikke gjør det til en stygg ting. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå