Gå til innhold

Bestefar bryr seg ikke om det minste barnebarnet sitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg blir ganske så sint her ... Min mann har vært gift tidligere og har 3 barn på 16,18 og 21 år. 

Jeg og min mann har fått en sønn sammen på 4 år.

Men han som skulle ha vært bestefar bryr seg kun om barnebarna han har fra før. De får bursdagsgaver og julegaver fra han. 

Men lillemann på 4 år får ingenting. Ikke en tlf fra han ikke en gave . Vi mistet babyen våres i sommer🖤og vi hørte ingenting fra «bestefar» han gadd ikke å stille opp i begravelse og han ringte heller ikke sin sønn før å høre hvordan det gikk. 

Så når navnet hans blir nevnt så titelerer jeg kun han på fornavn og han er slettes ikke noe bestefar/farfar for vår sønn. 

Anonymkode: 13e8f...883

Videoannonse
Annonse
Gjest Huttetuen
Skrevet

😭 hærregud så trist. Da er det nok bedre å få litt avstand, og finne støtte hos noen andre

Skrevet

Så hva sier din mann om dette her? Det er tross alt hans far? Har han tenkt å la det forbigå i stillhet? 

Jeg hadde vært illsint og nektet denne mannen å komme i nærheten av mine barn. Stebarna får gjerne dra på besøk dit, men jeg og mine hadde holdt oss hjemme. Dette er ikke et menneske som vil dere vel. 

Anonymkode: 8d0ac...042

• Liker 4
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner jeg blir ganske så sint her ... Min mann har vært gift tidligere og har 3 barn på 16,18 og 21 år. 

Men han som skulle ha vært bestefar bryr seg kun om barnebarna han har fra før. De får bursdagsgaver og julegaver fra han. 

Men lillemann på 4 år får ingenting. Ikke en tlf fra han ikke en gave . Vi mistet babyen våres i sommer🖤og vi hørte ingenting fra «bestefar» han gadd ikke å stille opp i begravelse og han ringte heller ikke sin sønn før å høre hvordan det gikk. 

Så når navnet hans blir nevnt så titelerer jeg kun han på fornavn og han er slettes ikke noe bestefar/farfar for vår sønn. 

Og hvordan var han når de eldste var små?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mistet dere 4-åringen eller et annet barn?

Skrevet

Kondolerer så mye! Så trist å ikke stille opp for sønnen sin når han mister et barn 

• Liker 1
Skrevet

Så utrolig hjerteskjærende å lese💔💔💔 Så trist at dere mistet et barn. Kondolerer så mye❤️🕊🌺        Klem❤️

Jeg vet ikke hva jeg skal si om denne bestefaren jeg. Noe så kaldt menneske! Dere får kutte han helt ut. Dere kan jo ikke akkurat tvinge det mennesket heller. Har dere ellers er bra forhold med resten av familien? 

• Liker 2
Skrevet

Det er skikkelig leit å høre. Kondolerer. :klem: 

Jeg hadde kuttet all kontakt med denne mannen. Han er jo ikke frisk om han ikke en gang ringen sønnen sin som har mistet en baby. Hva tenker de andre barna om det? Ligger de merke til noe?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...