Gjest Anonym Bruker Skrevet 8. oktober 2019 #1 Skrevet 8. oktober 2019 (endret) Misjonærstilling er kanskje den mest attraktive sexstilling som gr. god kroppslig / intimkontakt med sexpartner. Hvor mye vekt legger du i den kroppslige / intimkontakten med din utvalgte sexpartner når du har sex. ? Føler du at den kropplige kontakt og følelsen dine overfor sexpartner av underordnet betydning får å få maks utbytte av sexen ?. Endret 8. oktober 2019 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #2 Skrevet 9. oktober 2019 Elsker misjonærstillingen. Intimt, kropp mot kropp. Ahh. Er kvinne så klart 😂 Anonymkode: cc969...021 2
Gjest Paramount Skrevet 9. oktober 2019 #3 Skrevet 9. oktober 2019 Som over, men vil gjerne se henne fra alle mulige vinkler først .
Gjest Anonym Bruker Skrevet 9. oktober 2019 #4 Skrevet 9. oktober 2019 Fortrekker misjonæren ettersom den intitme deler og kroppslige kontakten betyr vel så mye som sexen. Elsker å kjenne at brystene hennes og brystvortene hardner til , og sikre tegn på at hun er ved bristepunktet.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #5 Skrevet 9. oktober 2019 Misjonæren er best❤ da kan vi kline imens, blir enda mer intimt. Liker ikke alskens stillinger der man mister øyekontakt, men hender han tar meg bakfra over et bord og det er lov🙂🙂🙂 Anonymkode: dac79...1af
Akhenaton Skrevet 9. oktober 2019 #6 Skrevet 9. oktober 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Elsker misjonærstillingen. Intimt, kropp mot kropp. Ahh. Er kvinne så klart 😂 Anonymkode: cc969...021 Heh, jeg er mann men elsker også misjonærstillingen. Bare misjonærstillingen hadde nok fort blitt litt kjedelig, men. 2
Gjest Anonym Bruker Skrevet 9. oktober 2019 #7 Skrevet 9. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Misjonæren er best❤ da kan vi kline imens, blir enda mer intimt. Liker ikke alskens stillinger der man mister øyekontakt, men hender han tar meg bakfra over et bord og det er lov🙂🙂🙂 Anonymkode: dac79...1af Desse "bakholdsangrepa" synes eg ikkje noko om. Synes det er greitt å holde øyekonktakt med partneren, og gjir sexen liksom eit annet innhold.
Gjest Anonym Bruker Skrevet 9. oktober 2019 #8 Skrevet 9. oktober 2019 Muleg noen kvinnfolk synes det kan føles anstrengendeog ubehageleg å ligge m/ spredde ben. Vikirg at menn avlaster egenvekta m/ skuldrende så ikkje dama blir flat klistra under misjonærstillinga.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #9 Skrevet 9. oktober 2019 Ja, men liker andre stillinger også. Anonymkode: e93df...be9
Gjest Anonym Bruker Skrevet 9. oktober 2019 #10 Skrevet 9. oktober 2019 Historisk sett har menneske en gang gått på alle fire (tilsvarende som apene) Bakfra stilling "Doggy style" var parring stillingen. Dersom dei fleste dyrene skulle måtte legge ned sitt bytte for å parre seg så hadde det nok mange dyrearter forlengst vert utrydda. Doggy style? Den mest vanlige og tryggeste stillingen for oss mennesker er gjerne misjonærstillingen. Men hvilken stilling foretrekker dyrene når de skal kose seg? – Dvergsjimpansene bruker misjonæren, sånn som oss. Men det mest vanlige blant pattedyr og fugler er nok doggy style. Krypdyr er mer glad i å gjøre det sidelengs, mens hvalene er nødt til å gjøre det buk-mot-buk på grunn av den noe upraktiske kroppsfasongen. Dyrene er flinke til å bruke alle slags kroppshull og stillinger egentlig, forteller Bøckman.
Moden dame Skrevet 9. oktober 2019 #11 Skrevet 9. oktober 2019 Misjonær er en av de deiligste: Intimkontakt/øyekontakt, gode 'treffpunkt', mange variasjoner lett tilgjengelig, og så liker jeg å kjenne litt tyngde oppå meg. Godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå