Gå til innhold

Fortrekker du misjonærstilling gr. intimkontakten ?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Misjonærstilling er  kanskje  den mest attraktive sexstilling som gr. god kroppslig / intimkontakt med sexpartner.   Hvor mye  vekt legger du i  den kroppslige / intimkontakten med din  utvalgte  sexpartner når du har  sex.  ?    Føler  du at den kropplige kontakt  og følelsen dine  overfor  sexpartner av underordnet betydning får å få maks utbytte av sexen ?.      

Endret av Anonym Bruker
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker misjonærstillingen. Intimt, kropp mot kropp. Ahh. Er kvinne så klart 😂

Anonymkode: cc969...021

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet

Som over, men vil gjerne se henne fra alle mulige vinkler først :spise:.

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Fortrekker misjonæren ettersom den intitme deler og kroppslige kontakten betyr vel så mye som sexen.   Elsker å kjenne at  brystene hennes og brystvortene hardner til  ,  og sikre tegn på at hun er ved bristepunktet. 

Skrevet

Misjonæren er best❤ da kan vi kline imens, blir enda mer intimt. Liker ikke alskens stillinger der man mister øyekontakt, men hender han tar meg bakfra over et bord og det er lov🙂🙂🙂

Anonymkode: dac79...1af

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Elsker misjonærstillingen. Intimt, kropp mot kropp. Ahh. Er kvinne så klart 😂

Anonymkode: cc969...021

Heh, jeg er mann men elsker også misjonærstillingen.

Bare misjonærstillingen hadde nok fort blitt litt kjedelig, men.

• Liker 2
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Misjonæren er best❤ da kan vi kline imens, blir enda mer intimt. Liker ikke alskens stillinger der man mister øyekontakt, men hender han tar meg bakfra over et bord og det er lov🙂🙂🙂

Anonymkode: dac79...1af

Desse  "bakholdsangrepa" synes eg ikkje noko om.    Synes det er greitt å holde øyekonktakt med partneren, og gjir  sexen liksom eit annet innhold.   

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Muleg noen kvinnfolk synes det kan føles anstrengendeog ubehageleg  å ligge m/ spredde ben.   Vikirg  at menn avlaster egenvekta m/ skuldrende så ikkje dama blir  flat klistra under misjonærstillinga.   

Skrevet

Ja, men liker andre stillinger også. 

Anonymkode: e93df...be9

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Historisk sett har  menneske  en gang gått  på alle fire   (tilsvarende som apene)      Bakfra  stilling "Doggy style"  var  parring stillingen.    Dersom  dei fleste  dyrene  skulle måtte legge ned sitt bytte  for å parre seg  så hadde det nok mange dyrearter forlengst vert utrydda. 

Bilderesultat for sex når vi levde på apestadiet

Doggy style?

Den mest vanlige og tryggeste stillingen for oss mennesker er gjerne misjonærstillingen. Men hvilken stilling foretrekker dyrene når de skal kose seg?

– Dvergsjimpansene bruker misjonæren, sånn som oss. Men det mest vanlige blant pattedyr og fugler er nok doggy style. Krypdyr er mer glad i å gjøre det sidelengs, mens hvalene er nødt til å gjøre det buk-mot-buk på grunn av den noe upraktiske kroppsfasongen. Dyrene er flinke til å bruke alle slags kroppshull og stillinger egentlig, forteller Bøckman.

Skrevet

Misjonær er en av de deiligste: Intimkontakt/øyekontakt, gode 'treffpunkt', mange variasjoner lett tilgjengelig, og så liker jeg å kjenne litt tyngde oppå meg. Godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...