Gå til innhold

Dere som mener Trump er den beste presidenten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er han bare best, eller er det sider av Trump dere ikke liker? Jeg ønsker bare å forstå hvordan dere ser han, fordi jeg har sett en del kommentarer på nett hvor norske Trump-følgere sier ting som "Trump er den beste presidenten USA noen gang har hatt", og jeg lurer litt på hva de ligger i det. Er han feilfri i deres øyne?

Plager det dere når han sier ting som "Nobody knows more about xxxx than me"? Fordi ingen kan så mye som Trump mener han kan.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personen i seg selv er så usmakelig som det går an, gjør narr av handikappede mennesker har jeg ikke sans for. Men han skal ha det at han faktisk har holdt mye av det han har lovet i valgkampen, det er det ikke mange politikere som kan si.

Han har f.eks lovet å dra hjem alle soldatene, noe han holder på med nå i Syria, selvfølgelig får han mye kjeft men det er forventet.

Skrevet

Ingen er perfekt, heller ikke han. Likevel, perfekt til å gjøre sitt livs rolle som rett mann på rett sted til rett tid. Jeg var imot han før, men har fått et helt nytt blikk, etter at jeg forstod at 99 prosent av svertingen i media er fullstendig oppdiktet. Har mye respekt for alt han må tåle, og at han likevel klarer presset med å være offentlig frontfigur i denne tiden vi lever i. Veldig takknemlig for at disse siste årene har vekker meg opp til å følge mer med på politikk og samfunn, til å se og forstå propaganda og medias makt, det er spennende å følge med og blir nok enda mer spennende neste år.

• Liker 1
Gjest 007_008_007
Skrevet
3 minutter siden, Minted skrev:

Ingen er perfekt, heller ikke han. Likevel, perfekt til å gjøre sitt livs rolle som rett mann på rett sted til rett tid. Jeg var imot han før, men har fått et helt nytt blikk, etter at jeg forstod at 99 prosent av svertingen i media er fullstendig oppdiktet. Har mye respekt for alt han må tåle, og at han likevel klarer presset med å være offentlig frontfigur i denne tiden vi lever i. Veldig takknemlig for at disse siste årene har vekker meg opp til å følge mer med på politikk og samfunn, til å se og forstå propaganda og medias makt, det er spennende å følge med og blir nok enda mer spennende neste år.

Og selvfølgelig driver ikke Trump med propaganda. Nei da, nordmenn med hodene sine i amerikanske rumper ser vel heller intet annet enn mørke.

Skrevet

Trump er langt fra feilfri, blant annet er han jævlig usaklig.

Men han fører en fornuftig politikk, og utnytter sine motstanderes desperasjon til sin fordel på en veldig effektiv måte, utrolig nok uten at de ser ut til å skjønne det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...