AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #1 Skrevet 8. oktober 2019 I nyhetsbildet handler Metoo-sakene om menn som trakasserer kvinner, men på kino er det påfallende mange historier der det er kvinner som går over grensen. https://www.dagbladet.no/kultur/tendens-eldre-kvinner-som-forsyner-seg-av-unge-menn/71682786 Ja stakkars unge menn som får seg sex med eldre damer, tviler på at noen av dem tar skade av det, Anonymkode: 9d62e...8cb
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #2 Skrevet 8. oktober 2019 på kino? Wtf... Synes sånne mennesker er forkastelig. Anonymkode: 46b37...761 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #3 Skrevet 8. oktober 2019 9 hours ago, AnonymBruker said: I nyhetsbildet handler Metoo-sakene om menn som trakasserer kvinner, men på kino er det påfallende mange historier der det er kvinner som går over grensen. https://www.dagbladet.no/kultur/tendens-eldre-kvinner-som-forsyner-seg-av-unge-menn/71682786 Ja stakkars unge menn som får seg sex med eldre damer, tviler på at noen av dem tar skade av det, Anonymkode: 9d62e...8cb Tviler også på at unge kvinner som får seg sex med eldre menn tar noe skade av det. Anonymkode: 449b1...1ef 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #4 Skrevet 8. oktober 2019 Typiske kvinner som venter i en evighet på drømmemannen og ingen bra nok, når de innser at høna har blitt støvete og utseendet ikke er som det en gang var da først våkner de og kjemper en desperat pervers kamp for å få seg kjepp. Anonymkode: 04900...372 4
Kågebruker Skrevet 8. oktober 2019 #5 Skrevet 8. oktober 2019 (endret) 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Typiske kvinner som venter i en evighet på drømmemannen og ingen bra nok, når de innser at høna har blitt støvete og utseendet ikke er som det en gang var da først våkner de og kjemper en desperat pervers kamp for å få seg kjepp. Anonymkode: 04900...372 Der har vi sannheten dere👍 Prøvde å være ironisk. Endret 9. oktober 2019 av Kågebruker Finner ikke noe ironiflagg. 2
Gorgonzola Skrevet 8. oktober 2019 #6 Skrevet 8. oktober 2019 I likestillingens - og kjønns utjevningens navn; unge menn lar seg nok som regel og som oftest glatt forsynes av eldre kvinner. Unge kvinner derimot; krenket, trakassert, utsatt og dårlig behandlet. 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #7 Skrevet 9. oktober 2019 Synes alle eldre skal bare holde seg til de på sin alder. Hvorfor er det så vanskelig for deerE? Anonymkode: 46b37...761 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #8 Skrevet 9. oktober 2019 Kvinnfolk er dass. Hilsen kvinne. Anonymkode: bba47...3a5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #9 Skrevet 9. oktober 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Typiske kvinner som venter i en evighet på drømmemannen og ingen bra nok, når de innser at høna har blitt støvete og utseendet ikke er som det en gang var da først våkner de og kjemper en desperat pervers kamp for å få seg kjepp. Anonymkode: 04900...372 😅 Kjenner typen, gjerne et helt ordinært utseendet men skal absolutt kun ha kjekkaser. Som det selvfølgelig aldri blir noe varig med. Så blir de litt opp i åra og tror helt seriøst at de kan gifte seg med kjekke yngre menn Anonymkode: 83837...4ad 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #10 Skrevet 9. oktober 2019 Man trenger vel ikke si "forsyne seg"? I sommer møtte jeg en mye (ca 20 år) yngre mann da jeg gikk på fjelltur. Vi gikk sammen mellom to hytter og "kjemien" var god. Det var varmt og vi badet. Nakne. Han ble stiv og så ble det en virkelig god opplevelse. Også for ham tror jeg. Ingen ting senere for vi er begge i faste forhold. Anonymkode: 4880a...3c0 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #11 Skrevet 9. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man trenger vel ikke si "forsyne seg"? I sommer møtte jeg en mye (ca 20 år) yngre mann da jeg gikk på fjelltur. Vi gikk sammen mellom to hytter og "kjemien" var god. Det var varmt og vi badet. Nakne. Han ble stiv og så ble det en virkelig god opplevelse. Også for ham tror jeg. Ingen ting senere for vi er begge i faste forhold. Anonymkode: 4880a...3c0 "forhold"? mja Anonymkode: 58742...885 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #12 Skrevet 9. oktober 2019 Enda en "vi som virkelig hater kvinner"tråd🙄🙄 Anonymkode: a0659...74f 6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #13 Skrevet 9. oktober 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man trenger vel ikke si "forsyne seg"? I sommer møtte jeg en mye (ca 20 år) yngre mann da jeg gikk på fjelltur. Vi gikk sammen mellom to hytter og "kjemien" var god. Det var varmt og vi badet. Nakne. Han ble stiv og så ble det en virkelig god opplevelse. Også for ham tror jeg. Ingen ting senere for vi er begge i faste forhold. Anonymkode: 4880a...3c0 Æsj Anonymkode: d6dba...5f1 1
Gjest Paramount Skrevet 9. oktober 2019 #14 Skrevet 9. oktober 2019 Synes at de som liker hverandre gjerne kan finne sammen, på den måten de selv ønsker. "Forsyner seg" osv bygger bare opp om fordommer og er typisk journalister som ønsker å føkke med folks fantasier.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #15 Skrevet 9. oktober 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enda en "vi som virkelig hater kvinner"tråd🙄🙄 Anonymkode: a0659...74f Så man hater kvinner om man sier at kvinner også kan utnytte menn? Interessant. Anonymkode: 9d62e...8cb
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #16 Skrevet 9. oktober 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Typiske kvinner som venter i en evighet på drømmemannen og ingen bra nok, når de innser at høna har blitt støvete og utseendet ikke er som det en gang var da først våkner de og kjemper en desperat pervers kamp for å få seg kjepp. Anonymkode: 04900...372 Hva med typiske menn som ikke klarer å slå seg ned med en kvinne på egen alder fordi ingen jevnaldrende kvinner er bra nok. Når de innser at kjeppen aldri blir særlig stiv lenger og utseendet ikke er som det en gang var, da beveger de seg inn i en runddans med desperate forsøk på å få seg lammekjøtt. Gjerne ved å gå etter unge kvinner som er sårbare, kanskje spite en drink på et utsested og utsette ungjenta for perverse fremstøt. Anonymkode: a8c08...3a3 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #17 Skrevet 9. oktober 2019 Og vi har faktisk en av dem i regjeringen. Giskes handlinger blir peanuts i forhold til den måten ei svær kraftig politikerdame nærmest voldtok en autistisk 17 åring for åpen scene utendørs. Og på samme måte som alt mellom himmel og jord settes i sving for å ramme Giske og lign., som bare har holdt rund noen på litt ertegøy Blir himmel og jord satt sving for å skjerme denne rampedama, tie saken ihjel og komme unna med det. Helt utrolig, og det forstyrrer meg. Jeg hater ikke kvinner, men jeg hater at de er sånn som det. Har nevnt det før tror jeg, men har mang en gang selv blitt utsatt for grafsing og seksuell - uthenging kan man vel si, av jenter oppover fra skoletid og fram til voksen alder. Var blyg, kjent som "dumsnill" og har asperger. Men det var aldri noe man skulle si på noe når det var jenter som gjorde det liksom. Har vedvarende vondt i hjertet pga av de opplevelsene, og kan ikke hjelpe for at jeg alltid ser noe ondt og simpelt i ansiktet på mange kvinner. Ble redd dem og har hatt angst for kvinner alltid etterpå. Så det er ikke svart/hvitt, det kan jeg love. Nå vet jeg at de fleste kvinner ikke trakkaserer og voldtar gutter, men det er dessverre de jeg legger merke til. Anonymkode: 0b506...5a8 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #18 Skrevet 9. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og vi har faktisk en av dem i regjeringen. Giskes handlinger blir peanuts i forhold til den måten ei svær kraftig politikerdame nærmest voldtok en autistisk 17 åring for åpen scene utendørs. Og på samme måte som alt mellom himmel og jord settes i sving for å ramme Giske og lign., som bare har holdt rund noen på litt ertegøy Blir himmel og jord satt sving for å skjerme denne rampedama, tie saken ihjel og komme unna med det. Helt utrolig, og det forstyrrer meg. Jeg hater ikke kvinner, men jeg hater at de er sånn som det. Har nevnt det før tror jeg, men har mang en gang selv blitt utsatt for grafsing og seksuell - uthenging kan man vel si, av jenter oppover fra skoletid og fram til voksen alder. Var blyg, kjent som "dumsnill" og har asperger. Men det var aldri noe man skulle si på noe når det var jenter som gjorde det liksom. Har vedvarende vondt i hjertet pga av de opplevelsene, og kan ikke hjelpe for at jeg alltid ser noe ondt og simpelt i ansiktet på mange kvinner. Ble redd dem og har hatt angst for kvinner alltid etterpå. Så det er ikke svart/hvitt, det kan jeg love. Nå vet jeg at de fleste kvinner ikke trakkaserer og voldtar gutter, men det er dessverre de jeg legger merke til. Anonymkode: 0b506...5a8 Den der saken gjorde meg kvalm. Jeg forstår ikke at folk kan se så lett forbi det eller synes at det var ''morsomt'' og bare le. Nei, det er helt sykt, hun var jo i 30 årene!! Man burde jo ha visst bedre. Nå vet jeg ikke hva alkhool kan gjøre i forhold til beslutningsevne, men tipper at de fleste ikke gjør sånn bare fordi de er litt fulle. Synes mennesker av begge kjønn kan være nokså creepy, jeg er helt enig. Anonymkode: 46b37...761 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #19 Skrevet 9. oktober 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med typiske menn som ikke klarer å slå seg ned med en kvinne på egen alder fordi ingen jevnaldrende kvinner er bra nok. Når de innser at kjeppen aldri blir særlig stiv lenger og utseendet ikke er som det en gang var, da beveger de seg inn i en runddans med desperate forsøk på å få seg lammekjøtt. Gjerne ved å gå etter unge kvinner som er sårbare, kanskje spite en drink på et utsested og utsette ungjenta for perverse fremstøt. Anonymkode: a8c08...3a3 Definer "perverse fremstøt" på utested. Anonymkode: 5d3d1...400 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #20 Skrevet 9. oktober 2019 47 minutter siden, AnonymBruker said: Den der saken gjorde meg kvalm. Jeg forstår ikke at folk kan se så lett forbi det eller synes at det var ''morsomt'' og bare le. Nei, det er helt sykt, hun var jo i 30 årene!! Man burde jo ha visst bedre. Nå vet jeg ikke hva alkhool kan gjøre i forhold til beslutningsevne, men tipper at de fleste ikke gjør sånn bare fordi de er litt fulle. Synes mennesker av begge kjønn kan være nokså creepy, jeg er helt enig. Anonymkode: 46b37...761 Enda verre hvordan pressen la lokk over det. Og når et visst nettsted, som det av en eller annen grunn ikke er lov å nevne navnet på, avslørte det, slapp pressen dama til med en rekke løgner. Anonymkode: 449b1...1ef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå