Gå til innhold

Mobilen på trening

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å finne noe jeg kan putte telefonen i på treningssenteret (musikken de spiller gjør meg gal). Har prøvd en del armbånd, men de er for store (spinkel dame). Synes hoftebeltet kommer i veien. Noen tips?

Anonymkode: 725e9...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp trådløse øretelefoner. Kjøp noe annet enn airpods, noen beregna for trening. De stenger ut all lyd utenfor, slik at du hører musikken bedre. 

Anonymkode: 1895b...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med ab over. Trådløst is the way to go. Da kan du legge fra deg telefonen og du slipper å vikle deg inn i ledninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjøp trådløse øretelefoner. Kjøp noe annet enn airpods, noen beregna for trening. De stenger ut all lyd utenfor, slik at du hører musikken bedre. 

Det har jeg, men må få med meg telefonen likevel! Er ikke plass til den i tightsen! 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Det har jeg, men må få med meg telefonen likevel! Er ikke plass til den i tightsen! 😉

Hva trener du? Hvis det er apparat kan telefonen ligge i beholderne på maskinen. Hvis det er styrke kan den ligge på gulvet. Mitt Bluetooth headset plukker opp ca 2-3 meter unna. 

Anonymkode: 38682...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en på trening som hadde et lite bærenett i netting med tråd og sånn strammedings for å lukke det. Jeg klarer ikke å tenke meg fram til hva det heter, og klarer ikke å søke det opp. Men det så rimelig smart ut og han fikk transportert mobil, treningskort, nøkler osv. rundt på senteret på en kompakt måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Okei. Mine propper funker opptil 10 meter unna telefonen. Jeg pleier å bare putte telefonen i nærheten, bare på bakken under en genser feks, så ingen tar den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sandum.PT skrev:

Jeg så en på trening som hadde et lite bærenett i netting med tråd og sånn strammedings for å lukke det. Jeg klarer ikke å tenke meg fram til hva det heter, og klarer ikke å søke det opp. Men det så rimelig smart ut og han fikk transportert mobil, treningskort, nøkler osv. rundt på senteret på en kompakt måte.

Som en slags kalkpose til klatring, bare i netting da? Bruker å legge igjen resten (bortsett fra vann) i garderobeskapet. Er litt vimsete,spesielt på steder jeg føler meg ukomfortabel, så er greit å ha ting under lås.  😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2019 den 16.54, AnonymBruker skrev:

Som en slags kalkpose til klatring, bare i netting da? Bruker å legge igjen resten (bortsett fra vann) i garderobeskapet. Er litt vimsete,spesielt på steder jeg føler meg ukomfortabel, så er greit å ha ting under lås.  😉

Ja, en slik i netting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På for eks evo fitness kan du låse den inn i de små skapene. Da holder det fint med trådløse.

Anonymkode: 2845a...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...