AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #1 Skrevet 8. oktober 2019 La sist merke til det i Nudes- den nye serien på NRK. Når mannen som presser Ada for penger og sex skal møte henne så har han på seg skjorte under en gammel treningsjakke som sikkert skal ligne på noe fra 80-tallet. Det er ikke grilldress jeg mener men en sånn plain utvasket gammel treningsjakke i et litt utdatert design. Også skjorte under! Det ser så snodig ut. Jeg har sett det i andre filmer også. Det er stort sett de som spiller sånne typisk sære, bitre menn uten kjæreste. Og i noen tilfeller pedofile og overgripere. Hva er greia? Skal de prøve å pynte seg men mangler en ordentlig jakke liksom? 😅 Jeg har aldri sett denne bekledningen i virkeligheten. Er det for å vise oss seere at det er dette som er skurken? Vi forstår jo det uansett tenker jeg.. Anonymkode: b66f9...2ed
stan Skrevet 8. oktober 2019 #2 Skrevet 8. oktober 2019 Det er vel et poeng at "den slemme" skal være kledd på en måte vi ikke ville kledd oss. For å gjøre han anderledes og en vi kan distansere oss fra. Legg merke til hvor like torturister er på film. I virkeligheten ser man det sjelden på klærne at en person er pedofil, massemorder eller det som verre er. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #3 Skrevet 8. oktober 2019 3 minutter siden, stan skrev: Det er vel et poeng at "den slemme" skal være kledd på en måte vi ikke ville kledd oss. For å gjøre han anderledes og en vi kan distansere oss fra. Legg merke til hvor like torturister er på film. I virkeligheten ser man det sjelden på klærne at en person er pedofil, massemorder eller det som verre er. hva er verre en en pedofil massemorder...? Anonymkode: 925db...a82
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #4 Skrevet 8. oktober 2019 Det skal tydeligvis være sånn på film og i serier. Har også lagt merke til at alle kvinner som spiller psykopater/sosiopater er "litt eldre" kvinner( ca. i overgangsalder), som fortsatt er attraktive og kler seg elegant og fint. De har forførende blikk og ser litt skumle ut, ofte mørkt hår og mørke øyne. Anonymkode: 6ea12...e5b
Fru Uperfekt Skrevet 8. oktober 2019 #5 Skrevet 8. oktober 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: hva er verre en en pedofil massemorder...? Anonymkode: 925db...a82 En nekrofili pedofil massemorder?
Leifr Skrevet 8. oktober 2019 #6 Skrevet 8. oktober 2019 4 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: En nekrofili pedofil massemorder? ...som dobbeltparkerer. På handicap-plassen. Avskum!
Fru Uperfekt Skrevet 8. oktober 2019 #7 Skrevet 8. oktober 2019 2 minutter siden, Leifr skrev: ...som dobbeltparkerer. På handicap-plassen. Avskum! Og som i tillegg er æresmedlemmer i NAD (Nekrofile for aktiv dødshjelp) og er homo zoophile
stan Skrevet 8. oktober 2019 #8 Skrevet 8. oktober 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: hva er verre en en pedofil massemorder...? Anonymkode: 925db...a82 En med dårlig klessmak?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå