Gå til innhold

Følelser hos kvinner!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :) 

Kvinner som praktiserer å ha sex med andre menn der mannen tenner på det og eventuelt ser på at kjæresten/konen har sex med en annen mann. Det jeg lurer på om er at hvilke følelser har/får dere kvinner til den nye mannen,er det kun seksuelt tiltrekkning eller er det forelskelse inne i bildet? Tenker at kvinner som velger ut mennene som de vil ha sex med må jo like dem/bli tent av mannen men hvordan kan da mannen som du er kjæreste vite om det er seksuelt tiltrekkning eller om forelskelse inne i bildet?

Anonymkode: 0c96a...526

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del er dette noe jeg tenner på UTELUKKENDE dersom mannen min tenner på det.

Kunne hatt sex med sikkert tusen menn som singel dersom det var de andre mennene som tente meg, eller ga meg følelser, men det har jeg jo ikke...

Anonymkode: 57cc2...3fa

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For min del er dette noe jeg tenner på UTELUKKENDE dersom mannen min tenner på det.

Kunne hatt sex med sikkert tusen menn som singel dersom det var de andre mennene som tente meg, eller ga meg følelser, men det har jeg jo ikke...

Men får du aldri følelser for den har sex med da?

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men får du aldri følelser for den har sex med da?

Jeg har aldri vært typen til å få det, nei. 

Vet at en del menn og kvinner får det, men så er vi noen som ikke helt kobler de to tingene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...