Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

At min generasjon kan være den siste som har vokst opp uten sosiale medier og mye internett..

Er det ikke litt trist at vi kanskje blir den siste generasjonen som dør ut og som opplevde et liv uten alt det der? Er jeg helt alene i dette som tenker sånn?

Jeg savner ikke 90-talet... Eller jo, kanskje jeg gjør det... Men den hadde sine baksider også.. Jeg vet bare ikke om jeg synes at denne tiden var verdt mer enn denne som er nå. For den føles litt oppskrytt.

Anonymkode: 0f4ce...22f

Videoannonse
Annonse
Gjest Witch24
Skrevet

90- tallet var kjempefint, og jeg er litt trist at min sønn på 7 ikke får oppleve en tid der internett generelt ble brukt lite i forhold til i dag. 

Heldigvis foretrekker han å være ute og drive med fysisk aktivitet framfor skjermene.

Savner da telefon var bare en telefon, TVen var bare en TV og tv- spillene var fullstendige uten dlc og div. betalingsmurer;)

Skrevet
Akkurat nå, Witch24 skrev:

90- tallet var kjempefint, og jeg er litt trist at min sønn på 7 ikke får oppleve en tid der internett generelt ble brukt lite i forhold til i dag. 

Heldigvis foretrekker han å være ute og drive med fysisk aktivitet framfor skjermene.

Savner da telefon var bare en telefon, TVen var bare en TV og tv- spillene var fullstendige uten dlc og div. betalingsmurer;)

Ja, det var en ganske ålreit tid. Da kommer han nok til å ha mange gode minner  : )

Herregud blir så nostalgisk når jeg ser sånn telefoner fra 90-talet! Nesten lyst å kjøpe en bare for å ha. : p

Gjest Sirkelen
Skrevet (endret)
På 8.10.2019 den 8.27, AnonymBruker skrev:

At min generasjon kan være den siste som har vokst opp uten sosiale medier og mye internett..

Er det ikke litt trist at vi kanskje blir den siste generasjonen som dør ut og som opplevde et liv uten alt det der? Er jeg helt alene i dette som tenker sånn?

Jeg savner ikke 90-talet... Eller jo, kanskje jeg gjør det... Men den hadde sine baksider også.. Jeg vet bare ikke om jeg synes at denne tiden var verdt mer enn denne som er nå. For den føles litt oppskrytt.

Jeg ble selv født på midten av 80-tallet og vokste opp uten mobil eller sosiale medier. Vi spilte litt dataspill på PCen (det var helt nytt da jeg vokste opp), men that’s it.

Det var en mye bedre oppvekst enn de har nå. Glad jeg slapp dette tullet da. Nå som voksen har man et mer distansert forhold til det.

Endret av Sirkelen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...