Gå til innhold

Skyggestrek på 7 tester av 5 forskjellige merker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, som overskriften sier, er det noen som har opplevd å få skyggestrek på flere tester og av forskjellige merker samtidig? Har tatt 1 RFSU test tidlig, 1 CB tidlig, 2 CB+, 2 strimmel fra normal og 1 RFSU test ofte.. ALLE med samme skyggestrek/svak strek. Tatt over 3 dager. Det er for svakt til å se om det er farge i streken så regner med det er skygge? 🤷🏼‍♀️ Jeg aner forøvrig ingenting om dpo eller ikm da jeg går på prevensjon og ikke planlegger noen graviditet for øyeblikket. Kan også nevne at jeg dyppet en RFSU test ofte fra samme pakke i vann - og den var uten skyggestrek 🤷🏼‍♀️ Hjelp! Jeg trenger din erfaring!

Anonymkode: 2b0ed...81f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har faktisk erfart at jeg får skyggestrek om jeg drikker mye cola zero. Var ei som skrev om det her inne, så jeg sjekket selv. Ble ganske sjokkert! Kan såklart være tilfeldig også. 

Uansett, du er ikke gravid hvis strekene ikke blir sterkere på tre dager. Har du tatt samme test på dag 1 og dag 3 feks? For å se om de blir sterkere? 

Anonymkode: d9546...d92

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har faktisk erfart at jeg får skyggestrek om jeg drikker mye cola zero. Var ei som skrev om det her inne, så jeg sjekket selv. Ble ganske sjokkert! Kan såklart være tilfeldig også. 

Uansett, du er ikke gravid hvis strekene ikke blir sterkere på tre dager. Har du tatt samme test på dag 1 og dag 3 feks? For å se om de blir sterkere? 

Anonymkode: d9546...d92

Cola zero rører jeg ikke 😂 huff nei 😂 

men nei, jeg tok tidligtestene lørdag, cb+ og normal sine i går og test ofte i dag pluss den i vann fra test ofte i dag 🤷🏼‍♀️

Har jo flere igjen av test ofte og en tidlig test fra RFSU liggende til i morgen tidlig og evt dagene fremover siden jeg ikke har tatt noen av testene på morgenurin 🙄 Kjenner meg litt stresset og håper at det er skyggestreker jeg får og ikke babystreker.. men virket i mitt hode usannsynlig å få det på alle testene uavhengig av merke, så ville høre erfaringer fra prøvere her inne som gjerne har litt erfaring med testing 👏🏻

Skrevet

Legg inn et bilde av testene på testetråden, så får du nok svar fra mange tydere ;) Ville testet på ny til helga og videre hver uke til neste syklus. Dersom strekene ikke blir borte eller syklusen bare varer og varer kan det være lurt å sjekke opp statusen via blodprøve hos fastlegen.

Skrevet
31 minutter siden, prøverpåny skrev:

Legg inn et bilde av testene på testetråden, så får du nok svar fra mange tydere ;) Ville testet på ny til helga og videre hver uke til neste syklus. Dersom strekene ikke blir borte eller syklusen bare varer og varer kan det være lurt å sjekke opp statusen via blodprøve hos fastlegen.

Går på prevensjon så aner ingenting om syklus 🤷🏼‍♀️ Men fikk derimot to nye tester med like svak strek i dag, så jeg heller mot første svar her oppe - siden strekene ikke blir noe sterkere så er jeg ikke gravid og jeg har fått mange skyggestreker 😅 tar kanskje en kontrolltest om en uke eller to for å være helt sikker. Skulle det ha seg at jeg mot alle odds her er gravid så går jo ting av seg selv likevel 🤷🏼‍♀️ 

men takk for svar! ❤️

• Liker 1
Skrevet

Hva med å ta en digitaltest? Så slipper du å tolke...

Anonymkode: 6d94c...d5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...