AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #1 Skrevet 7. oktober 2019 Durek Verrett sier at man får avtrykk på innsiden av vagina når man har hatt sex med mange menn, og han vet om øvelser som renser dette. Lurer på hva de øvelsene er https://www.nettavisen.no/livsstil/durek-verrett-hevder-han-kan-rense-kvinner-som-har-hatt-mange-sexpartnere/3423857052.html Anonymkode: fa664...013
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #2 Skrevet 7. oktober 2019 Tror ikke det er lov til å skrive hva min første tanke var. Men du tenker sikkert det samme. Anonymkode: 9338f...86f 1
Summ Skrevet 7. oktober 2019 #3 Skrevet 7. oktober 2019 hun Martha burde roe seg litt... hadde vært gøy å laget en tråd om all idiotien fra henne og partnerne sine! 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #5 Skrevet 7. oktober 2019 Vel man lagrer jo DNA ved sameie i mange år. Så om DNA har energi vil det jo bli igjen et energi avtrykk. Ikke noe hokus pokus det. Men tviler på at disse øvelsene gjør noe med problemet Anonymkode: 1a1f2...48a
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #6 Skrevet 8. oktober 2019 Finnes det nok mennesker her i landet som er villig til å bruke av sin tid og sine penger til å høre på sånt tull? Anonymkode: 5e88c...ee4 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #7 Skrevet 8. oktober 2019 Selvfølgelig er det lurt å rense energien sin etter mange partnere, eller etter et brudd før man treffer noen ny for eksempel. Dette er jo standard spirituell hygiene. Forstår ikke at folk hever et øyenbryn over dette. Pleier dere ikke dusje om morgenen heller? Anonymkode: aa19e...10a 1
Viktualia Skrevet 8. oktober 2019 #8 Skrevet 8. oktober 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo standard spirituell hygiene. Anonymkode: aa19e...10a Folk må nå få lov å være så spirituelle de bare vil. Men det er ikke noe "standard" som gjelder her. Hallo. Bare tenk på alle de forskjellige religiøse og spirituelle retningene som finnes. Det jeg reagerer mest på er at det insinueres at det bare er kvinnen som skal "renses". Det finnes så mye idiotiske tanker om at kvinner har en eller annen renhet som kan mistes og gjenopprettes, og det fører og har ført til mye lidelse. 7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #9 Skrevet 8. oktober 2019 Jeg har en standard rutine, sjampo, balsam, ansiktsrens, dusj såpe, spyler meg, tar på deodorant og rene klær. Da er jeg klar til å starte dagen. Jeg har derimot ingen standard spirituell rengjørings rutine. Jeg holder faktisk ikke på med noen form for spirituell rengjøring. Å ta seg en tur i skog og mark, er fint for kropp og sinn. Skal jeg begynne å kalle det mitt spirituelle rengjørings ritual? Eller holder det å kalle det for en tur på xxxx toppen om ettermiddagen? Anonymkode: 5e88c...ee4 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #10 Skrevet 8. oktober 2019 15 hours ago, AnonymBruker said: Vel man lagrer jo DNA ved sameie i mange år. Så om DNA har energi vil det jo bli igjen et energi avtrykk. Ikke noe hokus pokus det. Men tviler på at disse øvelsene gjør noe med problemet Anonymkode: 1a1f2...48a Man lagrer ikke DNA ved samleie. Hvor har du det fra? Eventuelle sædceller som ikke kommer ut, brytes raskt ned av makrofager i vagina, livmor eller eggleder. DNA har akkurat samme energi som andre organiske molekyler. Den er hovedsaklig lagret i kovalente bindinger. Dette lager ikke noe "avtrykk" hverken den ene eller den andre veien. Sjaman Durek er en svindler, som tjener penger på godtroende folk. Han burde blitt dømt for det. Anonymkode: b9a87...0d5 12
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #11 Skrevet 8. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man lagrer ikke DNA ved samleie. Hvor har du det fra? Eventuelle sædceller som ikke kommer ut, brytes raskt ned av makrofager i vagina, livmor eller eggleder. DNA har akkurat samme energi som andre organiske molekyler. Den er hovedsaklig lagret i kovalente bindinger. Dette lager ikke noe "avtrykk" hverken den ene eller den andre veien. Sjaman Durek er en svindler, som tjener penger på godtroende folk. Han burde blitt dømt for det. Anonymkode: b9a87...0d5 Fortell mer! Høres ut som du har peiling. Er du lege ? Jeg fikk høre at DNA fra menn lagrer seg for lenge siden 🤢 Anonymkode: 470f3...f22 1
Gjest Warrior Skrevet 8. oktober 2019 #12 Skrevet 8. oktober 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel man lagrer jo DNA ved sameie i mange år. Så om DNA har energi vil det jo bli igjen et energi avtrykk. Ikke noe hokus pokus det. Men tviler på at disse øvelsene gjør noe med problemet Anonymkode: 1a1f2...48a Whaaat?😳
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #13 Skrevet 8. oktober 2019 Han snur sikkert atomene i vaginaen med tryllestaven sin. Uten kondom selvsagt. Anonymkode: d63b5...f34 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #14 Skrevet 8. oktober 2019 Han burde vel være mer bekymret for "avtrykken"han har selv , han som så beleilig gikk ifra å være homofil da han traff henne...😏 Anonymkode: 8c882...751 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #15 Skrevet 8. oktober 2019 15 minutter siden, AnonymBruker said: Fortell mer! Høres ut som du har peiling. Er du lege ? Jeg fikk høre at DNA fra menn lagrer seg for lenge siden 🤢 Anonymkode: 470f3...f22 Det er blank løgn. Kroppens immunceller vil se etter overflatemarkører på alle fremmede celler, og dersom disse ikke har noen lagret profil i MHC (Major Histocompatibility Complex, også kalt HLA - immunforsvarets "referansedatabase"), vil disse ikke gjenkjennes som kroppens egne celler, og bli angrepet og fordøyet av en type hvite blodceller som kalles makrofager. Kroppen har ikke noen mulighet til å lagre fremmed DNA, og det ville heller ikke hatt noen funksjon. Fremmedlegemer som ikke lar seg bryte ned, vil kapsles inn av en vegg av epitelioide celler og multinukleerte gigantceller, og skape det vi kaller et granulom. Det skjer ikke med sædceller i kvinners reproduktive kanal. Dette er en nokså komplisert prosess, som jeg ikke skal beskrive i større detalj. Du tenker kanskje på plasmider, som er små DNA-segmenter som kan "lime seg inn" i genomet til andre celler og endre deres egenskaper. Det er prosesser som stort sett skjer med bakterier, og ikke noe å tenke på i denne sammenhengen. Du er blitt fortalt en løgn. En slik lagring ville ikke ha tjent noen hensikt, og ville sannsynligvis medført stor risiko. Anonymkode: b9a87...0d5 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #16 Skrevet 8. oktober 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han burde vel være mer bekymret for "avtrykken"han har selv , Anonymkode: 8c882...751 Han smører seg sikkert inn med snake oil slik at han ikke setter avtrykk og forvirrer atomene. Anonymkode: d63b5...f34 3
Million Skrevet 8. oktober 2019 #17 Skrevet 8. oktober 2019 Hvordan vet han om "avtrykk" oppi der? Har han kikket inn i noen og sett etter? Det er for meg ubegripelig at en rikmannsdatter som Norges prinsesse kan finne seg en kvakksalver av en fyr! 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #18 Skrevet 8. oktober 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er blank løgn. Kroppens immunceller vil se etter overflatemarkører på alle fremmede celler, og dersom disse ikke har noen lagret profil i MHC (Major Histocompatibility Complex, også kalt HLA - immunforsvarets "referansedatabase"), vil disse ikke gjenkjennes som kroppens egne celler, og bli angrepet og fordøyet av en type hvite blodceller som kalles makrofager. Kroppen har ikke noen mulighet til å lagre fremmed DNA, og det ville heller ikke hatt noen funksjon. Fremmedlegemer som ikke lar seg bryte ned, vil kapsles inn av en vegg av epitelioide celler og multinukleerte gigantceller, og skape det vi kaller et granulom. Det skjer ikke med sædceller i kvinners reproduktive kanal. Dette er en nokså komplisert prosess, som jeg ikke skal beskrive i større detalj. Du tenker kanskje på plasmider, som er små DNA-segmenter som kan "lime seg inn" i genomet til andre celler og endre deres egenskaper. Det er prosesser som stort sett skjer med bakterier, og ikke noe å tenke på i denne sammenhengen. Du er blitt fortalt en løgn. En slik lagring ville ikke ha tjent noen hensikt, og ville sannsynligvis medført stor risiko. Anonymkode: b9a87...0d5 Tusen takk for din forklaring ! 🙏 Anonymkode: 470f3...f22 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #19 Skrevet 8. oktober 2019 Han er et klart eksempel på en person som burde vært passet på mot seg selv!! Jeg føler mest med ungene til Märtha og Ari som nok også må omgås han der Anonymkode: 924fe...d7c 1
jabx Skrevet 8. oktober 2019 #20 Skrevet 8. oktober 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel man lagrer jo DNA ved sameie i mange år. Kilde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå