Mia00 Skrevet 7. oktober 2019 #1 Skrevet 7. oktober 2019 Hva gjør dere når katten er alene hjemme? Jeg jobber 8 timer og har på både TV og radio og hun har masse leker og mat. Trenger inspirasjon om noen gjør noe annet da min katt er litt ensom noen ganger. Og nei, jeg skal ikke få enda en katt. Vil kun ha tips👍🏼
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #2 Skrevet 8. oktober 2019 Min var innekatt når jeg bodde i byen. Da lå han stort sett å sov når jeg var på jobb. Hendte lekene hadde flyttet seg, så han har lekt noe også. Har ikke hatt på TV eller radio for han. Anonymkode: eb4c7...a1c
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #3 Skrevet 8. oktober 2019 Vår katt sover midt på dagen uansett om vi er hjemme eller ikke Husk at katter skal sove mye! Den må få muligheten til det, og å ha på radio og tv hele dagen høres litt slitsomt ut. Anonymkode: 1dbd8...d86 11
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #4 Skrevet 8. oktober 2019 10 timer siden, Mia00 skrev: Hva gjør dere når katten er alene hjemme? Jeg jobber 8 timer og har på både TV og radio og hun har masse leker og mat. Trenger inspirasjon om noen gjør noe annet da min katt er litt ensom noen ganger. Og nei, jeg skal ikke få enda en katt. Vil kun ha tips👍🏼 Når kattene er alene hjemme er jeg på jobb. En innekatt som også er alenekatt vil fort kjede seg, så det beste tipset mitt er akkurat det du sier du ikke vil, nemlig en kompis. Om du har en eller flere så vil utkikksplasser i vinduene være bra. Det skjer ting ute, og det som skjer er alltid interessant å følge med på. Enten det er fuglebrett eller trafikken i gata. Automatleker blir aldri like gøyale som interaktive leker med mennesker i den andre enden. Anonymkode: be18c...af2 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #5 Skrevet 8. oktober 2019 Jeg jobber hjemmefra, og jeg kan skrive under på at kattene sover i mange timer. Det er lurt å ha mer enn én, for da har de mye selskap i hverandre. Det vil gjøre mye for livskvaliteten til pus. Ellers må man ha gode klatremuligheter, og en god del leker som man roterer på slik at ikke alt er framme samtidig, da blir de fort kjedelige. Vi har framme kanskje 3-4 leker av gangen i ulik størrelse, noen av dem går på batteri også som gjør at kattene kan underholdes litt mens jeg gjør andre ting. Men mest glede har de altså i hverandre. Anonymkode: bc534...5fc 7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #6 Skrevet 8. oktober 2019 Du har på både tv og radio? Håper også du gir katten mulighet til å trekke seg unna bråket. Katter sover stort sett når man er borte, i tillegg anbefaler jeg å ha to hvis man skal ha innekatter. Anonymkode: 591be...759 9
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2019 #7 Skrevet 9. oktober 2019 Mine sover stort sett hele dagen, jeg har kameraovervåking på de. Spiser, sover, titter ut av vinduet, sover, o.s.v. Ingen grunn til å ha på radio eller tv, det er katter ikke en ensom kanarifugl. Anonymkode: 49bf8...f96 8
SPOCA Skrevet 10. oktober 2019 #8 Skrevet 10. oktober 2019 Vi gjør ikke noe spesielt. Vi har to katter, og de sover stort sett hele dagen, eventuelt underholder seg selv. 1
Clefable Skrevet 10. oktober 2019 #9 Skrevet 10. oktober 2019 Vi har to katter, så de holder hverandre i aktivitet i massevis! Jager hverandre frem og tilbake, lekesloss, vasker hverandre... Og så gjetter jeg at de sover mye. Jeg kan ikke vite at det er akkurat dette de gjør, da jeg ikke har noe videoovervåkning, men er det det går i når vi er hjemme i alle fall. Anbefaler som flere andre her å ha to katter når man har innekatt! 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #10 Skrevet 11. oktober 2019 Vi har liten hund i tillegg så det er sjelden et problem. Men om katten må være alene 2-3 timer uten selskap pleier jeg å ta et PR favorittleker å hive på gulvet (hun leker fint selv) samt gjemme litt godbiter rundt i huset. Gir henne også tilgang til rom som er lukket på dagtid pga hunden, slik at hun bla kan få sove i senga i mørket til vi kommer hjem. Anonymkode: 7cf95...7b2 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #11 Skrevet 11. oktober 2019 Å ha EN innekatt er dyremishandling. Anonymkode: 32f5d...254 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #12 Skrevet 11. oktober 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å ha EN innekatt er dyremishandling. Anonymkode: 32f5d...254 Man kan ikke ha utekatt i byen. Det går fort gale. Anonymkode: 8b3f8...d10 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #13 Skrevet 11. oktober 2019 Men da må man ha to. Anonymkode: 32f5d...254 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #14 Skrevet 11. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man kan ikke ha utekatt i byen. Det går fort gale. Anonymkode: 8b3f8...d10 Da skaffer man to da!!! Anonymkode: 1d7f1...874 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 #15 Skrevet 11. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man kan ikke ha utekatt i byen. Det går fort gale. Anonymkode: 8b3f8...d10 Det er ingen som MÅ bo midt i sentrum. Jeg f.eks bor i Oslo, men i et område som er et nabolag med masse grøntområder og god boltreplass for en katt. Her ser det ut nøyaktig som alle andre tettsteder. De færreste steder unngår man bilveier og da må man ta den risikoen hvis katten skal få være ute. Anonymkode: 64a9f...8e6
Mia00 Skrevet 24. oktober 2019 Forfatter #16 Skrevet 24. oktober 2019 På 8.10.2019 den 12.14, AnonymBruker skrev: Du har på både tv og radio? Håper også du gir katten mulighet til å trekke seg unna bråket. Katter sover stort sett når man er borte, i tillegg anbefaler jeg å ha to hvis man skal ha innekatter. Anonymkode: 591be...759 Huset jeg bor i er kjempestort, så det at det er TV i ett rom og radio i et annet av 12 rom, tror jeg skal få fint👍🏼
Mia00 Skrevet 24. oktober 2019 Forfatter #17 Skrevet 24. oktober 2019 På 12.10.2019 den 1.11, AnonymBruker skrev: Det er ingen som MÅ bo midt i sentrum. Jeg f.eks bor i Oslo, men i et område som er et nabolag med masse grøntområder og god boltreplass for en katt. Her ser det ut nøyaktig som alle andre tettsteder. De færreste steder unngår man bilveier og da må man ta den risikoen hvis katten skal få være ute. Anonymkode: 64a9f...8e6 Oi. Jo vet du, noen ganger MÅ man flytte til byen, og man etterlater ikke katten sin fordi om. Høy risiko for død det. Så vær så snill. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #18 Skrevet 24. oktober 2019 Få enda en katt 😸😸 Jeg har innekatter, og tok til meg 2 brødre for at de skulle ha selskap i hverandre når jeg er på jobb 😸😸 Men ellers, leker, klartetreer 😸 Anonymkode: 95b75...ce0
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #19 Skrevet 24. oktober 2019 Jeg har innekatt. Katten min hater andre katter så vi kan ikke ha to. Vi har døren åpen nesten hele sommeren men katten går ikke ut. Så jeg vil si at han er selvutnevnt innekatt... Han bruker alenetiden på dagen til det de fleste katter gjør: sover, spiser, vasker seg. Hvis han hadde mislikt tilværelsen ville han nok ha sagt ifra ved å gjøre de tingene han har lært at ikke er lov. Klore opp gardiner og slikt. Vi passer på å leke litt med han hver dag og sover sammen med han om natten. Han har det fint og er en bortskjemt liten baby. Synes ikke synd på han fordi om han er 8 timer alene hjemme på ukedager. Anonymkode: 5d765...293
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #20 Skrevet 24. oktober 2019 1 time siden, Mia00 skrev: Oi. Jo vet du, noen ganger MÅ man flytte til byen, og man etterlater ikke katten sin fordi om. Høy risiko for død det. Så vær så snill. Etterlater, hva snakker du om? Anonymkode: 64a9f...8e6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå