AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #1 Skrevet 7. oktober 2019 Oppfordrer de som egentlig ønsker å gi brukte gaver til faktisk å gjøre det. Jo flere vi blir, jo mere vanlig blir det og vi forbruker og kaster mindre. Anonymkode: 0d310...20e 5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #2 Skrevet 7. oktober 2019 Bøker Lego Dukkehus Sykler Sekker Kunst Anonymkode: 0d310...20e
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #3 Skrevet 8. oktober 2019 Jeg har hatt virkelig suksess med brukte bøker, har funnet bøker på finn.no som mottaker har ønsket seg lenge og som ikke produseres lengre. Dvder som har gått ut av produksjon har også vært vellykket. Litt dyrere klesplagg som mottakeren ønsker seg (merkevesker, burberry-skjerf, smykker og liknende) fungerer også supert, men jeg kjøper alltid med kvittering eller autentisitetsbevis, samt vasker eller renser før jeg gir det bort. Man kan gjøre noen skikkelige kupp. Ellers ser jeg at mange legger ut nytt eller nesten nytt turutstyr, sykler, ski, skøyter, rollerblades og leker på finn.no, og det kan bli flotte gaver. Det viktigste er at det er noe mottaker ønsker seg, og at det er helt og rent. Anonymkode: 26406...c35
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #4 Skrevet 8. oktober 2019 Bøker, sykler, ski, skøyter, spill, spillmaskiner, byggeklosser osv. Anonymkode: 7bf59...016
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #5 Skrevet 8. oktober 2019 Vil heller ha en pose twist, en flaske vin e.l, for å være helt ærlig. Anonymkode: b401a...e8a 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #7 Skrevet 8. oktober 2019 Man finner nesten alt av leker på finn.no. Synes det er spesielt fine bruktgaver. Mobiltelefon, ipad o.l. kan gjerne kjøpes brukt. Bøker. - Men sjekk at de ikke lukter dårlig. 😉 Det eneste jeg ikke ville gitt brukt i gave er klær og andre tekstiler. Det får være opp til folk selv om de vil kle seg i brukte klær. Anonymkode: 1e37c...769
Perelandra Skrevet 8. oktober 2019 #8 Skrevet 8. oktober 2019 Bøker! Gamle klassikere, kokebøker eller kanskje barnebøker du selv likte da du var liten. Servise eller glass i en serie som mottageren samler på.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #9 Skrevet 8. oktober 2019 Jeg skal gi bort en gammel varmtvannsbereder og en kartong med fire fine sallatdressinger (kun brukt få klunker av) Anonymkode: 8f49b...5a5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå