Gå til innhold

Er det noe du ikke kan tilgi deg selv for å ha gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke hatt noe konkret i tankene mine om jeg hadde fått det spørsmålet for noen dager siden, men på grunn av en hendelse i helgen har jeg nå fått en ting jeg ikke kan tilgi meg selv for å ha gjort.

Har du noe? 

Anonymkode: e9e48...422

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tilgir meg selv for alt jeg har gjort, alt jeg gjør og alt jeg kommer til å gjøre.

• Liker 3
Skrevet

Ja. 

Jeg passer på å ikke gjøre det igjen, hvertfall. 

Anonymkode: e614d...b8b

Skrevet

Var fryktelig slem med eksen. Det kan jeg aldri tilgi meg selv for.

Anonymkode: 849e7...41f

Skrevet

Mye. 

Men så er jeg langt opp i 50-årene- Det er mye jeg ikke skulle har gjort. 

Men samtidig er det mye jeg skule ha gjort, og ikke gjorde. 

Greia er å ikke tenke for mye på hva man ikke gjorde/gjorde, og leve videre i håpet om at det bedrer seg 😄

Anonymkode: 49a5d...256

• Liker 5
Skrevet

Ofret mye for "kjærligheten". To ganger! Går det an å være så jævlig dum?

Anonymkode: 95800...340

• Liker 8
Skrevet

Jeg angrer ikke på noe jeg har gjort, men jeg angrer på at jeg ikke har gjort ting som jeg føler at jeg burde ha gjort. :phaedra:

• Liker 1
Skrevet

Nope. 

Jeg burde hørt på mamma og pappa, de hadde rett og jeg har sagt unnskyld. Hater meg selv for det jeg har gjort. 

Anonymkode: a3131...fc2

• Liker 2
Skrevet

Jrg hadde mye jeg ikke tilga meg selv for. Det har gjort meg til en engstelig og lukket person som har slitt veldig mye med tanker, følelser, depresjoner og angst.  Så begynte jeg i terapi og begynte å tilgi meg selv ting, det løste seg opp og jeg føler meg som om jeg endelig kan puste igjen. 

Anonymkode: 6af87...e34

Skrevet

Ja, det er en ting jeg synes er helt ufattelig at jeg gjorde for 20 år siden. Jeg kommer aldri til å tilgi meg selv for det. Det ER utilgivelig å gjøre det jeg gjorde.

Orker ikke engang å fortelle det her, selv om jeg kunne klikket på anonymknappen.

Skrevet

Ja, mye.

Det verste er fra jeg var ti år, vi hadde en gutt som ble mobbet hver dag på skolen, jeg sa aldri noe til han, men kunne stå å knise når andre gjorde. HELT grusomt! Dette er over 30 år siden, og jeg tenker på han hele tiden. Fy som jeg angrer at jeg ikke stoppet dette. 

Anonymkode: 51820...4b2

• Liker 1
Skrevet

Ja..jeg klarer ikke å tilgi meg selv for å ha fått barn med en mann som aldri skulle hatt barn. Helt for jævlig å aldri kunne bli kvitt han. Men, samtidig ville jeg aldri hatt et annet barn enn akkurat dette barnet, og det ville jeg jo fått om han ikke var far til barnet 😝

Skrevet

Ja, for 20 år slo jeg ned en gutt som ble mobbet og han endte opp med permanent hjerneskade. Vi var bare barn den gangen, men dette tilgir jeg aldri meg selv for.

Anonymkode: 2977d...930

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for 20 år slo jeg ned en gutt som ble mobbet og han endte opp med permanent hjerneskade. Vi var bare barn den gangen, men dette tilgir jeg aldri meg selv for.

Fy faen du er jævlig. Slå noen som allerede blir mobbet og det i gruppe på 3! Håper du selv får deg en skikkelig smell en dag!

Anonymkode: 06faa...0e3

• Liker 2
Skrevet

At jeg banket opp den ene mobberen i en gjeng av fire som hadde mobbet meg i lang tid. 

Jeg skulle gjort det mye tidligere, så hadde de gitt seg tidligere og... 

Anonymkode: 826e8...d80

• Liker 3
Skrevet

Eksen min sier mye rart om meg og har fått flere til å tro at jeg har gjort ditt og datt. Kunne like gjerne gjort det. Han hadde jo fortjent det uansett 🤷‍♀️ så angrer på at jeg bare var snill mot han og godtok å bli dårlig behandlet. 

Anonymkode: e26f0...a08

• Liker 1
Gjest Familytree
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Omg! Hadde du eller har du problemer med vold eller irritabilitet? Du kan motta profesjonell hjelp for dette.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har livet ditt vært i ettertid? Får du deg dame f.eks? Eller forteller du ingen om dette og lar folk uviten være med en som har gjort et annet menneske hjerneskadet? 

Anonymkode: e26f0...a08

Skrevet

Var med å fryse ut ei som endte opp med å ta livet sitt noen år senere. Jeg var ingen mobber, men inkluderte henne ikke. Så på, sa ikke i fra og var med på utestengelse. Vi var 16-17 år. Tenker fremdeles påbudet ukentlig. 18 år senere.

Anonymkode: 6e380...f88

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var med å fryse ut ei som endte opp med å ta livet sitt noen år senere. Jeg var ingen mobber, men inkluderte henne ikke. Så på, sa ikke i fra og var med på utestengelse. Vi var 16-17 år. Tenker fremdeles påbudet ukentlig. 18 år senere.

Anonymkode: 6e380...f88

Utfrysing/utestengelse er også mobbing :regler: 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...