Gå til innhold

Deepthroating.. dere med erfaring

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvordan skal jeg få kontroll på brekningene?? 😅 

Elsker det å det tenner meg veldig men plagsomt at jeg brekker meg så d spruter spytt ut av nesen😆 

Han er jo i sin egen verden så jeg bryr meg ikke om han at han hører eller ser meg brekke meg men jeg vil ikke risikere å server han kveldsmaten min på utstyret hans heller🥵😆😆 

Noen menn eller kvinner der ute med noen tips eller råd?💜

Endret av SinfulBby
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også på dette. Øver meg litt på andre ting enn han, det er det eneste jeg kan tenke meg 🙈

Anonymkode: c063a...678

Skrevet

Ja..😂 

vil bare bli god så jeg kan nyte det enda mere🤤😋 de har falukorv på meny til 10kr nå da😛🧐🥳🤣 haha ..

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, SinfulBby skrev:

Ja..😂 

vil bare bli god så jeg kan nyte det enda mere🤤😋 de har falukorv på meny til 10kr nå da😛🧐🥳🤣 haha ..

Har han så stor som en falukorv så kan nok du nok ha tatt på deg en real utfordring. Gagg on girl.

Anonymkode: 46827...64f

Skrevet

Haha ikke så langt altså! Kniiis😁 

De til 10kr er halv str forresten 🤪 

Skrevet

"Heldig"jeg tydeligvis, for jeg har knapt brekningsrefleks...(kunne aldri fått bulimi heller for den sakens skyld, da det å klare å kaste opp tar veldig lang tid) passe på å ikke forspise meg på falukorv 😂

Anonymkode: eccb0...a49

Skrevet
7 minutter siden, SinfulBby skrev:

Haha ikke så langt altså! Kniiis😁 

De til 10kr er halv str forresten 🤪 

Men like tjukk? Har litt omkrets å gape over du da.

Skrevet

Slapp av i halsen. Lettere sagt enn gjort da.

Skrevet

Jeg hadde det "motsatt" en gang. Hun eide ikke brekningsrefleks. Det ble til en "konkurranse" der vi prøvde å se om jeg klarte å få henne til å brekke seg. Litt sykt å tenke på nå, men det var bare en morsom greie. Jeg klarte det sånn halvveis en gang. Men hun var helt rå. Hun sa hun aldri hadde hatt noen brekningsrefleks i slike situasjoner.

Skrevet
1 minutt siden, jabx skrev:

Jeg hadde det "motsatt" en gang. Hun eide ikke brekningsrefleks. Det ble til en "konkurranse" der vi prøvde å se om jeg klarte å få henne til å brekke seg. Litt sykt å tenke på nå, men det var bare en morsom greie. Jeg klarte det sånn halvveis en gang. Men hun var helt rå. Hun sa hun aldri hadde hatt noen brekningsrefleks i slike situasjoner.

Hvor stor penis har du? Hadde herr Falukorv stappet inn hele så hadde både svelg og åpning til luftveiene blitt blokkert. 

Skrevet

Jeg har helt normal brekningsrefleks. Trikset er å slappe heeeelt av, også rolig "gå" nedover. Det å slappe av i hele munnen, også ganen er ikke alltid like lett. Da må jeg ha skikkelig lyst og være kåt, da går det mye lettere. Når man først har gjort det noen ganger opp og ned så blir ihvertfall min brekningsrefleks litt roligere, så da klarer jeg det fortere og enda lengre ned.

Anonymkode: 8e5a7...956

Skrevet

Brekker deg så du spyr ut nesa og du synes det er digg? Du burde oppsøke hjelp for psyken din.

Anonymkode: 90102...38d

• Liker 1
Skrevet

Det verste er jo når penis stopper opp i åpningen på svelget fordi det ikke slappea nok av?

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brekker deg så du spyr ut nesa og du synes det er digg? Du burde oppsøke hjelp for psyken din.

Anonymkode: 90102...38d

Nei 😂 spyr ikke ut av nesa daaa😆 Bare føles sånn fordi brekningnene er så kraftige etterhvert. Liker å deepthroate, egentlig ikke noe av brekningene når de er så heftige. Vet at noen ikke har gagrefleks.. i wish 🤪🤪

Skrevet
22 minutter siden, bloody skrev:

Det verste er jo når penis stopper opp i åpningen på svelget fordi det ikke slappea nok av?

Får den videre ned. Men når den skal inn og ut forbi baki der sliter jeg 

Gjest Andrea93
Skrevet

Det er ingen hemmelige knep - det er øvelse 😊 Jeg pleide alltid å presse meg bittelitt lenger hver gang, etter at jeg kjente brekningene, før jeg trakk meg av. Sakte men sikkert greide jeg å gjenvinne kontrollen selv om jeg begynte å brekke meg, og nå er det null stress. Øve litt med tannbørsten er heller ikke dumt 😂 

Skrevet
På 7.10.2019 den 21.43, AnonymBruker skrev:

Hvor stor penis har du? Hadde herr Falukorv stappet inn hele så hadde både svelg og åpning til luftveiene blitt blokkert. 

Ja, man får visstnok ikke puste når den er stappet godt inn 😅Vil tro det gjelder de fleste størrelser, da åpningen bakover i halsen jo ikke er så voldsomt stor.

Skrevet

Tenner også på det, men sliter med gagrefleksen jeg også😅 Vurderer å øve meg på en dildo, men jeg blir jo ikke kåt av det og da blir det iallfall vanskelig..

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Har dessverre aldri vært så heldig å oppleve dette. Men bare å lese om kvinner som øver seg gjør meg hjelpeløst kåt. Kan nesten tenke meg til hvilken ekstremt deilig opplevelse det må være :rodme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...