AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #1 Del Skrevet 7. oktober 2019 Du vet som eventyr i tornerose. Nå tviler jeg på at noen tar eventyr for alvorlig. Men siden jeg er en mann.. Så har jeg aldri i mitt liv spurt om det. Og tror ingen bryr seg siden... det er en handling men. Men bare utifra nyskjerrighet. Hva er din mening om det? Anonymkode: 19352...9fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #2 Del Skrevet 7. oktober 2019 Skjer det så ofte at en mann kommer over en sovende dame på ett bord? Som kanskje er forhekset? Anonymkode: c31cf...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #3 Del Skrevet 7. oktober 2019 Stakkars tornerose som lå på et hardt bor. Hun måtte ha fått gedigne trykksår av å ligge på det i 100 år. Faktisk tror jeg ikke en trykksårmadrass og snuregime hadde hjulpet i 100 år heller. Anonymkode: bcad3...b14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #4 Del Skrevet 7. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Stakkars tornerose som lå på et hardt bor. Hun måtte ha fått gedigne trykksår av å ligge på det i 100 år. Faktisk tror jeg ikke en trykksårmadrass og snuregime hadde hjulpet i 100 år heller. Anonymkode: bcad3...b14 Du er forvirret. Ingen snakker om bor, men bord. Slike med føtter (som regel) som står på gulvet. Folk pleier å spise middag når de sitter ved dette. Anonymkode: e5d94...f79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #5 Del Skrevet 7. oktober 2019 Dette er bare so #meto Anonymkode: 744a3...6bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanderehjelpe Skrevet 7. oktober 2019 #6 Del Skrevet 7. oktober 2019 Jeg ligger på bordet rett som det er... elsker når menn står å ser på. For jeg er en Prinseeeeeeeessssssseeeeee🤗👸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #7 Del Skrevet 7. oktober 2019 Hæ? Anonymkode: fde51...660 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #8 Del Skrevet 8. oktober 2019 5 hours ago, Kanderehjelpe said: Jeg ligger på bordet rett som det er... elsker når menn står å ser på. For jeg er en Prinseeeeeeeessssssseeeeee🤗👸 Anonymkode: 97ee0...200 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #9 Del Skrevet 8. oktober 2019 Altså... hæ ? Du mener at du vil se på noen sove? LOL Anonymkode: 30a7e...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå