AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #41 Skrevet 10. oktober 2019 På 7.10.2019 den 22.16, AnonymBruker skrev: nei. han jobber med eldreomsorg. Anonymkode: 334f4...a56 Kjell-Simen? Anonymkode: 2cf70...873 1
Girlygirl9 Skrevet 10. oktober 2019 #42 Skrevet 10. oktober 2019 På 8.10.2019 den 8.58, Ansagt skrev: Fordi når begrepet ”mann“ brukes her inne i forbindelse med sex så ser halve forumet rødt her inne. Og særlig hvis det er en ”mann“ som viser seg å også har seksuelle preferanser. Trist, men det er sant. Nei det er bare tull. Poenget til brukeren er at jenter og gutter egentlig er definisjon på barn under 18 år, så det kan være forstyrrende å lese om «strapon til gutter» når man forbinder det med 16 åringer
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #43 Skrevet 10. oktober 2019 5 minutter siden, Girlygirl9 skrev: Nei det er bare tull. Poenget til brukeren er at jenter og gutter egentlig er definisjon på barn under 18 år, så det kan være forstyrrende å lese om «strapon til gutter» når man forbinder det med 16 åringer Nettopp! Og i tillegg; Det å introdusere strap-ons til menn, er temmelig likt det å introdusere analsex til kvinner. Det er ikke sånn at man bare kan introdusere det for noen, og så sier de ja takk. Det er noe man må først høre fra de at de er interessert i. Får en generell følelse av mangel på sosiale antenner her. Hvordan innfører man sosiale antenner, til noen som mangler det, tro? 🤔 Anonymkode: 9f232...622
Ansagt Skrevet 10. oktober 2019 #44 Skrevet 10. oktober 2019 26 minutter siden, Girlygirl9 skrev: Nei det er bare tull. Poenget til brukeren er at jenter og gutter egentlig er definisjon på barn under 18 år, så det kan være forstyrrende å lese om «strapon til gutter» når man forbinder det med 16 åringer Jeg kan se den. Men i et seksuelt språk brukes begrepene fordi det er mindre polariserende. Dvs det er ikke ment sånn som du sier, og det tror jeg de fleste som er opptatt av sex vil kunne være enige i. 1
Girlygirl9 Skrevet 10. oktober 2019 #45 Skrevet 10. oktober 2019 Akkurat nå, Ansagt skrev: Jeg kan se den. Men i et seksuelt språk brukes begrepene fordi det er mindre polariserende. Dvs det er ikke ment sånn som du sier, og det tror jeg de fleste som er opptatt av sex vil kunne være enige i. Tydeligvis ikke når det blir kommentert da
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #46 Skrevet 10. oktober 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nettopp! Og i tillegg; Det å introdusere strap-ons til menn, er temmelig likt det å introdusere analsex til kvinner. Det er ikke sånn at man bare kan introdusere det for noen, og så sier de ja takk. Det er noe man må først høre fra de at de er interessert i. Får en generell følelse av mangel på sosiale antenner her. Hvordan innfører man sosiale antenner, til noen som mangler det, tro? 🤔 Anonymkode: 9f232...622 De må vel plugges først? Så de skjønner hva det går i? Anonymkode: 90542...b69
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #47 Skrevet 10. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: De må vel plugges først? Så de skjønner hva det går i? Anonymkode: 90542...b69 Da må de først samtykke til plugg Anonymkode: c0654...dfd 3
Ansagt Skrevet 10. oktober 2019 #48 Skrevet 10. oktober 2019 (endret) 32 minutter siden, Girlygirl9 skrev: Tydeligvis ikke når det blir kommentert da Ja, av de som ikke er så opptatt av sex, men mer opptatt av å begrense det og kommunikasjonen i seksualverden.😉 Kaller mann det mann og kvinne blir det fort en kjønnskamp knyttet til begrepene. Kaller man det gutt og jente, inviterer det til lek og mer lavterskel, at noe er gøy mellom to parter. Men jeg har forståelse for at noen hører pedofili, hvis man bekymrer seg og tenker mye rundt dette forferdelige temaet. Selv har jeg såpass stor avstand fra noe sånt, at jeg faktisk ikke tenker tanken en gang når det skrives om strapon til gutter og buttpugg til jenter. Jeg aksepterer at vi er forskjellige. Endret 10. oktober 2019 av Ansagt Edit
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #49 Skrevet 10. oktober 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må de først samtykke til plugg Anonymkode: c0654...dfd På seg selv kjenner en andre. Anonymkode: 90542...b69
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #50 Skrevet 10. oktober 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: På seg selv kjenner en andre. Anonymkode: 90542...b69 Selv om jeg samtykker til anallek på meg, betyr ikke det at mine sexpartnere samtykker til analsex på dem. Nei. Anonymkode: c0654...dfd
Girlygirl9 Skrevet 10. oktober 2019 #51 Skrevet 10. oktober 2019 16 minutter siden, Ansagt skrev: Ja, av de som ikke er så opptatt av sex, men mer opptatt av å begrense det og kommunikasjonen i seksualverden.😉 Kaller mann det mann og kvinne blir det fort en kjønnskamp knyttet til begrepene. Kaller man det gutt og jente, inviterer det til lek og mer lavterskel, at noe er gøy mellom to parter. Men jeg har forståelse for at noen hører pedofili, hvis man bekymrer seg og tenker mye rundt dette forferdelige temaet. Selv har jeg såpass stor avstand fra noe sånt, at jeg faktisk ikke tenker tanken en gang når det skrives om strapon til gutter og buttpugg til jenter. Jeg aksepterer at vi er forskjellige. Jeg driver med mange forskjellige fetisjer, og blir litt kvalm av «jente» og «gutt» på mandag lå en mann på kjøkkengulvet mitt mens jeg sparket han i skrittet lenge, det var ingen gutt. Leker ikke med gutter.
Ansagt Skrevet 10. oktober 2019 #52 Skrevet 10. oktober 2019 Akkurat nå, Girlygirl9 skrev: Jeg driver med mange forskjellige fetisjer, og blir litt kvalm av «jente» og «gutt» på mandag lå en mann på kjøkkengulvet mitt mens jeg sparket han i skrittet lenge, det var ingen gutt. Leker ikke med gutter. Jeg skjønner at du heller vil sparke en skikkelig (evt uskikkelig) mann i ballene heller enn en gutt😉
Girlygirl9 Skrevet 10. oktober 2019 #53 Skrevet 10. oktober 2019 1 minutt siden, Ansagt skrev: Jeg skjønner at du heller vil sparke en skikkelig (evt uskikkelig) mann i ballene heller enn en gutt😉 Kjenner interessen synke når noen på fet sender meg melding og kaller seg «snillgutt34» min anbefaling er å kalle seg mann om man er en mann, og kvinne om man er en voksen dame/mann
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #54 Skrevet 10. oktober 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om jeg samtykker til anallek på meg, betyr ikke det at mine sexpartnere samtykker til analsex på dem. Nei. Anonymkode: c0654...dfd Når du følger hva jeg svarer på så skjønner du hvorfor jeg avsporer deg som avsporer meg. Sosiale antenner? Anonymkode: 90542...b69
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #55 Skrevet 10. oktober 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når du følger hva jeg svarer på så skjønner du hvorfor jeg avsporer deg som avsporer meg. Sosiale antenner? Anonymkode: 90542...b69 Når ble det avsporing å svare på tråden? Hvordan introdusere noen til noe sexuelt: samtykke. Anonymkode: c0654...dfd
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #56 Skrevet 10. oktober 2019 27 minutter siden, Girlygirl9 skrev: Kjenner interessen synke når noen på fet sender meg melding og kaller seg «snillgutt34» min anbefaling er å kalle seg mann om man er en mann, og kvinne om man er en voksen dame/mann Er helt enig i alt du skriver i denne saken. Men må si jeg stusser litt på nicket ditt, midt oppi det her. Er du ei jente på 9 liksom? Anonymkode: 9f232...622 2
Girlygirl9 Skrevet 10. oktober 2019 #57 Skrevet 10. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er helt enig i alt du skriver i denne saken. Men må si jeg stusser litt på nicket ditt, midt oppi det her. Er du ei jente på 9 liksom? Anonymkode: 9f232...622 Var 17-18 når jeg lagde brukeren, og var strengt tatt en jente da
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #58 Skrevet 10. oktober 2019 Akkurat nå, Girlygirl9 skrev: Var 17-18 når jeg lagde brukeren, og var strengt tatt en jente da Joda, men hvorfor tallet 9, hvis du ville reagert på 34? Anonymkode: 9f232...622
Girlygirl9 Skrevet 10. oktober 2019 #59 Skrevet 10. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Joda, men hvorfor tallet 9, hvis du ville reagert på 34? Anonymkode: 9f232...622 Det er tydeligvis bare et tilfeldig tall og ikke alderen min? I mitt eksempel er det alder. men det skjønte du vel?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #60 Skrevet 10. oktober 2019 8 minutter siden, Girlygirl9 skrev: Det er tydeligvis bare et tilfeldig tall og ikke alderen min? I mitt eksempel er det alder. men det skjønte du vel? Jeg tenkte egentlig ikke over det før du selv skrev at du ville reagert på snillgutt34.. Plutselig så navnet ditt hakket mer sketchy ut. Anonymkode: 9f232...622 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå