Gjest l.s Skrevet 21. mai 2005 #1 Skrevet 21. mai 2005 Noen som har prøvd settet til HM m neglelakker til fransk manikyr?? eller noen som vet om noen gode???
Gjest Lea Skrevet 21. mai 2005 #2 Skrevet 21. mai 2005 Hvis du mener Depend-settet så er det helt OK. Sitter greit på.
Gjest siri piri Skrevet 21. mai 2005 #3 Skrevet 21. mai 2005 HM har (hadde?) i alle fall et eget sett også, som jeg prøvde. Satt bra på meg i alle fall. Jo, det var helt greit sett selv om jeg var litt skeptisk.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2005 #4 Skrevet 21. mai 2005 Har det på nå faktisk - og det har holdt seg fint siden 16. mai. Bytter i kveld, for skal i konfirmasjon i morgen.
Gjest ii Skrevet 21. mai 2005 #5 Skrevet 21. mai 2005 Har det på nå faktisk - og det har holdt seg fint siden 16. mai. Bytter i kveld' date=' for skal i konfirmasjon i morgen.[/quote'] Så bra!!! HM sin?? (ikke depend altså) ..den skal nemmelig holde en hel bryllupshelg...forhåpentlig...
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2005 #6 Skrevet 21. mai 2005 Åja, æh... Det må jeg sjekke... *løper bort til kurven med alle neglelakkene* Hm, nei, var Depend sitt... Men er ikke det samma dritten da? Samme prisklasse? For ordens skyld så kjøpte jeg den med rosatone, og den er veldig fin Passer bra til antrekket mitt i morgen, skal bli så fiiiiin. Rakk jo bare å ta det på meg på 17. mai før jeg måtte mate småfuglene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå