AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #1 Skrevet 7. oktober 2019 Okei, så jeg er en jente 19. Jeg har lenge hatt ønsker om å prøve å ha sex med en med fra samme kjønn. Jeg har en fantastisk kjæreste som ikke har gitt meg stopp signaler fra dette. Hva tenker folk? Og hvordan skal men evt gått fram med det? takk for alle svar Anonymkode: ce17f...73e
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #3 Skrevet 7. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er du bifil? Anonymkode: eeadc...002 Jeg kunne aldri sett for meg et videre forhold med en jente Anonymkode: ce17f...73e
Gjest Embryo Skrevet 7. oktober 2019 #4 Skrevet 7. oktober 2019 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kunne aldri sett for meg et videre forhold med en jente Anonymkode: ce17f...73e Ikke bry deg om at andre folk prøver å definere din legning, de aner ikke hva de snakker om. Memo til den typen definisjonsidioter: Seksuell praksis og seksuell legning er ikke det samme. En del skeive damer er uinteressert i å ligge med heterofile damer, men resten er interessert. Det samme gjelder folk i forhold, det er ikke alle som er hypp på det heller. En av årsakene er at ikke alle ønsker å ta sjansen på å falle for en streit opptatt dame. Derfor tror jeg det er viktig at du er åpen om at du har kjæreste og hva du søker hvis du lager deg en profil på Gaysir eller liknende. Da slipper du henvendelser fra folk som ikke er ute etter en som deg. Det er mange som er ute i samme ærend og jeg tror, men aner ikke, at det er lettere om du har noen bilder og skriver litt. Om ikke annet skiller du deg ut fra den anonyme grå massen av profiler som utgir seg for å være en heterofil jente på sextreffjakt. Lykke til! Endret 7. oktober 2019 av Embryo
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #5 Skrevet 7. oktober 2019 1 minutt siden, Embryo skrev: Ikke bry deg om at andre folk prøver å definere din legning, de aner ikke hva de snakker om. En del skeive damer er uinteressert i å ligge med heterofile damer, men resten er interessert. Det samme gjelder folk i forhold, det er ikke alle som er hypp på det heller. En av årsakene er at ikke alle ønsker å ta sjansen på å falle for en streit opptatt dame. Derfor tror jeg det er viktig at du er åpen om at du har kjæreste og hva du søker hvis du lager deg en profil på Gaysir eller liknende. Da slipper du henvendelser fra folk som ikke er ute etter en som deg. Det er mange som er ute i samme ærend og jeg tror, men aner ikke, at det er lettere om du har noen bilder og skriver litt. Om ikke annet skiller du deg ut fra den anonyme grå massen av profiler som utgir seg for å være en heterofil jente på sextreffjakt. Lykke til! Ååå tusen takk for svar! Skal prøve å få testa det ut. Vil jo egt bare prøve for "gøy", om jeg kan si det sånn:) Anonymkode: ce17f...73e 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #6 Skrevet 7. oktober 2019 Jeg er i samme "båt" som deg. Er samboer med en mann, men er nysgjerrig og har lyst til å utforske med damer også. Noe samboer synes er helt greit. Jeg synes også det er vanskelig å finne en måte å "gå frem" på. Prøvde meg på Gaysir, hadde bare bilder av kroppen (vil være anonym på slike steder) og fikk en del meldinger, men ikke noe som har endt i møter. Slettet appen. Kanskje jeg laster ned igjen😄 Spennende med tanken da, på hva ei dame kan gjøre med meg, og jeg med henne. -Jente 24 Anonymkode: 4886f...b1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå