Gå til innhold

Kjerringtanker

Stein-saks-papir

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, spaniasol skrev:

Hvis jeg liker hva en blogger skriver, og måten det gjøres på, omtaler jeg BLOGGEREN positivt både her i forumet og hos bloggeren selv. Om jeg opprøres eller synes ting i en blogg er ugreit, omtaler jeg BLOGGEN, og av og til kommer jeg med råd til BLOGGEREN. Jeg deltar ALDRI i fora om bloggere jeg ikke liker. Takk for oppmerksomheten!

Du omtaler bloggen om du synes ting i den er ugreit eller om du opprøres. Men du deltar ALDRI om du ikke liker bloggeren? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

57 minutter siden, spaniasol skrev:

Dere om det, damer! Men, hva gjør dere her da, hvis denne bloggeren gjør dere irritert? Energisløsing! 😇

Jeg er her på KG generelt for å si hva jeg mener om ditt og datt. Noe liker jeg og kan si noe om det, noe liker jeg ikke og kan jaggu si noe om det og.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spaniasol
5 minutter siden, MarianneE skrev:

Jeg er her på KG generelt for å si hva jeg mener om ditt og datt. Noe liker jeg og kan si noe om det, noe liker jeg ikke og kan jaggu si noe om det og.

Man skal vokte seg vel for å formulere noe i litt humoristiske vendinger, ser jeg. Jeg beklager. Jeg trodde emojien forklarte det tydelig nok. Men nå er det nok flere som har misforstått, så da beklager jeg. Jeg sletter det innlegget, så slipper vi mer diskusjon om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

I dag skriver hun vakkert og rørende om Kokkejævels tragedie. Hun kan virkelig formulere seg godt den tøtta👍🏼

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tantadi skrev:

I dag skriver hun vakkert og rørende om Kokkejævels tragedie. Hun kan virkelig formulere seg godt den tøtta👍🏼

Slettet.. 

Endret av Cessa74
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

I grunnen to blogger som er verdt å følge for voksne folk. Det er kjerringa og kokkejævelen. Mulig det fins flere som jeg ikke har oppdaget. Stor fordel at de skriver ordentlig, og feks kan forskjell på bruken av hun og henne. Mange av de unge bloggerne bruker også «fremmedord» som de ikke vet betydningen av, da blir det en del latterlige setninger. De to først nevnte bloggene har dessuten en fin blanding av humor og alvor. Det er no min mening..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest spaniasol

Det er jeg helt enig i. Det vil si Kjerringtanker. Han kokken har jeg ikke funnet tonen med. Må bare si meg så helt enig med @Tantadi i irritasjonen over bruken av hun og henne. Dessuten vet ikke de unge hva det vil si når man skriver "den dag i dag". De bruker uttrykket som "i dag". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, spaniasol skrev:

De bruker uttrykket som "i dag"

Eller som Paprika som konsekvent skriver "Idag" 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, spaniasol skrev:

Det er jeg helt enig i. Det vil si Kjerringtanker. Han kokken har jeg ikke funnet tonen med. Må bare si meg så helt enig med @Tantadi i irritasjonen over bruken av hun og henne. Dessuten vet ikke de unge hva det vil si når man skriver "den dag i dag". De bruker uttrykket som "i dag". 

Og når de skriver kompatibel når de mener kompetent..😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spaniasol
1 time siden, Tantadi skrev:

Og når de skriver kompatibel når de mener kompetent..😆

Og sier simpelt når de mener enkelt...🤨  Vi skal kanskje ikke dra tråden videre. Kjerringtanker-bloggeren skriver ordentlig og korrekt norsk. Det skal hun i hvert fall ha. Hastverks tastefeil regnes ikke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, spaniasol skrev:

Og sier simpelt når de mener enkelt...🤨  Vi skal kanskje ikke dra tråden videre. Kjerringtanker-bloggeren skriver ordentlig og korrekt norsk. Det skal hun i hvert fall ha. Hastverks tastefeil regnes ikke med.

Og/å-feil 🙈😖 
Ellers sikkert en fin blogg. Har ikke kikket så nøye på den 😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spaniasol
59 minutter siden, Lady T skrev:

Og/å-feil 🙈😖 
Ellers sikkert en fin blogg. Har ikke kikket så nøye på den 😌

Det presiseres at disse språklige ungdomsproblemene IKKE har noe med bloggen Kjerringtanker å gjøre. Det bare skjedde at vi begynte med det her i denne tråden. For øvrig er og/å også en kjent problematikk for ungdommen, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, spaniasol skrev:

Det presiseres at disse språklige ungdomsproblemene IKKE har noe med bloggen Kjerringtanker å gjøre. Det bare skjedde at vi begynte med det her i denne tråden. For øvrig er og/å også en kjent problematikk for ungdommen, ja.

Jeg mente at jeg så og/å-feil i Kjerringtanker, da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest spaniasol
1 time siden, Lady T skrev:

Jeg mente at jeg så og/å-feil i Kjerringtanker, da. 

Wow! Imponerende, siden du fortalte at du knapt hadde lest bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, spaniasol skrev:

Wow! Imponerende, siden du fortalte at du knapt hadde lest bloggen.

Jeg så det da jeg kikket innom pga denne tråden, da 🤓  Hadde nok ikke kommentert det om det ikke var for kommentaren «korrekt norsk». 😌😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...