DianaV Skrevet 11. oktober 2019 #21 Del Skrevet 11. oktober 2019 1 time siden, frykteligfrustrert skrev: Hvor mange innlegg må man ha skrevet her inne på kvinneguiden, og hvor mange år må man ha vært her, før, før man kan nevne en litt mer ukjent blogg i positive ordlag? Eller er det bare lov å komme med kritikk av de største bloggene for å ikke stå bak bloggen selv? Vil ikke gi noen tips 😂😂😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 11. oktober 2019 #22 Del Skrevet 11. oktober 2019 1 time siden, frykteligfrustrert skrev: Hvor mange innlegg må man ha skrevet her inne på kvinneguiden, og hvor mange år må man ha vært her, før, før man kan nevne en litt mer ukjent blogg i positive ordlag? Eller er det bare lov å komme med kritikk av de største bloggene for å ikke stå bak bloggen selv? 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 11. oktober 2019 #23 Del Skrevet 11. oktober 2019 1 time siden, frykteligfrustrert skrev: Hvor mange innlegg må man ha skrevet her inne på kvinneguiden, og hvor mange år må man ha vært her, før, før man kan nevne en litt mer ukjent blogg i positive ordlag? Eller er det bare lov å komme med kritikk av de største bloggene for å ikke stå bak bloggen selv? De faste kritikerne er så overdramatisk og fått det for seg at ALLE som skriver positivt enten er bloggeren selv, eller sent av bloggeren 🤷🏼♀️ For at det ikke skal komme spekulasjoner må du bare være enige i alt dem skriver sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 11. oktober 2019 #24 Del Skrevet 11. oktober 2019 38 minutter siden, frykteligfrustrert skrev: Ja det er jo typisk gjengmentalitet her inne. Kan ikke helt se at det er så mye konstruktiv kritikk heller alltid, men det er nok en annen diskusjon. Ja det er helt sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spaniasol Skrevet 16. oktober 2019 #25 Del Skrevet 16. oktober 2019 Nå har jeg lest meg gjennom noen innlegg hos Kjerringtanker. Hun skriver godt, festlig og med en snert som kan utvikles til gapskrattende satire. Nå er den bare gapskrattende...😂 Hun tok blant annet frekt og freidig spørsmål som var stilt til Kokkjævel og besvarte dem selv. Noe så kreativt! Og helt etter min gane når det gjelder humor. Totalt problemfri blogg, totalt fri for nykker, sminke, tilgjorthet og falskhet. Kun ekte hverdag, på godt og vondt. Jeg kan anbefale denne bloggen for de som ønsker pause fra både CBE, Mette Ask, Pilotfrue og andre grøssere i bloggverden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. oktober 2019 #26 Del Skrevet 16. oktober 2019 55 minutter siden, spaniasol skrev: Nå har jeg lest meg gjennom noen innlegg hos Kjerringtanker. Hun skriver godt, festlig og med en snert som kan utvikles til gapskrattende satire. Nå er den bare gapskrattende...😂 Hun tok blant annet frekt og freidig spørsmål som var stilt til Kokkjævel og besvarte dem selv. Noe så kreativt! Og helt etter min gane når det gjelder humor. Totalt problemfri blogg, totalt fri for nykker, sminke, tilgjorthet og falskhet. Kun ekte hverdag, på godt og vondt. Jeg kan anbefale denne bloggen for de som ønsker pause fra både CBE, Mette Ask, Pilotfrue og andre grøssere i bloggverden. Jeg forstår ikke hva som er morsomt med innleggene hennes, men nå sliter jeg med å forstå humor. Kan du hjelpe meg å forstå (dette er ikke tull, jeg sliter virkelig med å forstå humor) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spaniasol Skrevet 16. oktober 2019 #27 Del Skrevet 16. oktober 2019 1 time siden, Honey Dew skrev: Jeg forstår ikke hva som er morsomt med innleggene hennes, men nå sliter jeg med å forstå humor. Kan du hjelpe meg å forstå (dette er ikke tull, jeg sliter virkelig med å forstå humor) La meg forsøke. At hun i det hele tatt stjeler spørsmål fra en annen blogger for å svare på dem selv i mangel av spørsmål fra egne lesere synes jeg er hysterisk morsomt. Hun svarer deretter frekt og freidig på oppskrifter etc. men innrømmer til slutt at det er mannen, Gubben Grå ettellerannet, som står for kokkeleringa der i huset. I dag fortalte hun at hun måtte ta seg av viktige mails, da det nok for eksempel var spørsmål om hva hun ville spise på julebordet som måtte besvares. 🤣Alle toppbloggere skryter av fulle mailbokser, så ja. Morsomt! Om du ikke synes dette er morsomt, Honey Dew, har du rett og slett en annen form for humor. For jeg håper ikke du er totalt blottet. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuna Skrevet 16. oktober 2019 #28 Del Skrevet 16. oktober 2019 På 10.10.2019 den 23.40, Honey Dew skrev: Nei, jeg gir ikke en blogg klikk pga en nyopprettet bruker reklamerer for den Nyopprettet bruker....i 2017 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 16. oktober 2019 #29 Del Skrevet 16. oktober 2019 Denne bloggen synes jeg ikke var så hysterisk morsom akkurat. Den er som tittelen på bloggen så korrekt angir: kjerringtanker. Kan forsåvidt "se" humoren, men kontekst og innhold blir veldig "kjerring" og har ikke behov for å lese den bloggen flere ganger. Men stort pluss for at andre typer bloggere kan få oppmerksomhet -ikke bare drama- og rosabloggere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantadi Skrevet 16. oktober 2019 #30 Del Skrevet 16. oktober 2019 6 timer siden, spaniasol skrev: La meg forsøke. At hun i det hele tatt stjeler spørsmål fra en annen blogger for å svare på dem selv i mangel av spørsmål fra egne lesere synes jeg er hysterisk morsomt. Hun svarer deretter frekt og freidig på oppskrifter etc. men innrømmer til slutt at det er mannen, Gubben Grå ettellerannet, som står for kokkeleringa der i huset. I dag fortalte hun at hun måtte ta seg av viktige mails, da det nok for eksempel var spørsmål om hva hun ville spise på julebordet som måtte besvares. 🤣Alle toppbloggere skryter av fulle mailbokser, så ja. Morsomt! Om du ikke synes dette er morsomt, Honey Dew, har du rett og slett en annen form for humor. For jeg håper ikke du er totalt blottet. 😉 Helt enig! Artig med noe anna enn rabattkoder fra Nelly og overfladiske verdensproblemer hos trutleppene med silikon i ræva.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 16. oktober 2019 #31 Del Skrevet 16. oktober 2019 Tipp-topp-tommel opp for Kjerringtanker 👏. Ingen personutleveringer, ingen skrulle-rulle som velter seg i økonomiske, psykiske, relasjonsmessige eller forvirringsproblemer. Et skråblikk på og i en verden hvor livet skjer på daglig basis utover "hva vi gjorde da åsså gjorde vi sånn etterpå"... Hun har jo virkelig noe å komme med denne dama 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. oktober 2019 #32 Del Skrevet 16. oktober 2019 17 minutter siden, Jammf skrev: Tipp-topp-tommel opp for Kjerringtanker 👏. Ingen personutleveringer, ingen skrulle-rulle som velter seg i økonomiske, psykiske, relasjonsmessige eller forvirringsproblemer. Et skråblikk på og i en verden hvor livet skjer på daglig basis utover "hva vi gjorde da åsså gjorde vi sånn etterpå"... Hun har jo virkelig noe å komme med denne dama Synes hun latterliggjør en annen blogger ganske så kraftig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantadi Skrevet 17. oktober 2019 #33 Del Skrevet 17. oktober 2019 Dagens rumpeoppdatering er hysterisk artig😄 Merk at hun tar for seg tema fra de som til en hver tid ligger på bloggtoppen. I dag er det med andre ord ikke kokken...😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spaniasol Skrevet 17. oktober 2019 #34 Del Skrevet 17. oktober 2019 2 timer siden, Tantadi skrev: Dagens rumpeoppdatering er hysterisk artig😄 Merk at hun tar for seg tema fra de som til en hver tid ligger på bloggtoppen. I dag er det med andre ord ikke kokken...😆 Jeg skrattet meg også gjennom rumpe-operasjonene i dag. Spesielt da hun skulle google Verdens Beste Rumpekirurg, og endte opp med utallige oppskrifter på Kvæfjordkake. 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. oktober 2019 #35 Del Skrevet 17. oktober 2019 Om dette er humor så... la oss være enig om å være uenige om kvaliteten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 17. oktober 2019 #36 Del Skrevet 17. oktober 2019 17 minutter siden, MarianneE skrev: Om dette er humor så... la oss være enig om å være uenige om kvaliteten! Jeg ser heller ikke humoren. Synes hun er irriterende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spaniasol Skrevet 17. oktober 2019 #37 Del Skrevet 17. oktober 2019 (endret) Innlegget er slettet av meg selv. Endret 17. oktober 2019 av spaniasol Det opprinnelige innlegget ble misforstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 17. oktober 2019 #38 Del Skrevet 17. oktober 2019 21 minutter siden, spaniasol skrev: Dere om det, damer! Men, hva gjør dere her da, hvis denne bloggeren gjør dere irritert? Energisløsing! 😇 Hahahaha Hva gjør du i tråder hvor du ikke liker bloggeren? Du gjør jo det samme selv 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stein-saks-papir Skrevet 17. oktober 2019 Forfatter #39 Del Skrevet 17. oktober 2019 Synes det var et bra innlegg fra kjerringen i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spaniasol Skrevet 17. oktober 2019 #40 Del Skrevet 17. oktober 2019 8 minutter siden, Trude4 skrev: Hahahaha Hva gjør du i tråder hvor du ikke liker bloggeren? Du gjør jo det samme selv 🤷🏼♀️ Hvis jeg liker hva en blogger skriver, og måten det gjøres på, omtaler jeg BLOGGEREN positivt både her i forumet og hos bloggeren selv. Om jeg opprøres eller synes ting i en blogg er ugreit, omtaler jeg BLOGGEN, og av og til kommer jeg med råd til BLOGGEREN. Jeg deltar ALDRI i fora om bloggere jeg ikke liker. Takk for oppmerksomheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå