AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #1 Skrevet 7. oktober 2019 Hallo! Denne syklusen min har vært veldig merkelig. Har lagt ut tråd om at jeg ikke har hatt pms-symptomer, og at jeg har hatt negative tester. Jeg har, som jeg har skrevet i den tråden, normalt sett pms fra el til mensen med ømme bryster(spesielt). jeg lurer nå på om eggløsning kanskje var senere enn antatt, arter all. Mensen var 4 dager for sen(ikke uvanlig), men første dagen var bare sånn rosa utflod. Det har jeg aldri hatt før. Så fikk jeg mensen(kraftigere blødning) i tre dager, og nå har jeg bare slik rosa utflod igjen.. den er ganske tyntflytende og ikke noe klumpete eller noe. Burde jeg ta en test nå for å se, eller skal jeg «stole på» at el var når jeg trodde og at denne syklusen bare var «unormal» for hva jeg er vant med..? Glemte å skrive ned at jeg i går ble plutselig kvalm.. det kjentes nesten ut som at jeg var bilsyk, bare at jeg ikke var det. Samme med hodepinen. Kjentes ut som bilsyke, bare at jeg ikke var det.. var jo i stua! Og brystene mine «henger» mer enn vanlig. Det var mer tyngde enn det har vært liksom.. Anonymkode: 065ee...08b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå