Gjest babylala Skrevet 21. mai 2005 #1 Skrevet 21. mai 2005 Har gått opp 10 kilo nå i vinter, men spiser sunt og trener bra for å gå ned i vekt. Men det jeg lurte på er: Bak på ryggen, rett under bh-kanten så har jeg en "valk" eller "håndtak" på hver side. Vil dette forsvinne i samme slengen, eller vil det bli verre å få vekk? Ser ut som at bh'en sitter kjempestramt, noe den ikke gjør (sjekket i undertøysbutikk til og med) Noen som har noen tips i så fall?
Gjest gjest 0 Skrevet 21. mai 2005 #2 Skrevet 21. mai 2005 Det forsvinner nok det sammen med det andre Pam
Nella Skrevet 21. mai 2005 #3 Skrevet 21. mai 2005 Jeg hadde det før jeg begynte å gå ned i vekt og det var noe av det første som forsvant på meg heldigvis
Gjest Hilde K S Skrevet 22. mai 2005 #5 Skrevet 22. mai 2005 Jeg er blitt kjempetynn, men har fortsatt litt innsving der bhen går.
Gjest gjest 0 Skrevet 22. mai 2005 #6 Skrevet 22. mai 2005 Så lenge man trener og blir fast i fisker slipper man nok det Ingen av mine slanke atletiske veninner har slike "bumper" på rygger. *misunnelig* Pam
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå