Gå til innhold

Skyvedørsgarderobe til over 50000, galskap?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er tull, spesielt at det er skyvedører! Dvs, dører som aldri blir lukket igjen, man kan aldri få overblikk over hele skapet samtidig osv 😛 Jeg elsker vanlige skapdører, og hater skyvedører som pesten 😅

Men ja, prisen er også helt hinsides. 

Anonymkode: efc1f...ea8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel Lango garderobe det er snakk om? Det skal sies at det er norsk produsert, og kvalitet er av helt annet nivå enn Ikea Pax, pluss at man får tilpasset den bedre til plassen, det er andre løsninger for innredning osv. Så det kan være verdt om du faktisk har 50 tusen til overs. Men om dette går utover feriebudsjettetet eller boliglån, så ville jeg ikke gjort det. :) 

Anonymkode: 5f98f...2ee

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en fire meter lang garderobeløsning fra ikea (fra vegg til vegg og fra gulv til tak), men uten skyvedører av den enkle grunn at jeg liker best å kunne åpne dørene på vanlig måte. Den løsningen er helt fantastisk og veldig funksjonell. Masse smarte innredningsdetaljer i skapene og veldig bra kvalitet (pax-systemet). Husker ikke hva vi betalte, vi har hatt denne løsningen noen år nå, men det var i hvert fall langt billigere enn det du skisserer.

Galskap? Tja. Jeg vet om mye jeg personlig heller ville brukt penger på.

Anonymkode: 0112f...f70

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er tull, spesielt at det er skyvedører! Dvs, dører som aldri blir lukket igjen, man kan aldri få overblikk over hele skapet samtidig osv 😛 Jeg elsker vanlige skapdører, og hater skyvedører som pesten 😅

Men ja, prisen er også helt hinsides. 

Anonymkode: efc1f...ea8

Endelig et menneske som er enig med meg i at skyvedørerer er en fandens oppfinnelse.  Jeg kunne muligens akseptert det om plassen var veldig begrenset, men jeg tror nesten jeg heller ville hatt gardinforheng enn skyvedører.

(jepp, jeg har hatt det tidligere)

Anonymkode: 0112f...f70

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Det er vel Lango garderobe det er snakk om? Det skal sies at det er norsk produsert, og kvalitet er av helt annet nivå enn Ikea Pax, pluss at man får tilpasset den bedre til plassen, det er andre løsninger for innredning osv. Så det kan være verdt om du faktisk har 50 tusen til overs. Men om dette går utover feriebudsjettetet eller boliglån, så ville jeg ikke gjort det. :) 

Langlo ja, med eikedører. Dyreste dørene de produserer til og med, for å virkelig slå på stortromma 🙂 Med masse forskjellig innmat.

Barna har ikea pax (tror det er pax). Fornøyd med det, selv om det nok ikke er like fancy.

Jaja får vel bare kjøpe det her, bra du sier det er kvalitet i det minste da. Går ikke utover noen budsjetter, så er kanskje et greit kjøp da

Anonymkode: b127f...96e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hm det er ikke jeg som har lyst på det her, men jeg er en gift mann og kona vil absolutt ha denne dyre garderoben.. Jeg synes selv det er for dyrt, det er derfor jeg lurer på hva andre damer synes. Har vært en liten konflikt om dette da kan du si. Ser ut som jeg ikke er helt på bærtur da

Hvor mange biler har dere? Og hva slags biler er det eventuelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøper du så dyr skyvedørs garderobe? Vi betalte 26000 og det er costom made med helt unikt design, og fontene er ikke engang en del av kjedens sortiment, da vi ville ha noe helt spesielt. 

Anonymkode: 4e9fb...bbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke sammenligne Langlo og IKEA? Skyvedørene er i heltre og bygges på mål. 

men alt i alt. Om du ikke føler at det du får gjenspeiler prisen ville jeg revurdert. Er det kampanjepris? For det pleier å være kampanjer, men usikker på om det er på eikedørene..? 

Anonymkode: 43345...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, WCKD said:

Har 1, den er billig og brukes veldig lite. Om. Det er av betydning 🙂

5 hours ago, AnonymBruker said:

Er det kampanjepris?

Nei har ikke blitt nevnt noe om det, så er vel ikke det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor billig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betalte 25 000 kr til Garderobemannen for en skyvedørsgarderobe på litt over 2 meter, inkludert alt av innredning og montering. Vi elsker IKEA Pax, og ville heller valgt det, men målene passet ikke.

Kanskje dere kan møtes på halvveien og velge noe slikt? Ca. 2 meter IKEA Pax med innmat koster ca. 10 000 kr, uten montering. Og kona vil ha noe til 50 000 kr. Så møtes midt på?

Anonymkode: 64545...3f7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei har ikke blitt nevnt noe om det, så er vel ikke det

Om dere har mulighet til å avvente kan det være at det kommer en kampanje med tiden? 

Anonymkode: 43345...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte en skyvedørsgarderobe til 25k fra GarderobeMannen - montering var inkludert. Det er det dummeste kjøpet jeg noen gang har gjennomfort. Venter fremdeles på telefon for å snakke om en kompenasjon jeg ble lovet, og den har jeg venta på siden jeg fikk beskjed om at selgeren skulle ringe meg i begynnelsen av mars. Etter denne opplevelsen er jeg heller en tilhenger av å kjøpe et IKEA-skap.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig mye penger for en garderobe.

Vi har PAX-system fra Ikea i "Walk-in-closet", og rommet er ganske stort. Superfornøyd, tror vi betalte rundt 19.000 for hele greia. Det inkluderer innmat/stæsj til å ha inne i skapene. 

50.000 er mye....

Anonymkode: ce6d9...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk bruker 50 k på sofa og senger, så hvorfor ikke på garderobe. Har man råd til det, så er det vel bare å gjøre det hvis man vil

Anonymkode: a2e18...b6b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
12 hours ago, AnonymBruker said:

Synes det er veldig mye penger for en garderobe.

Vi har PAX-system fra Ikea i "Walk-in-closet", og rommet er ganske stort. Superfornøyd, tror vi betalte rundt 19.000 for hele greia. Det inkluderer innmat/stæsj til å ha inne i skapene. 

50.000 er mye....

Anonymkode: ce6d9...8d9

ja men nå har du walk-in-closet og har vel ikke skyvedører på disse, men åpent skap. TS spør om et skap med heltre skyvedører i eik, og det høres ut som det er de som drar opp prisen på garderobeskapet. Det blir som å kjøpe kjøkken, du kan få billige og bra nok skrog på ikea som på andre plasser, men så lenge du skal ha en benkeplate i stein, vi uansett prisen gå opp. 

.. og skapet ditt koster ikke bare 20 tusen. Du brukte jo ett rom på det, som ellers ville vært et soverom/kontor? så kvm pris på rommet må nesten plusses på. Bor du i Oslo, koster garderobeskapet ditt flere hundre tusen. 😈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2019 den 21.34, Neseblod skrev:

Kjøpte en skyvedørsgarderobe til 25k fra GarderobeMannen - montering var inkludert. Det er det dummeste kjøpet jeg noen gang har gjennomfort. Venter fremdeles på telefon for å snakke om en kompenasjon jeg ble lovet, og den har jeg venta på siden jeg fikk beskjed om at selgeren skulle ringe meg i begynnelsen av mars. Etter denne opplevelsen er jeg heller en tilhenger av å kjøpe et IKEA-skap.

Hva skjedde?

Anonymkode: be4e7...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det bare du og din viv som kan bestemme

Selv hadde jeg ikke gjort det, men er ikke mine penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2019 den 9.12, WCKD skrev:

Hva har bil, antall og modell med en garderobe å gjøre?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...