Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest theTitanic
Skrevet

Medier liker penger og oppmerksomhet. Durek liker penger og oppmerksomhet. Hans oppmerksomhetssyke gir både ham og mediene penger. Og folk lar seg kjøpe. Tenker veldig mange vil sette seg i sofaen og se showet mens de renner over av nysgjerrighet. Hans navn vil være på alles lepper. Kanskje trenger vi litt galskap? I dette krenkelsessamfunnet kan Durek gi litt motvekt. Misforstå meg rett: jeg er ikke enig med ham i noe. Hans meninger er farlige. Likevel har krenkelsessamfunnet godt av nye innspill for ikke å bli helt rigid. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Sirkelen
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid likt at vi har kongehuset, men nå tviler jeg sterkt. Dette er jo bare latterlig. Vel, det setter Ari i et bedre lys ihvertfall. 

Anonymkode: 3fe07...f81

Jeg likte Ari, og skjønner absolutt ingenting. 

Gjest Sirkelen
Skrevet
På 21.10.2019 den 22.32, AnonymBruker skrev:

Lilli Bendriss er jo en spennende og fin dame. Sjaman Durek er en svindler. Han er rett og slett utenfor grensene for det folk flest kan akseptere, og det handler ikke om at han er mørk, homofil eller noe sånt - det er alt svadaen han kommer med. Og som nå er toppet av hans detaljer om Marthas orgasmer.... Det er bare flaut!

(Spennende å se hvor lang tid det tar før denne tråden stenges. Den i Rampelyset om Prinsessen ny kjæreste er stengt, lurer på hvorfor)

Anonymkode: 89b10...48b

Tråden er ennå levende! Uansett, sjaman Durek er allerede legendarisk, og vil leve videre i nordmenns minne i lange tider.

Når man sitter der gammel og grå med barnebarn eller oldebarn i fanget, så kan man fortelle dem eventyret om prinsessen som møtte den svarte magikeren i gamle dager og ble forhekset. Det blir sikkert en LANG historie, best egnet på mørke høstkvelder når vinden blåser ute...

Gjest Sirkelen
Skrevet (endret)
På 26.10.2019 den 20.09, theTitanic skrev:

Medier liker penger og oppmerksomhet. Durek liker penger og oppmerksomhet. Hans oppmerksomhetssyke gir både ham og mediene penger. Og folk lar seg kjøpe. Tenker veldig mange vil sette seg i sofaen og se showet mens de renner over av nysgjerrighet. Hans navn vil være på alles lepper. Kanskje trenger vi litt galskap? I dette krenkelsessamfunnet kan Durek gi litt motvekt. Misforstå meg rett: jeg er ikke enig med ham i noe. Hans meninger er farlige. Likevel har krenkelsessamfunnet godt av nye innspill for ikke å bli helt rigid. 

Selv åndene har grunn til å bli krenket over hans involvering i dette programmet.

Ikke bare skal du dø en uventet død og bli tvunget til å romstere rundt i gamle loft i det hinsidige livet, men nå dette? Fy faen.

Endret av Sirkelen
  • 2 uker senere...
Gjest Sirkelen
Skrevet

Er det noen som har noe nytt å fortelle om sjaman Durek?

Skrevet
På 26.10.2019 den 20.00, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid likt at vi har kongehuset, men nå tviler jeg sterkt. Dette er jo bare latterlig. Vel, det setter Ari i et bedre lys ihvertfall. 

Anonymkode: 3fe07...f81

Husk at Märtha ikke er en del av Kongehuset, bare en del av kongefamilien. Det er en stor forskjell.

• 5 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde en interaksjon med han på instagram. Syns denne posten hans var interessant sett i lys av alt som har blitt gravd opp om han, så jeg kommenterte. Jeg skjønner ikke svaret hans og jeg regner med det er intensjonen.

Istagram-post: When we meet people they always want to know our past. Why? that's not who we are anymore.
Our truth lies in what we are doing now, how we've been making impact now. That's the truth of our character our beingness that's in motion not the past. People feel a connection to us when they know our past. You want to know the tribe. Know us now not then. Becauae then is over and now is us in motion and future. Love us here.
Tribe, what are your thoughts on this?

Jeg kommenterer: Someone's past can tell a great deal about them though. In the present it's easy to show the image that is the most favorable.

Han svarer: interesting hmmm so let me ask this my love do we judge by past to accept what's now? Or judge at all and just accept where they are now?

:klo:

Anonymkode: c5c81...d47

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en interaksjon med han på instagram. Syns denne posten hans var interessant sett i lys av alt som har blitt gravd opp om han, så jeg kommenterte. Jeg skjønner ikke svaret hans og jeg regner med det er intensjonen.

Istagram-post: When we meet people they always want to know our past. Why? that's not who we are anymore.
Our truth lies in what we are doing now, how we've been making impact now. That's the truth of our character our beingness that's in motion not the past. People feel a connection to us when they know our past. You want to know the tribe. Know us now not then. Becauae then is over and now is us in motion and future. Love us here.

Jeg kommenterer: Someone's past can tell a great deal about them though. In the present it's easy to show the image that is the most favorable.

Han svarer: interesting hmmm so let me ask this my love do we judge by past to accept what's now? Or judge at all and just accept where they are now?

Kan forstå begge synspunkter 😂

Anonymkode: 8d630...65c

• Liker 1
Gjest Villfisker
Skrevet
På 11.11.2019 den 11.06, Hulderen skrev:

Husk at Märtha ikke er en del av Kongehuset, bare en del av kongefamilien. Det er en stor forskjell.

Godt det ikke er hun som tar over i hvert fall. Utrolig at hun og durek får dure i vei, som de gjør nå. 

Skrevet
På 10.12.2019 den 22.00, AnonymBruker skrev:

Jeg er eng med deg. Klart at fortiden har betydning. Den viser hvordan en person handler og tenker. Det vi har opplevd har vært med på å forme oss. Det er jo erfaring som modner et menneske, vi er ikke bare instinkt og gener.

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kan forstå begge synspunkter 😂

Anonymkode: 8d630...65c

Skjønte du hva han sa altså? Forklar 😄 

Skrevet
30 minutter siden, Hulderen said:

Jeg er eng med deg. Klart at fortiden har betydning. Den viser hvordan en person handler og tenker. Det vi har opplevd har vært med på å forme oss. Det er jo erfaring som modner et menneske, vi er ikke bare instinkt og gener.

Ja, og hovedpoenget mitt var egentlig at hvis man begynner å lure på om det er en selv som er gal, eller den andre som prøver å gjøre en gal, så kan fortiden være nyttig som referanse. Tenker på manipulerende, gaslightende folk her altså.

Skrevet
On 12/10/2019 at 10:00 PM, AnonymBruker said:

Litt av poenget må vel være at sjamanen ikke ser ut til å ha endret seg. Det er jo ikke slik at han kun svindlet mennesker tidligere og nå har bestemt seg for å gjøre opp for seg. Han er den samme mannen. 

For øvrig så skryter jo sjamanen Durek av av at han var farao, konge, osv i tidligere liv. Durek har diktet opp at han lærte troldomskunster av sin  bestemor(som var død før han var født) og en kroatisk prinsesse(som ikke var en prinsesse). 

Det er helt klart at Durek ønsker at fortiden hans skal påvirke hva vi synes om han. Men Durek ønsker å bli bedømt etter fortiden han har diktet opp og ikke hans virkelige fortid. 

Anonymkode: 7362a...4f1

• Liker 4
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt klart at Durek ønsker at fortiden hans skal påvirke hva vi synes om han. Men Durek ønsker å bli bedømt etter fortiden han har diktet opp og ikke hans virkelige fortid. 

Godt poeng 👏🏻👏🏻😂

• Liker 1
Gjest Villfisker
Skrevet (endret)
På 10.11.2019 den 22.19, Sirkelen skrev:

Er det noen som har noe nytt å fortelle om sjaman Durek?

Ikke hørt så mye i det siste, men så et par snutter der de gjorde narr av ham.

Den ene , der han forsvant inn i en gammel dame, visstnok fjernet en slags dårlig energi, og tok pengene i veska hennes som betaling, i stedet for at raneren fikk dem.

Den andre, der tullebukken leste fra den nye tulleboka si, for et kreftsykt barn, som døde. Han leste at det var guttens egen feil at han ble syk, fordi han tenkte på å bli syk. Selv var durek aldri syk, fordi han aldri tenkte på det.

Hørte også at et annet forelag likevel ville gi ut tulleboka. Håper ikke det er sant. Ellers ikke kommet over noe mer av fjaset hans.

Endret av Villfisker
  • 1 måned senere...
Gjest Sirkelen
Skrevet
På 11.12.2019 den 23.23, AnonymBruker skrev:

Litt av poenget må vel være at sjamanen ikke ser ut til å ha endret seg. Det er jo ikke slik at han kun svindlet mennesker tidligere og nå har bestemt seg for å gjøre opp for seg. Han er den samme mannen. 

For øvrig så skryter jo sjamanen Durek av av at han var farao, konge, osv i tidligere liv. Durek har diktet opp at han lærte troldomskunster av sin  bestemor(som var død før han var født) og en kroatisk prinsesse(som ikke var en prinsesse). 

Anonymkode: 7362a...4f1

Fortiden til Durek burde vært filmatisert, kunne konkurrert med Harry Potter og LOTR 😊

Skrevet

Han hadde i går eller overigår en direkesending på instagrammen sin hvor han visste frem et videospill.
De var to videospill.
Det ene heter "the first tree" og det andre "gris"

Jeg så på det og synes spillene var interessante!

Han sa og at i fremtiden i den direktesendingen at han kunne tenkt seg å lage videospill selv

Jeg synes han er helt ok jeg. Greit han har hatt noen rare utsagn, men fortjener forsatt å bli tilgitt og alle er tross alt bare mennesker om de er sjamaner eller ikke.... men husk på at han kommer fra Amerika og ting borti amerika kan være annerledes enn hvordan det er her i Norge.

Anonymkode: 0b286...29f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...