Gå til innhold

Kunne du/har du møt noen gjennom Tinder for sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det vellykket og hvor møttes dere? 

Anonymkode: 02688...12f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.😊

Anonymkode: 4e0e6...9aa

Skrevet

ja, gjorde det mye i tinders spede begynnelse 2012-2013 da var tinder et eventyr 

Anonymkode: 24c36...b10

Skrevet

Gjorde det senest i går kveld. 

Jeg skulle på forretningsreise, på vei til hotellet aktiverer jeg tinder, melder frem og tilbake noen ganger med en kvinne, går over til snap, utveksler flere private bilder, avtalte å møtes på en pub senere på kvelden. Tok et par glass vin, så endte vi opp på hotellrommet. 

Hun lå også over. Jeg stod opp 7,spiste frokost alene, gjorde litt forberedelser til dagens arbeidsøkt i foajeen, gikk opp og vekte henne halv ni. Kl 9 gikk vi begge til hvert vårt. 

Fin kveld og natt. Sier ikke det til samboeren for å si det slik. 

Anonymkode: 04ab0...d5f

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde det senest i går kveld. 

Jeg skulle på forretningsreise, på vei til hotellet aktiverer jeg tinder, melder frem og tilbake noen ganger med en kvinne, går over til snap, utveksler flere private bilder, avtalte å møtes på en pub senere på kvelden. Tok et par glass vin, så endte vi opp på hotellrommet. 

Hun lå også over. Jeg stod opp 7,spiste frokost alene, gjorde litt forberedelser til dagens arbeidsøkt i foajeen, gikk opp og vekte henne halv ni. Kl 9 gikk vi begge til hvert vårt. 

Fin kveld og natt. Sier ikke det til samboeren for å si det slik. 

Anonymkode: 04ab0...d5f

Det hørtes mer ut som en fantasi enn en realitet. Jeg tviler på at dette kan ha skjedd i virkeligheten. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...