AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #1 Skrevet 7. oktober 2019 Skal til Kraków i november, og lurer på om noen har noen shopping-tips? Tenkte spesielt på julegaver, men også andre ting. Er det noe som er vesentlig billigere enn i Norge? Anonymkode: 7843d...f03
Durinur Skrevet 10. oktober 2019 #2 Skrevet 10. oktober 2019 Det meste er vesentlig billigre i Krakow enn i Norge
Djungelvrål Skrevet 10. oktober 2019 #3 Skrevet 10. oktober 2019 Var på et kjøpesenter bittelitt utenfor byen, bare jalla og stygge klær. Fant ikke noen shoppinggate i byen. I selve byen er det bare brukskunst og rav og få kjøpt. Ingen høydare shoppingmessig.
mia83 Skrevet 10. oktober 2019 #4 Skrevet 10. oktober 2019 55 minutter siden, SupaWoman skrev: Var på et kjøpesenter bittelitt utenfor byen, bare jalla og stygge klær. Fant ikke noen shoppinggate i byen. I selve byen er det bare brukskunst og rav og få kjøpt. Ingen høydare shoppingmessig. Må si meg enig her. Var der på julemarked for noen år siden og det var koselig sånn stemningsmessig men det var det. Handlet ikke så mye der. Den fineste butikken jeg husker var en som solgte en del ting av håndlaget glass i en av gatene ut fra torget, men det er jo begrenset hvor mye man har bruk for av slikt også.
Flua Skrevet 11. oktober 2019 #5 Skrevet 11. oktober 2019 Stort kjøpesenter rett bortom gamlebyen, en del merkebutikker her https://www.galeriakrakowska.pl/en Ellers er det mye butikker rundt omkring. Vesker og sko er billig. Lego, fotballsko..... Alt er billig i Krakow, koslig er det og 😊👍🏻
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #6 Skrevet 12. oktober 2019 21 timer siden, Flua skrev: Stort kjøpesenter rett bortom gamlebyen, en del merkebutikker her https://www.galeriakrakowska.pl/en Ellers er det mye butikker rundt omkring. Vesker og sko er billig. Lego, fotballsko..... Alt er billig i Krakow, koslig er det og 😊👍🏻 Jeg var på dette senteret, det var mye ræl, men jeg fant meg en fin jakke på Stradivarius, som er en spansk lavpriskjede. De har ganske mye ok der. Syns ikke Krakow hadde noe bra shopping whatsoever. Men husker det var billig å kjøpe Shampo, balsam, kremer etc, så jeg kjøpte mye av det. Veldig billig, og bra kvalitet. Anonymkode: 43b55...b95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå