AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #1 Skrevet 7. oktober 2019 Hva gjør du for å få tiden til å gå i de periodene det er veldig stille i butikken? Anonymkode: 2e454...b7d
FantasDick Skrevet 7. oktober 2019 #2 Skrevet 7. oktober 2019 Vasker, rydder, sorterer, fyller på og annet forefallende. Stort sett alltid noe å finne på, om det så er å vaske vinduer eller rense filter. Og litt snap og Facebook innimellom.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #3 Skrevet 7. oktober 2019 For meg er det viktig å bruke tid på at butikken ser innbydende ut og fin for kundene. Nå har jeg kanskje en smule OCD også da Se til at varene står fint i hyllene, tørke støv/vaske, rydde i hyller ved kassa, sortere på lageret, lage nye utstillinger jevnlig, gå gjennom kundebestillinger for å sjekke at alt er riktig, svare på mail hvis det har kommet, osv. Anonymkode: 56c1e...149 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #4 Skrevet 7. oktober 2019 Mobilen. Og lese. Dette er etter alt er vasket, ryddet, og fylt på selvsagt! Anonymkode: 2f0d1...6f2
Nuttery Skrevet 7. oktober 2019 #5 Skrevet 7. oktober 2019 Rydder, vasker, fyller på, omorganiserer, har stor-rengjøring, begynner smått på stengerutiner. Ooog chiller på mobilen bak kassa, når alt annet er gjort.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #6 Skrevet 7. oktober 2019 Ser på serier på tlf. Jeg har investert i airpods slik at jeg kan høre på lyd også. Jeg tar selvfølgelig ut poden med én gang kundene kommer inn da, den skyvedøra er litt treig til å gå opp, så rekker å ta de ut med god margin. Anonymkode: cae72...318
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå