Gjest en gjest Skrevet 22. mai 2005 #2 Skrevet 22. mai 2005 Gjest, vær ærlig... vet ikke om jeg er den rette gjesten, men jeg hadde hatt noen og femti før jeg traff min mann i en alder av 26. ikke alle i sengen min vel og merke.......
Gjest Ninakanin Skrevet 22. mai 2005 #3 Skrevet 22. mai 2005 :o Dette må være en av de rarere tråd-begynnelsene jeg har sett. Noen må kjede seg noe ubeskrivelig mye!
Gjest seroxata Skrevet 22. mai 2005 #4 Skrevet 22. mai 2005 jeg mener å kjenne en gjest som hadde sex med over 30! teller det?
Gjest Bellatrix Skrevet 22. mai 2005 #6 Skrevet 22. mai 2005 Vi har 3 gjestesenger, men det har hendt at det har vært flere gjester.
Gjest er det meg du mener? Skrevet 23. mai 2005 #8 Skrevet 23. mai 2005 I senga mi har det vert 6 gjester på besøk... Nå er jeg i tyve årene en plass og skal gifte meg, så forhåpentligvis slipper jeg flere gjester på besøk...
Gjest ilska Skrevet 24. mai 2005 #9 Skrevet 24. mai 2005 Jeg holdte på å fryse i hjel og da var vi faktisk fem eller sju (husker ikke eksakt antallet, vi var fulle men) i samme seng som lå klint inntil hverandre, gutter og jenter... (de holdte selvsagt også på å fryse i hjel...) Hva så?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå