Gå til innhold

Å møtes for sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes. At man skal være så nervøs, at det fyker 110 tanker i hodet. Tenk om hva om hvis om osv. Her er greia. Har mange mnd chattet med en fyr, vi er begge ute etter ff. Vi har møtt hverandre en gang for å bli litt kjent. Nå planlegger vi møtes for sex. Men jeg får så nerver. Stoler ikke på at jeg ser bra nok ut, at han skal bli sjokket når han ser meg naken. Alt av selvtillit bare forsvinner. Gode tanker trengs. He he hva gjør dere for å bedre selvtilliten? Vi er over 30 begge to så burde jo klare roe meg men ja😂😂🙈

Anonymkode: 851ef...cc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt å sexsnappe litt først de gangene jeg har vært utenfor noe likende. Da vet man hva man får 😊

Anonymkode: d4efe...cc5

Skrevet

Ja det har vi gjort masse. Bilder, tekstet og faktisk litt video. Men jeg har så sinnsyke nerver😂😂😂🙈🙈🙈

• Liker 1
Skrevet

Du skal bare slappe av

sexy bilde.png

Anonymkode: 5b29a...e95

Skrevet

Kan du ikke fokusere mer på å gi han en god omgang istedet for å ødelegge hele opplevelsen med din egen egoisme og usikkerhet? Hvis han vil ha sex med deg så er du jo allerede godt forbi bra nok😉

Skrevet

Klin til hehe. Litt sommerfugler i magen gjør det jo bare enda mer spennende. Og det høres jo ut som fyren er hypp etter det han allerede har sett, så da går det nok HELT fint uansett. 

Skrevet

Haha ja dere har jo rett😂😂🙈 er vel kanskje ikke bra bli for selvsikker heller så jeg får vel bare kjøre på med sommerfuglene i magen og håpe det gir mersmak🤭😂🙈

44 minutter siden, Ansagt skrev:

Kan du ikke fokusere mer på å gi han en god omgang istedet for å ødelegge hele opplevelsen med din egen egoisme og usikkerhet? Hvis han vil ha sex med deg så er du jo allerede godt forbi bra nok😉

Jo jeg skal gjøre mitt aller beste😈🤪💪

Gjest Warrior
Skrevet

Slapp av. Dere har jo møtt hverandre før og han vil fortsatt ha sex. Du er bra nok. Du har tross alt mus😝

Skrevet
16 minutter siden, Kvelertak skrev:

Slapp av. Dere har jo møtt hverandre før og han vil fortsatt ha sex. Du er bra nok. Du har tross alt mus😝

Nå følte jeg meg spesiell 😂😂😂🤭 

Skrevet

Ta det helt med ro.🙂

Anonymkode: c528a...5bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...