AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #1 Skrevet 7. oktober 2019 Fra torsdag (ettermiddag) til søndag har 16-åringen fri, og jeg sitter å tenker på om vi skal gjøre noe disse dagene. Vi bor i Oslo, så har jo igrunn flere muligheter, men jeg har ikke råd til at det skal koste mer enn 4.000 kr +/-. Jeg tror vi to har godt av å komme oss litt bort, da det har vært litt turbulent i det siste. Anonymkode: f1694...408
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #2 Skrevet 7. oktober 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Fra torsdag (ettermiddag) til søndag har 16-åringen fri, og jeg sitter å tenker på om vi skal gjøre noe disse dagene. Vi bor i Oslo, så har jo igrunn flere muligheter, men jeg har ikke råd til at det skal koste mer enn 4.000 kr +/-. Jeg tror vi to har godt av å komme oss litt bort, da det har vært litt turbulent i det siste. Anonymkode: f1694...408 Stockholm er en fin by hvor dere kan ta tig Kielferja sjekke ut restplass.no Anonymkode: c099f...eb2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #3 Skrevet 7. oktober 2019 Gdansk er råbillig. Anonymkode: 77d32...611
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå