Gå til innhold

Tilgjengelig hele tida for eventuelle innkallelser til jobbintervju?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg venter på å bli kontaktet for jobbintervju (dersom jeg er en aktuell kandidat). Går det bra om jeg ringer tilbake en time etter de eventuelt har ringt meg? Jeg klarer ikke å være tilgjengelig hele tiden om jeg f.eks. er hos lege osv. Er det innafor å ringe tilbake etter en time? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymkode: d40e2...69e

• Liker 1
Skrevet

Ok. Takk. Må vel være slik.. 😅 

Skrevet

Jeg er i akkurat samme situasjon nå, og prøver å legge opp dagene slik at jeg er mest mulig tilgjengelig. Håper det ikke er forgjeves😅

Anonymkode: 9dd31...d8d

Skrevet

Ja, en time bør gå greit, men ville fulgt litt ekstra med på telefonen når man venter på slike telefoner ;)

Anonymkode: 2b9e4...b2d

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i akkurat samme situasjon nå, og prøver å legge opp dagene slik at jeg er mest mulig tilgjengelig. Håper det ikke er forgjeves😅

Anonymkode: 9dd31...d8d

Ikke sant. Vi får krysse fingrene da. 😊 

Skrevet (endret)

Hvor lang tid etter søknadsfristen kan man forvente at de ringer da? 😊 

Endret av Kaisamaia
Skrevet
2 minutter siden, Kaisamaia skrev:

Jeg har pleid å gi dem ca 48 timer (mindre om det er torsdag f.eks, slik t jeg får ringt før helga, og mer om det er på en fredag, da venter jeg til mandag etter kl 12). Funker fint det :)

Lykke til ❤

Skrevet
1 minutt siden, Tran09 skrev:

Jeg har pleid å gi dem ca 48 timer (mindre om det er torsdag f.eks, slik t jeg får ringt før helga, og mer om det er på en fredag, da venter jeg til mandag etter kl 12). Funker fint det :)

Lykke til ❤

48 timer? Mange ganger ringer de ikke før uker etter, spesielt i offentlig sektor.

Anonymkode: e0ba5...e0f

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, Kaisamaia skrev:

Det kommer heeeelt an på når de faktisk begynner å se gjennom søknadene. Ikke noe logikk i at de begynner med det den dagen søknadsfristen går ut. Jeg har opplevd å bli ringt samme dag som søknadsfristen gikk ut, og alt fra en uke til tre uker etterpå :)

Anonymkode: 44301...e0f

• Liker 2
Skrevet
36 minutter siden, Tran09 skrev:

Lykke til ❤

At DU ringer dem 48 timer etter søknadsfristen gikk ut, mener du? 🤔

Skrevet

Aha, får bare vente i spenning da. Fristen var i går. Haha. Og i mailen jeg har fått, står det at aktuelle kandidater blir ringt opp. Og at intervjuer starter neste uke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...