Kaisamaia Skrevet 7. oktober 2019 #1 Skrevet 7. oktober 2019 Hei! Jeg venter på å bli kontaktet for jobbintervju (dersom jeg er en aktuell kandidat). Går det bra om jeg ringer tilbake en time etter de eventuelt har ringt meg? Jeg klarer ikke å være tilgjengelig hele tiden om jeg f.eks. er hos lege osv. Er det innafor å ringe tilbake etter en time?
Kaisamaia Skrevet 7. oktober 2019 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2019 Ok. Takk. Må vel være slik.. 😅
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #4 Skrevet 7. oktober 2019 Jeg er i akkurat samme situasjon nå, og prøver å legge opp dagene slik at jeg er mest mulig tilgjengelig. Håper det ikke er forgjeves😅 Anonymkode: 9dd31...d8d
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #5 Skrevet 7. oktober 2019 Ja, en time bør gå greit, men ville fulgt litt ekstra med på telefonen når man venter på slike telefoner Anonymkode: 2b9e4...b2d
Kaisamaia Skrevet 7. oktober 2019 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i akkurat samme situasjon nå, og prøver å legge opp dagene slik at jeg er mest mulig tilgjengelig. Håper det ikke er forgjeves😅 Anonymkode: 9dd31...d8d Ikke sant. Vi får krysse fingrene da. 😊
Kaisamaia Skrevet 7. oktober 2019 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2019 (endret) Hvor lang tid etter søknadsfristen kan man forvente at de ringer da? 😊 Endret 7. oktober 2019 av Kaisamaia
Tran09 Skrevet 7. oktober 2019 #8 Skrevet 7. oktober 2019 2 minutter siden, Kaisamaia skrev: Hvor lang tid etter søknadsfristen kan man forvente at de ringer da? 😊 Jeg har pleid å gi dem ca 48 timer (mindre om det er torsdag f.eks, slik t jeg får ringt før helga, og mer om det er på en fredag, da venter jeg til mandag etter kl 12). Funker fint det Lykke til ❤
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #9 Skrevet 7. oktober 2019 1 minutt siden, Tran09 skrev: Jeg har pleid å gi dem ca 48 timer (mindre om det er torsdag f.eks, slik t jeg får ringt før helga, og mer om det er på en fredag, da venter jeg til mandag etter kl 12). Funker fint det Lykke til ❤ 48 timer? Mange ganger ringer de ikke før uker etter, spesielt i offentlig sektor. Anonymkode: e0ba5...e0f 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #10 Skrevet 7. oktober 2019 5 minutter siden, Kaisamaia skrev: Hvor lang tid etter søknadsfristen kan man forvente at de ringer da? 😊 Det kommer heeeelt an på når de faktisk begynner å se gjennom søknadene. Ikke noe logikk i at de begynner med det den dagen søknadsfristen går ut. Jeg har opplevd å bli ringt samme dag som søknadsfristen gikk ut, og alt fra en uke til tre uker etterpå Anonymkode: 44301...e0f 2
Kaisamaia Skrevet 7. oktober 2019 Forfatter #11 Skrevet 7. oktober 2019 36 minutter siden, Tran09 skrev: Jeg har pleid å gi dem ca 48 timer (mindre om det er torsdag f.eks, slik t jeg får ringt før helga, og mer om det er på en fredag, da venter jeg til mandag etter kl 12). Funker fint det Lykke til ❤ At DU ringer dem 48 timer etter søknadsfristen gikk ut, mener du? 🤔
Kaisamaia Skrevet 7. oktober 2019 Forfatter #12 Skrevet 7. oktober 2019 Aha, får bare vente i spenning da. Fristen var i går. Haha. Og i mailen jeg har fått, står det at aktuelle kandidater blir ringt opp. Og at intervjuer starter neste uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå