AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #1 Skrevet 7. oktober 2019 Jeg har en på 2 år og 3 mnd som har en voksi pose som er for liten. Jeg lurer på om jeg bør kjøpe en ny og hvor lenge er det vanlig at de bruker det? Venter en i baby i vinter så må uansett kjøpe ny. Ønsker bare litt innspill her. Anonymkode: 7d5cc...072
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #2 Skrevet 7. oktober 2019 Min brukte det så lenge han satt i vogn, til rundt 3 års alder (født i november, så den vinteren var den siste han brukte Voksi posen). Kjøper du en med forlengerdel så kan jo bare babyen arve den. Hadde kjøpt hvis eldste skal sove i vogn i vinter, hvis ikke så holder det jo med dress og et ullteppe feks, sitte på saueskinn eller lignende. Anonymkode: e9d35...634
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #3 Skrevet 7. oktober 2019 Voki urban har forlengerdel og kan brukes som vanlig sovepose lenge etter at vognperioden er over (til 5-6 år). Jeg ville absolutt kjøpt ny vognpose til 2-åringen hvis du tenker at han skal sove ute i vinter. Min 2-åring har sin voksi urban i barnehagen og har nettopp tatt den i bruk for sesongen, siden de sover ute der. Hjemme sover han for det meste i vogna inne i gangen, så vi har ikke brydd oss med å kjøpe en egen for å ha hjemme. Anonymkode: 29a43...388
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #4 Skrevet 7. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Voki urban har forlengerdel og kan brukes som vanlig sovepose lenge etter at vognperioden er over (til 5-6 år). Jeg ville absolutt kjøpt ny vognpose til 2-åringen hvis du tenker at han skal sove ute i vinter. Min 2-åring har sin voksi urban i barnehagen og har nettopp tatt den i bruk for sesongen, siden de sover ute der. Hjemme sover han for det meste i vogna inne i gangen, så vi har ikke brydd oss med å kjøpe en egen for å ha hjemme. Anonymkode: 29a43...388 De sover inne derfor jeg er usikker. Den gamle vi har er varm og god,men den er arvet og min har slitet den ganske godt ut vet ikke om jeg får brukt den til baby. Kanskje jeg skal gå for en sånn med forlengelse så kan baby bruke den også. Anonymkode: 7d5cc...072
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2019 #5 Skrevet 7. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: De sover inne derfor jeg er usikker. Den gamle vi har er varm og god,men den er arvet og min har slitet den ganske godt ut vet ikke om jeg får brukt den til baby. Kanskje jeg skal gå for en sånn med forlengelse så kan baby bruke den også. Anonymkode: 7d5cc...072 Hvis den bare kommer til å brukes til 2-åringen innimellom ville jeg absolutt kjøpt en ny med forlenger så de kan dele 🙂 Anonymkode: 29a43...388
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå