Gå til innhold

Flystreik???

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjeeeeelp altså! Vi gifter oss 4. juni, og får gjester fra både Tyskland, Skotland og andre deler av Norge, og så har de meldt om flystreik fra og med 1. juni!!! :o :o :evil: :sinna: :cry:

Hvis dette faktisk skjer noe som det er store muligheter for, så blir bryllupet vårt ganske ødelagt :cry:

Og for ikke snakke om bryllupsreisen til Thailand rett etterpå! Snufs...

Vet at en ikke skal ta sorgene på forskudd, men det er jo ganske mye som står på spill her da!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Hah, vi hadde bryllup sist i mai ifjor, etter lange laaaange tider med transportstreik, og tomme butikkhyller!!

Dagen før bryllupet visste vi ikke om vi fikk eggerøre til spekematen.....!

Men det ordnet seg, både med mat og dopapir...... :wink:

Skrevet

Det ordner seg helt sikkert :)

Og i verste fall får du bare undersøke muligheter med fly til/fra København/Gøteborg istedet og så tog/buss.

Evnt båt fra England noe sted? Og så tog videre.

Båt fra Kiel f.eks.

Ellers i Norge så kommer man seg stort sett overalt med tog også, det tar bare litt lengre tid :) Alle ting ordner seg alltid.

Og det går stadig flere ekspressbusser.

Skrevet

det løser seg sikkert!

reiser selv på ferie 4 juni,, så jeg er litt nervæs selv jeg..

men krysser fingrene for at når det er gått 4 dager må de jo ha funnet en løsning på streken

Skrevet

Krysser fingrene for at det ordner seg for dere!!

Det ordner seg som regel for greie jenter vet du!!

Folk har ikke mulighet til å komme litt før da? Reise 31. mai f.eks...

Skrevet

Jeg er i samme båt som deg. Vi gifter oss 4.juni og hele min familie og de nærmeste vennene mine kommer med fly.

Kan ikke gjøre annet enn å krysse fingre og håpe det går bra. Det er mye annet som kan gå galt uten at jeg syns det gjør noe, men hvis vi må feire uten alle de tilreisende blir mye av dagen ødelagt for meg.

Skrevet

Krysser fingrene for at det går bra jeg!

Og så buster jeg håret...:tommelsmil:

Skrevet

Jeg reiser også på ferie 4. juni... Jeg har skrapet langt ned i kassa for å få det til. Blir det streik legger jeg meg ned og hylgriner.

Skrevet

Jeg vet at det blir streik, men de som styrer dette jobber hardt for at det ikke skal gå hardt utover pasasjerene. Den håper på å bli kort, men det blir streik... Min tante som styrer dette her, håper på å være ferdig til vi skal på ferie og det er i slutten av juni. Jeg håper så utrolig mye for din deres del at de kommer til løsning med en gang. Men er det alle selskaper som streiker? Jeg trodde det var kun Widerøe...

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=276169

LO Stat brøt onsdag forhandlingene med arbeidsgiverforeningen NAVO i lønnsoppgjøret for Avinor og Oslo Lufthavn.

Dersom Riksmeklingsmannen ikke finner en løsning, kan det bli ny konflikt ved lufthavnene. En mekling vil trolig ha utløp i slutten av mai.  

Det er medlemmer i Norsk Tjenestemannslag og El & IT Forbundet som jobber med blant annet brannvern, redningsoperasjoner, vedlikehold og ved kontrollsentraler som kan havne i konflikt.

[...]

Skrevet

Ellers i Norge så kommer man seg stort sett overalt med tog også, det tar bare litt lengre tid :)

:sjarmor: Ja, særlig i Troms og Finnmark.

Skrevet

:sur: Jeg skal til varmere strøk 4 juni!!!!! Hva skjer om det blir streik da? Får vi pengene tilbake for turen, og kan reise senere, eller...?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...